Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Heeft iemand al een clashfinder geupdate?
Done!

https://clashfinder.com/s/rw2018

Opzich vallen de clashes nog mee al zitten er wel een aantal onbegrijpelijke dingen tussen. Triggerfinger in de Klub C? Rae Sremmurd en Russ op de Main? Post Malone zo vroeg maar wel zo hoog op het affiche? Flight Facilities, IDLES en Wolf Alice op de Slope? Khalid en Marshmello die beide de Barn zowat mogen headlinen/afsluiten?

Prima line-up! Grootste minpunt voor mij op het 1e oog is Steven Wilson op de donderdag om 15.00 uur. Gezien de drukte om binnen te komen op dag 1, ben ik bang dat we hem gaan missen. :(

Best wel blij met de Timetable, wel vreemd dat er op zaterdag maar 4 namen spelen op the Slope waar andere dagen 6 namen spelen. Lijkt mij dat er op zaterdag nog 2 slope namen bij gaan komen en donderdag nog eentje. Of toch op z'n minst nog eentje voor zaterdag.

Wauw, voor het eerst dat een timetable mij positief verrast. Ik had al uitgesloten dat ik alles zou kunnen zien wat ik wilde, maar het kan toch!

18:15 – 19:15 Angus & Julia Stone (the barn)
19:15 – 20:15 Snow Patrol (mainstage)
20:15 – 21:15 Ben Howard (the barn)
21:15 – 22:15 Franz Ferdinand (klub c)

23:30 – 01:00 The Killers (mainstage)
Ik denk dat dit knap lastig wordt hoor.

Wat is ongeveer de afstand van The Barn/Klub C naar de main stage? Ik wil graag verschillende acts op deze podia zien maar heb geen idee hoeveel rekening ik moet houden met hoe lang ik erover doe.

Dat tijdschema, dat al niet volledig was en niet helemaal in volgorde, is blijkbaar helemaal offline gehaald. Ik wacht toch nog met aanduiden op clashfinder tot als er een volwaardig tijdschema op de officiële website verschijnt. Wel erg amateuristisch allemaal.

Dat tijdschema, dat al niet volledig was en niet helemaal in volgorde, is blijkbaar helemaal offline gehaald. Ik wacht toch nog met aanduiden op clashfinder tot als er een volwaardig tijdschema op de officiële website verschijnt. Wel erg amateuristisch allemaal.

Tijdschema staat toch gewoon op de site?

Wat is ongeveer de afstand van The Barn/Klub C naar de main stage? Ik wil graag verschillende acts op deze podia zien maar heb geen idee hoeveel rekening ik moet houden met hoe lang ik erover doe.

Ik schat zo'n 10 minuten ongeveer.

Everyknight wrote:

NOPE,
hier niets te zien op de site...
niet in chrome, firefox, tor, ...

warriorandweirdo wrote:

Everyknight wrote:

NOPE,
hier niets te zien op de site…
niet in chrome, firefox, tor, …

Vreemd dat de ene het wel kan zien en de andere niet. Hopen dat het probleem vlug opgelost is dan.

da's zeker da!
t zotste was dat ik het eerst kon zien voor de donderdag,
ik klik op de vrijdag en alles is terug verdwenen...

t kriebelt hier om die planning eindelijk te kunnen maken en knopen door te hakken...
:-x :twisted:

Shaverion wrote:
Heeft iemand al een clashfinder geupdate?

Done!

https://clashfinder.com/s/rw2018

Opzich vallen de clashes nog mee al zitten er wel een aantal onbegrijpelijke dingen tussen. Triggerfinger in de Klub C? Rae Sremmurd en Russ op de Main? Post Malone zo vroeg maar wel zo hoog op het affiche? Flight Facilities, IDLES en Wolf Alice op de Slope? Khalid en Marshmello die beide de Barn zowat mogen headlinen/afsluiten?
Dat heb je snel gefixt! Denk je niet dat de Slope acts op volgorde in het tijdschema staan?

https://clashfinder.com/s/werchter2018/?user=0dpe2s.ce

zo kloppen de slope acts volgens mij wel

Mooi.
Ik was echt bang voor een clash tussen NIN en Arctic Monkeys/ Nick Cave.
Ook leuk dat ze dit jaar weer lekker laat gaan op donderdag.

Prima tijdschema.

Opzich een prima clashfinder, maar ik weet totaal nog niet wat de keuzes op zondag gaan zijn. Vooral Noël/NIN wordt lastig, al neig ik naar NIN omdat ik Noël al gezien heb(en ook in april ga zien). Gaat wel elke dag flink rennen worden.

Niet helemaal super tevreden met het blokkenschema. Eels - David Byrne, Noel Gallagher - NIN, Snow Patrol - CHRVCHES, London Grammer - Franz Ferdinand zijn voor mij echt hele vervelende clashes. Dan valt Wolf Alice waarschijnlijk ook nog tussen SP en LG in. Wat doen ze trouwens op the slope? En FF in klubc? Hadden ze wel mogen omruilen met Russ. Wel tevreden over de zaterdag trouwens. Mijn spoorboekje in eerste instantie:

Do: Rival Sons - Steven Wilson (goede plek)- The Vaccines - Alice in Chains - ...Vince Staples? - QOTSA - Gorillaz (Goede plek)
Vr: Courteneers - Air Traffic - The White Buffalo - Fisrt Aid Kit - Sam Fender - Snow Patrol (goede plek) - Wolf Alice? - London Grammar (goede plek) - the Killers (pilsjes wegtikken)
Za: The Struts - The Last International - Stereophonics - the Breeders - Stone Sour - MGMT - Jack Johnson - Fleet Foxes (goede plek) - Jack White - Pearl Jam (goede plek)
Zo: Albert Hammons Jr. - Naaz - Sigrid - Kaleo - David Byrne (goed plek) - Nine Inch Nails (goede plek) - Nick Cave - Arctic Monkeys

Users who are viewing this thread