Alrighty, volgens mij missen we dus nog een mainstage opener (vrij), Klub C head (wss een platte act aangezien het tijdens RH is) en een redelijk hoge Klub C naam aka nog 3 namen. Wat mij direct opvalt is dat het allemaal zo vroeg gedaan is en dat er tussen bands door op de main vaak een uur tussen zit, is toch normaal zo'n 40" ofso. Ik ga me niet uitwijden over de plaatsen die sommige acts krijgen want sommige zijn toch wel erg vreemd (Tout Va Bien, Benjamin Clementine, The Pretenders, James Blake etc..) Ik heb redelijk weinig clashes waar ik wel blij om ben, anderszijds toch een beetje teleurgesteld dat we toch maar 75 acts gaan krijgen?
Donderdag: Tout Va Bien - Declan McKenna - Cigarettes After Sex - Whitney - Warhola of Prophets Of Rage - Agnes Obel? - Lorde - Arcade Fire - Mura Masa - Kings Of Leon (deels)
Vrijdag: Tamino - Vuurwerk - Kaleo - Future Islands - White Lies - Royal Blood - James Blake - Radiohead
Zaterdag: Toothless - J Bernardt - Glass Animals - SOHN - Kodaline - Blink-182 - Crystal Fighters - Bonobo - Above & Beyond - Linkin Park (deels)
Zondag: Cage The Elephant of Nothing But Thieves - Fatima Yamaha - Rae Sremmurd - The Lumineers (deels) - Warpaint - Alt-J of Soulwax en hangt ervan af wat er in Klub C speelt daarna - G-Eazy - Foo Fighters
Ik ben langs de ene kant wel teleurgesteld in de line up door bv The Killers, Kasabian, Major Lazer, The XX, Pixies, Belle & Sebastian, Wilco, Van Morrison, The Weeknd en andere gemiste kansen die er niet staan. De andere kant is er niet, het programma is top-down geprogrammeerd en dat zie je meteen. Wat er in de tenten staat boeit eigenlijk niet veel zolang het publiek zich maar gescheiden houdt bv door een act als O&TW tov RH te zetten of Tourist lemc tov Foo's. Barn headliners zijn gewoonweg niet te vergelijken met wat er vorig jaar stond en dat is jammer zeker als je ziet wat er tourt, afin. Nu zien dat ik aan een ticket geraak