Rock Werchter 2016 - Geruchten

Lawrice Lane

Playlistbediener
12 jan 2016
36
10
Lawrice Lane wrote:
Ik droomde vannacht dat ik naar Rock Werchter 2017 ging, waar een vijfde dag aan was toegevoegd, met de headliners Coldplay, Foo Fighters, U2, Radiohead en Pearl Jam.


Mooie droom daar! Maar hoeveel heb je daarvoor betaald???
1f600.png

Voor mijn ziel was het een droom. Voor mijn portemonnee een nachtmerrie.

Trouwens, ik verwacht volgend jaar de Foo's sowieso. Dan nog dat artikel over Coldplay die volgend jaar een uitgebreide festivaltour gaat doen. En ik las ook dat U2 met Songs Of Innocence een zalentour gingen doen, en met het aankomende Songs Of Experience een festivaltour.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
Wat denken we van de kansen van LCD Soundsystem op Werchter? Aan de ene kant staan ze die week op Roskilde maar aan de andere kant staan ze een maand later op Lowlands dus lijkt Pukkelpop weer logischer.
Die zou niet misstaan op de zondag eigenlijk.
Die dag is toch wat minder door de voorlopig zwakke combo Florence + the Machine - Macklemore & Ryan Lewis.

Verder een leuke line-up tot nog toe met vrijdag als dikste dag.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
De kogel is door de kerk: Ik ga voor 4 dagen :D McCartney en de aanvulling van vrijdag hebben de doorslag gegeven. Vanavond kaartjes bestellen en hotelletje boeken :)
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
De kogel is door de kerk: Ik ga voor 4 dagen
1f600.png
McCartney en de aanvulling van vrijdag hebben de doorslag gegeven. Vanavond kaartjes bestellen en hotelletje boeken
simple-smile.png

Aan je username te zien komt het ook niet echt als verassing ;)
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Rock Torhout wrote:
De kogel is door de kerk: Ik ga voor 4 dagen
1f600.png
McCartney en de aanvulling van vrijdag hebben de doorslag gegeven. Vanavond kaartjes bestellen en hotelletje boeken
simple-smile.png



Aan je username te zien komt het ook niet echt als verassing
1f609.png
Haha, toch lang getwijfeld hoor. Staat voor mij nu voldoende om 4 dagen te vullen, maar ik hoop toch wel op nog enkele leuke naampjes zoals Beck, The National, ... hoewel ik daar zo stilaan voor begin te vrezen gezien de huidige indeling. We zien wel, 't wordt sowieso leuk. Overigens eerste jaar dat ik op hotel ga, maar als je wat zoekt, valt het best mee om op 20/30 minuutjes rijden van 't festival goedkoop te overnachten. En dan heb je tenminste wat nachtrust en comfort :)

Staat nu nog niet aangekondigd op de homepage, maar als je naar de ticket pagina gaat, staat wel degelijk dat de zaterdag is uitverkocht.
 

Kaasrasper

Campingartiest
14 jan 2015
81
28
Zojuist m'n combiticket besteld, dit wordt voor mij de zevende keer Werchter. :)

Als ik naar de fake clashfinder kijk, mogen daarvan Bloc Party, Grimes, M83, Foals en Moderat nog wel doorkomen.

Hoop dat er nog iets voor of na F+tM komt. En misschien nog ergens een plekje voor Massive Attack (wishful thinking)?
 

Iceman

Playlistbediener
8 mrt 2014
32
0
Van de clashfinder mogen van mij: Kendrick Lamar, Flume, Foals, Nothing but Thieves, Imagine Drgaons, Jack Garratt, Chrvches, Lost Frequencies en Bloc Party nog bekend gemaakt worden. Dan zou er echt een heel sterk programma staan wat mij betreft.

Op dit moment vind ik de zaterdag erg sterk. Alleen zondag vind ik nog zwak. Ik denk dat er nog wel iemand na Florence zal komen. Dan zou de indeling op mainstage er zo uit komen te zien: ?, ?, Iggy Pop, TLSP, Macklemore en Ryan Lewis, Florence + the Machine, ?. Een Kendrick of Netsky lijken me wel geschikte namen om het festival af te sluiten.
 

Shakespeare

Playlistbediener
26 mrt 2015
44
0
Zou LCD soundsystem niet een mooie naam zijn om nog na Florence neergezet te worden?

Edit: Nevermind, ik zie het al staan
 

The Fly

Playlistbediener
9 feb 2016
23
0
Dit jaar voor het eerst een dag naar werchter (donderdag)

Normaal gesproken gaan we altijd 3 dagen naar Pinkpop, zijn er dingen die heel anders zijn waar we rekeningen mee moeten houden? :)
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Dit jaar voor het eerst een dag naar werchter (donderdag)

Normaal gesproken gaan we altijd 3 dagen naar Pinkpop, zijn er dingen die heel anders zijn waar we rekeningen mee moeten houden? :)

De eindtijd is een stuk later, ik weet niet of je na Paul McCartney naar huis gaat maar de dance-act eindigt rond een uur of 2.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Ga je met openbaar vervoer: je kan gebruik maken van een gratis treinticket, de busreis van Leuven naar het terrein is ook gratis, maar je zit/staat wel eventjes in de bus aleer je bij het terrein bent. Drankbonnen zijn goedkoper als je ze nu al besteld. Verder een fijn festival, met veel nationaliteiten.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Dit jaar voor het eerst een dag naar werchter (donderdag)

Normaal gesproken gaan we altijd 3 dagen naar Pinkpop, zijn er dingen die heel anders zijn waar we rekeningen mee moeten houden? :)

Ow nog eentje, ik neem aan dat je uit Nederland komt omdat je altijd naar Pinkpop ging, zeker een patatje vlaams stoofvlees nemen!
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Ja, die moet je niet vergeten en als je van zoet houdt, niet de Belgische wafels vergeten !
 

Poulske

Playlistbediener
9 nov 2015
45
0
The Fly wrote:
Dit jaar voor het eerst een dag naar werchter (donderdag)

Normaal gesproken gaan we altijd 3 dagen naar Pinkpop, zijn er dingen die heel anders zijn waar we rekeningen mee moeten houden? :)


Ow nog eentje, ik neem aan dat je uit Nederland komt omdat je altijd naar Pinkpop ging, zeker een patatje vlaams stoofvlees nemen!
Zoiets noemen we in Limburg (het Nederlandse Limburg) friet zuurvlees, heerlijk.


Het bier is er ook minder kut. Maar het blijft festivalpils
1f609.png
Wat is er mis met het Brand bier op Pinkpop?
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Overzicht aan de hand van 2015 voor de mensen die graag voorspellen:

Er moeten nog 33 namen komen voor Rock Werchter 2016

Er zijn nog 9 spots op Main (donderdag 2, vrijdag 2, zaterdag 3 en zondag 2)
Er zijn nog 11 spots in The Barn (donderdag 2, vrijdag 2, zaterdag 2 en zondag 5)
Er zijn nog 12 spots in KluB C (donderdag 5, vrijdag 3, zaterdag 3 en zondag 1)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Shaverion wrote:
The Fly wrote:
Dit jaar voor het eerst een dag naar werchter (donderdag)

Normaal gesproken gaan we altijd 3 dagen naar Pinkpop, zijn er dingen die heel anders zijn waar we rekeningen mee moeten houden? :)


Ow nog eentje, ik neem aan dat je uit Nederland komt omdat je altijd naar Pinkpop ging, zeker een patatje vlaams stoofvlees nemen!


Zoiets noemen we in Limburg (het Nederlandse Limburg) friet zuurvlees, heerlijk.

Dennis1808 wrote:
Het bier is er ook minder kut. Maar het blijft festivalpils
1f609.png



Wat is er mis met het Brand bier op Pinkpop?

Je zegt het al. Brand bier. Op Pinkpop.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Zoiets noemen we in Limburg (het Nederlandse Limburg) friet zuurvlees, heerlijk.

Dat ken ik wel maar is wel wat anders, dat wordt met azijn in plaats van bier gemaakt. Erg lekker inderdaad maar de Vlaamse variant is nog een stuk beter :)
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken