Rock Werchter 2016 - Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
@Gloeilamp, Stella, jup of Primus pils. Dan heb ik toch liever Brand. Belgen maken de beste bieren, maar pils kunnen ze beter laten.

PS als een Belg je op de camping cara pils aanbiedt: vriendelijk weigeren.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Cara Pils is een merk Belgisch bier, dat door de supermarktketen Colruyt op de markt wordt gebracht. Het is een blond bier met een alcoholpercentage variërend van 4,4% tot 5%, dat zich uitdrukkelijk positioneert in het ondersegment van de markt.

Bovenstaande van wikipedia gehaald. Vooral het laatste stukje is dus goed om te lezen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
De kans was al (zeer) klein dat ze op het festival zouden staan; maar The Stone Roses staan tijdens Rock Werchter (30 juni) in de VS, samen met Rodrigo y Gabriela trouwens.
 

The Fly

Playlistbediener
9 feb 2016
23
0
Bedankt voor de eet tips! Hahah


En even opkomen voor Pinkpop, ze hebben echte Brand bier geen festival troep, Werchter wel gok ik? Haha
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
@Gloeilamp, Stella, jup of Primus pils. Dan heb ik toch liever Brand. Belgen maken de beste bieren, maar pils kunnen ze beter laten.

Vedett als uitzondering. Maar inderdaad, zo'n Jupiler of Maes is niet zo veel beter dan wat ze in het buitenland aanbieden, en al zeker niet de festivalversies. In Belgie lachen we altijd met Heineken, maar de festival-Heineken die ik op Main Square kreeg verschilde niet bepaald van de Jupiler op Werchter.
 

Poulske

Playlistbediener
9 nov 2015
45
0
Poulske wrote:
Shaverion wrote:
The Fly wrote:
Dit jaar voor het eerst een dag naar werchter (donderdag)

Normaal gesproken gaan we altijd 3 dagen naar Pinkpop, zijn er dingen die heel anders zijn waar we rekeningen mee moeten houden? :)


Ow nog eentje, ik neem aan dat je uit Nederland komt omdat je altijd naar Pinkpop ging, zeker een patatje vlaams stoofvlees nemen!


Zoiets noemen we in Limburg (het Nederlandse Limburg) friet zuurvlees, heerlijk.

Dennis1808 wrote:
Het bier is er ook minder kut. Maar het blijft festivalpils
1f609.png



Wat is er mis met het Brand bier op Pinkpop?


Je zegt het al. Brand bier. Op Pinkpop.

Wat is er mis met Brand bier? :p
 

Iceman

Playlistbediener
8 mrt 2014
32
0
Zouden we het hier ontopic over de geruchten kunnen houden? Er is al een forum 'voor het eerst naar Werchter wat moet ik weten'. Discussies over bier en eten zijn leuk, maar niet in de forum.
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Wat leuk hier. nederlanders die praten over Belgisch eten.



Paddy wrote:
http://forum.festileaks.com/members/gloeilamp/@Gloeilamp, Stella, jup of Primus pils. Dan heb ik toch liever Brand. Belgen maken de beste bieren, maar pils kunnen ze beter laten.


Vedett als uitzondering. Maar inderdaad, zo’n Jupiler of Maes is niet zo veel beter dan wat ze in het buitenland aanbieden, en al zeker niet de festivalversies. In Belgie lachen we altijd met Heineken, maar de festival-Heineken die ik op Main Square kreeg verschilde niet bepaald van de Jupiler op Werchter.

Vedett is dan ook een luxepils hé. Betaal je meer voor. Het bier op Werchter is wel oké hoor. Zit sowieso wel minder alcohol in, maar het is toch zeker te drinken.
Carapils is idd low budget pils uit de Belgische supermarkt. Het speciale eraan is wel dat je niet weet wat je drinkt. Soms is dat een Stella, soms een Jup, soms Maes, ... Zij kopen over wat ze over kunnen kopen en dat is algemeen geweten. Elke cara smaakt anders (en soms dus wel goed haha)

Friet met andalouse is na friet mayo en friet - ketchup de populairste sausvariant in een belgisch frietkraam, dus idd zeker uitproberen!

En als het eens wat meer mag zijn en Jeroen Meus komt terug. Zijn luxe hot-dogs in zijn food truck Würst zijn echt lekker! Lange rij wel, maar die gaat echt snel vooruit (of doe zoals ik en ga eens op de middag) Een bijna lege festivalweide en nog geen 3 minuten wachten). Kost je wel 3 of 4 bonnen, maar zeer lekker!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Poulske wrote:
Zoiets noemen we in Limburg (het Nederlandse Limburg) friet zuurvlees, heerlijk.


Dat ken ik wel maar is wel wat anders, dat wordt met azijn in plaats van bier gemaakt. Erg lekker inderdaad maar de Vlaamse variant is nog een stuk beter
simple-smile.png

Echt Limburgs zuurvlees is wel Paardenvlees dat gemarineerd is in azijn idd. Maar zuurvlees is enorm gezoet met kruidnagel, peperkoek en stroop.

Daarbij niets mis met een heerlijk jupje hoor. Maar er gaat niets boven Brand bier imo...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Zouden we het hier ontopic over de geruchten kunnen houden? Er is al een forum ‘voor het eerst naar Werchter wat moet ik weten’. Discussies over bier en eten zijn leuk, maar niet in de forum.
:mrgreen:
 

koenbah

Campingartiest
7 mrt 2014
74
4
Ik kom goed nieuws tegen op de site van Rock Werchter:

Videoschermen

Aan beide kanten van het podium van de Main Stage staan schermen. Zo kan ook wie wat verder staat ten volle meegenieten van wat er zich op het podium afspeelt. Ook in The Barn en Klub C komen de concerten in detail op schermen naast de podia.

Edit: my bad, dat betreft natuurlijk in de tenten zelf. Had even hoop dat ze het over schermen buiten de tenten hadden :(. Mea culpa.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.585
585
Ik kom goed nieuws tegen op de site van Rock Werchter:

Videoschermen

Aan beide kanten van het podium van de Main Stage staan schermen. Zo kan ook wie wat verder staat ten volle meegenieten van wat er zich op het podium afspeelt. Ook in The Barn en Klub C komen de concerten in detail op schermen naast de podia.

Binnen dus... waarschijnlijk hoopte je op buitenschermen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Ik kom goed nieuws tegen op de site van Rock Werchter:

Videoschermen

Aan beide kanten van het podium van de Main Stage staan schermen. Zo kan ook wie wat verder staat ten volle meegenieten van wat er zich op het podium afspeelt. Ook in The Barn en Klub C komen de concerten in detail op schermen naast de podia.

Ik denk dat ze hiermee de schermen binnen bedoelen, die zijn nooit weggeweest. Al zal er zoals beloofd wel een oplossing komen.
 

Nicky

Playlistbediener
25 nov 2013
6
0
Wat denken jullie van London Grammar - nog geen tourdata bekend maar ze zitten in de studio!
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Wat denken jullie van London Grammar – nog geen tourdata bekend maar ze zitten in de studio!

Ik vrees dat Werchter te vroeg komt. Misschien al op Pukkelpop einde van de zomer, en dan Werchter '17.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Jullie Werchterbezoekers boffen maar......geweldige line-up en dan ook nog het EK voetbal. Zouden ze daar ook die schermen voor gebruiken? :p
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
In ieder geval wel op de Hive camping, daar worden vier kwartfinales uitgezonden.

Dan hoop ik dat degene die niet op de Hive liggen daar ook terecht kunnen zoals 2 jaar geleden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken