Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.404
628
Op Glasto staat Radiohead op vrijdag, op Open'er de week erna op woensdag. Welk weekend Werchter ook kiest, het is perfect mogelijk om combo's Glasto-RW of Open'er-Roskilde-RW te doen zonder 2 dagen na elkaar te spelen.

Rest enkel de vraag nog wanneer de aankondiging volgt. Ik zag iemand op Graz namelijk zeggen dat de datum van RW'17 eerst aangekondigd wordt en de eerste naam/namen pas de week erop volgen. Moest dat waar zijn: morgen datum en de 28e Radiohead aankondigen?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
21 oktober: Radiohead
28 oktober: Green Day
4 november: Netsky + Prophets Of Rage
-> weekje niets
18 november: Pearl Jam
25 november: System Of A Down, Bon Iver, Bazart, Jimmy Eat World
2 december: start ticketverkoop
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.006
268
21 oktober: Radiohead
28 oktober: Green Day
4 november: Netsky + Prophets Of Rage
-> weekje niets
18 november: Pearl Jam
25 november: System Of A Down, Bon Iver, Bazart, Jimmy Eat World
2 december: start ticketverkoop

kan ik mee leven
 

Scarnick

Playlistbediener
28 mrt 2015
33
0
Emily Eavis, no Daft Punk at Glastonbury.

Minder kans dat Daft Punk weer touren.

http://www.nme.com/news/daft-punk-stone-roses-not-headlining-glastonbury-2017-1684610
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Iemand enig idee?
Klopt dit?
https://twitter.com/concertnieuws/status/789424229099966464
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Ja, maar stel dit klopt is TW gelijk met Glastonbury.
Is Rock Werchter het weekend er na.
Welke headliner kan er dan de 24 staan (misschien één die een dag later, of misschien wel een dag eerder op Glastonbury staat?) ?

Ik denk. gooi het eens in de groep hé
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Wat zou een goede kanshebber zijn voor Glastonbury die niet op RW zal staan? Guns n Roses?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Ja, maar stel dit klopt is TW gelijk met Glastonbury.
Is Rock Werchter het weekend er na.
Welke headliner kan er dan de 24 staan (misschien één die een dag later, of misschien wel een dag eerder op Glastonbury staat?) ?

Ik denk. gooi het eens in de groep hé
RH op TW Classic... Ik geloof er niet in. Denk dat ze daar eerder een Boutique van hadden gemaakt (en die twee data dus omgedraaid hadden geweest), dan had ik het geloofd. Dit sterkt mij eerder in de overtuiging dat ze 'gewoon' op Rock Werchter staan.
 

Groen

Playlistbediener
22 sep 2015
13
0
Wat daar staat klopt:

24 juni TW classic
29 juni tm 2 juli rock werchter
8 juli boutique

Save the dates
 

Tremousse

Campingartiest
26 okt 2015
51
0
21 oktober: Radiohead
28 oktober: Green Day
4 november: Netsky + Prophets Of Rage
-> weekje niets
18 november: Pearl Jam
25 november: System Of A Down, Bon Iver, Bazart, Jimmy Eat World
2 december: start ticketverkoop
Is it a prono or you have a secret source who told you that ?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
neracroft wrote:

21 oktober: Radiohead
28 oktober: Green Day
4 november: Netsky + Prophets Of Rage
-> weekje niets
18 november: Pearl Jam
25 november: System Of A Down, Bon Iver, Bazart, Jimmy Eat World
2 december: start ticketverkoop


It's called LSD
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.006
268
Wat daar staat klopt:

24 juni TW classic
29 juni tm 2 juli rock werchter
8 juli boutique

Save the dates

en 21 en 22 juni ook nog eens Coldplay in Brussel ?
Volgens mij te kort op elkaar (verhuis van productie etc)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Guns 'N Roses zal hoogst waarschijnlijk TW Classic aanvoeren.

Radiohead zal op Rock Werchter staan, waarschijnlijk op de zondag (als afsluitende act). Ik kan deze info wel niet 100% bevestigen. ;-) Ik ga ook not amused zijn als deze info niet blijkt te kloppen. Radiohead @ Rock Werchter 17, the dream is alive.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.727
1.894
Het zou leuk zijn als RW straks inderdaad ook even Radiohead bevestigd maar ik vermoed dat we toch nog 1 of 2 weken moeten wachten. Meestal komen ze nagenoeg gelijk met Pinkpop en die komen volgens Jan binnen 2 weken met nieuws......
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Het zou leuk zijn als RW straks inderdaad ook even Radiohead bevestigd maar ik vermoed dat we toch nog 1 of 2 weken moeten wachten. Meestal komen ze nagenoeg gelijk met Pinkpop en die komen volgens Jan binnen 2 weken met nieuws……
...Pinkpop pas eind november...
tenminste dat zijn de laatste berichten, dat binnen 2 weken verhaal is inmiddels al weer achterhaald.
OF
of er moet een ander bericht zijn dat er 'nieuws' komt binnen 2 weken en de eerste 'namen' eind oktober.
Maar dat is niet het geval.
Ik geloof ook niet dat RW perse gelijk zal lopen met PP, zelfs met headliners is RW soms eerder dan PP.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Het zou leuk zijn als RW straks inderdaad ook even Radiohead bevestigd maar ik vermoed dat we toch nog 1 of 2 weken moeten wachten. Meestal komen ze nagenoeg gelijk met Pinkpop en die komen volgens Jan binnen 2 weken met nieuws……
Zo 'out of nowhere' Radiohead aankondigen? Zit daar normaal niet al eerst een post achter van 'vrijdag eerste naam' in die aard ofzo?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Een facebook bericht over de wishlist ter herinnering... Dus geen nieuws vandaag,
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.321
PJ wrote:
Het zou leuk zijn als RW straks inderdaad ook even Radiohead bevestigd maar ik vermoed dat we toch nog 1 of 2 weken moeten wachten. Meestal komen ze nagenoeg gelijk met Pinkpop en die komen volgens Jan binnen 2 weken met nieuws……


…Pinkpop pas eind november…
tenminste dat zijn de laatste berichten, dat binnen 2 weken verhaal is inmiddels al weer achterhaald.
OF
of er moet een ander bericht zijn dat er ‘nieuws’ komt binnen 2 weken en de eerste ‘namen’ eind oktober.
Maar dat is niet het geval.
Ik geloof ook niet dat RW perse gelijk zal lopen met PP, zelfs met headliners is RW soms eerder dan PP.

Valt mij wel op dat RW nog wel eens wil reageren of anticiperen op PP. Dus op hetzelfde moment dezelfde headliner aankondigen, of dan net een extra naam geven. Of vlak voor de persconferentie van PP nog wat subs geven.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken