Rock Werchter 2016 - Geruchten

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik moet zeggen dat Werchter al met al weer een heel mooi programma heeft neergezet waar de weekendbezoeker erg blij mee mag zijn. Dit jaar weer elke dag 1-2 grote headliners aangevuld met elke dag meerdere kwalitatief goeie namen. Erg jammer dat het dit jaar te moeilijk te combineren valt met school.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.928
6.169
Een naam die eerst als zekerheid werd gezien maar nu niet meer veel langskomt, Netsky… Na Florence kan het nog steeds (toch?),
Netsky 0u - 1u
F+TM 21u30 - 23u
Macklemore 19u45 - 20u45
TLSP 18u - 19u
Iggy Pop 16u15 - 17u15
---------------------------------

F+TM 22u30 - 0u
Macklemore 20u45 - 21u45
TSLP 19u - 20u
Iggy Pop 17u15 - 18u15

Ik heb gewoon een voorbeeld genomen hoe het zou kunnen zijn, niet geheel onmogelijk, het kan nog he.. Wat ik me afvraag is, waarom Iggy Pop zelfs nog voor TSLP staat? Ik dacht dat die omgewisseld (beter) zouden staan..
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Een naam die eerst als zekerheid werd gezien maar nu niet meer veel langskomt, Netsky… Na Florence kan het nog steeds (toch?),

Heeft expliciet gezegd dat hij niet komt in een Q&A sessie. Al ben ik dankzij die podiumverdeling wel het idee genegen dat Macklemore een soort XL sub wordt in plaats van de afsluitende party act. Maar dan denk ik door die Q&A sessie toch eerder aan Major Lazer, een opvallende afwezige.
 

EDM

Campingartiest
3 mrt 2015
88
2
Thomas wrote:
Een naam die eerst als zekerheid werd gezien maar nu niet meer veel langskomt, Netsky… Na Florence kan het nog steeds (toch?),


Heeft expliciet gezegd dat hij niet komt in een Q&A sessie. Al ben ik dankzij die podiumverdeling wel het idee genegen dat Macklemore een soort XL sub wordt in plaats van de afsluitende party act. Maar dan denk ik door die Q&A sessie toch eerder aan Major Lazer, een opvallende afwezige.
Waarom zou Florence de dag afsluiten, als Macklemore een party-act is? Totaal geen logica.
Volgens mij zit daar nog iets achter. LCD Soundsystem, Major Lazer, Netsky, ... We zien wel.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.928
6.169
Kereltje wrote:
Thomas wrote:
...

...

Waarom zou Florence de dag afsluiten, als Macklemore een party-act is? Totaal geen logica.
Volgens mij zit daar nog iets achter. LCD Soundsystem, Major Lazer, Netsky, … We zien wel.
Als daar nu The Weeknd of Kendrick Lamar had gestaan ipv Macklemore net voor Florence dan was dat toch net hetzelfde geweest? Macklemore kon zowel voor als achter F+TM hebben gestaan, en niet enkel achter haar.. Ik hoop inderdaad nog Netsky er nog achter te zien maar die zondag lijkt mij nu echt al enorm sterk qua namen hoor en vergeet niet dat er niet altijd een soort party-act moet staan op die zondag, Florence kan ook haar vuurwerk meebrengen! :)
 

Sam

Playlistbediener
30 mei 2015
14
0
Hoe groot is de kans op Biffy Clyro nog volgens jullie? Had wel verwacht dat ze intussen al zouden aangekondigd zijn en hebben in het weekend van Werchter al twee optredens in Scandinavië staan. Hier is wel de specifieke dag nog niet voor bekend, maar dan zouden ze dus ten vroegste zaterdag op Werchter kunnen staan..Ik ga er immers niet vanuit dat ze van Scandinavië naar België en terug gaan.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
Hoe groot is de kans op Biffy Clyro nog volgens jullie? Had wel verwacht dat ze intussen al zouden aangekondigd zijn en hebben in het weekend van Werchter al twee optredens in Scandinavië staan. Hier is wel de specifieke dag nog niet voor bekend, maar dan zouden ze dus ten vroegste zaterdag op Werchter kunnen staan..Ik ga er immers niet vanuit dat ze van Scandinavië naar België en terug gaan.
Hopelijk komen ze!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Die past mooi tussen rammstein en the offspring!

Ik hoop ook op Biffy Clyro, maar... het ziet er eigenlijk niet naar uit.

Staan de donderdag op Bravalla in Zweden en de zaterdag op Provinssirock in Finland. Dus die blijven vrijdag in Scandinavië. Enige dag die misschien nog zou kunnen is zondag...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
bert wrote:
Die past mooi tussen rammstein en the offspring!


Ik hoop ook op Biffy Clyro, maar… het ziet er eigenlijk niet naar uit.

Staan de donderdag op Bravalla in Zweden en de zaterdag op Provinssirock in Finland. Dus die blijven vrijdag in Scandinavië. Enige dag die misschien nog zou kunnen is zondag…

Edit: ik zie juist dat Bring me the Horizon het wél doet: donderdag op Bravalla in Zweden, vrijdag op Rock Werchter en zaterdag op Provinssirock in Finland. Het kan dus. Wel zotjes.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Dan vliegen ze maar mooi samen! Zou inderdaad mooi passen voor Rammstein!
Pinkpopcombies in een uur uitverkocht, doen ze toch netjes met zo`n program, heeft dat nog gevolgen voor de misgrijpers/Rockwerchter...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Wat ook opvalt:

donderdag hebben we de drie laatste namen voor mainstage.
vrijdag volgens mij niet. Er moet nog iets voor of na The Offspring (denk niet dat At the Drive-In als derdelaatste gaat optreden?)
zaterdag zeker niet: Two Door Cinema Club kan niet voor Red Hot Chili Peppers spelen, dus daar moet nog iets voor.
zondag is het grootste vraagteken... zouden The Last Shadow Puppets derdelaatste spelen? Of komt er toch nog een dance-act na Florence + the Machine?

Dus: Bastille en The National kunnen er dus nog op vrijdag en zaterdag bij.

PS: mocht Biffy Clyro komen, dan verwacht ik ze niet als subheadliner hoor, maar wel één plaats of twee plaatsen eronder.
 

Linda1617899555

Playlistbediener
16 feb 2016
9
0
Ik ga dit jaar voor het eerst een dagje naar Werchter, de donderdag. Weet iemand of en hoeveel namen er nog bij moeten komen voor die dag?
 

Nicky

Playlistbediener
25 nov 2013
6
0
Ik lees al een tijd mee en reageer zelden maar toch; ik vind dat RW een (relatief) goede line-up in elkaar heeft gezet! Hoop vooral dat FATM niet clasht met Skunk Anansie; wil beide graag een keer zien!

Kwam deze tegen op de evenementenpagina van RW (Facebook) --> wat denken jullie hiervan?

http://clashfinder.com/m/rockwerchter16/?user=05wbup.l3
 

Tijnelia

Campingartiest
4 dec 2013
56
7
Ik ga dit jaar voor het eerst een dagje naar Werchter, de donderdag. Weet iemand of en hoeveel namen er nog bij moeten komen voor die dag?

Ga maar uit van ongeveer 9 namen.
Meestal staan er op Werchter gemiddeld 20 acts per dag.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Maandag weer een naam/namen trouwens!

Twitter van Rock Werchter:


Rock WerchterVerified account
‏@RockWerchter
@DePanjaman We maken de komende weken en maandag meer namen bekend! Blijf ons volgen voor meer info.
 

Sam

Playlistbediener
30 mei 2015
14
0
Opvallend dat er maandag een aankondiging komt, kan me niet inbeelden dat ze plots ook dan een aankondiging doen om gewoon enkele kleine namen te lossen : iets als The National? Of toch nog Kendrick Lamar?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken