Rock Werchter 2016 - Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.012
6.406
Als je dacht dat Werchter een paar kutnamen bekend kon maken dan moet je op dit moment even kijken naar de Line up van Pinkpop hahaha!
Ach kom, niemand zag Lionel Ritchie nu nog aankomen en objectief gezien een erg goede naam vind ik..
 

RVH

Playlistbediener
21 jan 2016
18
0
Uiteraard mag je dat vinden, maar zijn shows zijn qua muziek bijzonder saai. Wel een leuke meepakker als je toch al voor McCartney naar Pinkpop gaat.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik vrees nu wel één iets: dat de verkoop van de Werchter tickets zo maar even een heel sterke boost zou kunnen krijgen, nu blijkt dat Pinkpop echt een rampzalige line-up heeft.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.302
4.468
Oké, ik wil graag NIETS van Pinkpop doorsturen naar Werchter. De kutste lineup weer, die van Pinkpop. Hahaha!

De vergelijking dat Pinkpop zowat de Nederlandse Werchter is gaat echt niet meer op tegenwordig, als je die lineups vergelijkt.

De Staat, Puscifer, Halestorm en Skunk Anansie mogen wel door wat mij betreft.
 

Tijnelia

Campingartiest
4 dec 2013
56
7
man man man...
De super mega fantastische line up van Pinkpop is zojuist bekend gemaakt, dus dat is positief voor de werchter kaartverkoop.
Maar er stonden wel wat leuke namen tussen die ze van mij door naar RW mogen sturen:

Gary Clark Jr... oh nee, die staat er al
Paul McCartney... oh nee, die staat er al
RHCP... oh nee, die staat er al
Rammstein!!!... oh nee, die staat er al
Slaves... oh nee, die st... wacht... Ja! die mogen ze doorsturen!
 

EDM

Campingartiest
3 mrt 2015
89
2
RVH wrote:
Als je dacht dat Werchter een paar kutnamen bekend kon maken dan moet je op dit moment even kijken naar de Line up van Pinkpop hahaha!


Ach kom, niemand zag Lionel Ritchie nu nog aankomen en objectief gezien een erg goede naam vind ik..
Ik teken gerust een petitie om Lionel Richie niet naar Werchter te doen komen.
Denk dat ze daar nogal een nostalgische redactie hebben op Pinkpop.
Je moet wel toegeven, veel concurrentie vanuit Amerika ook. Maar toch...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.302
4.468
Bij Werchter zullen ze wel denken. Vandaag geen namen bekend gemaakt, maar opeens zijn de tickets in trek. Waar komt dat nou vandaan? Oh, wacht Pinkpop heeft haar namen bekend gemaakt.
 

B

Playlistbediener
14 jan 2016
44
0
Man ik kan zelfs geen slecht woord meer zeggen over de lineup van Werchter nu dat ik zie hoe het daar bij onze noorderburen gesteld is. :p
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Wees gerust! Lionel Ritchie staat in die preriode in UK dus denk nie dat we die hoeven te verwachten.
Denk wel dat we Bastille, James Bay, Puscifer, skunk anansie kunnen verwachten (wat ik niet erg vind iig)
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Wees gerust! Lionel Ritchie staat in die preriode in UK dus denk nie dat we die hoeven te verwachten.
Denk wel dat we Bastille, James Bay, Puscifer, skunk anansie kunnen verwachten (wat ik niet erg vind iig)
Puscifer staat de zondag van Pinkpop in de AB, dus geef ik ze maar heel weinig kans nog op Werchter te staan. Helaas. Bastille en Skunk Anansie zijn inderdaad goed mogelijk, maar mogen ze ook thuis laten. Skunk is op zich niet slecht, maar al enkele keren gezien en het laat me wat koud.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.471
11.479
Wat ben ik blij met mijn kaartjes voor Werchter! Na zes jaar Pinkpop en een uitstapje naar Rock am Ring wordt dit mijn eerste jaar. Nu Pinkpop de meest bedroevende line-up van deze zomerperiode bekend gemaakt heeft, ben ik erg blij dat ik al uitgeweken ben. In de hoop rommel toch een paar namen gezien die wel door mogen naar Werchter: Skunk Anansie, Puscifer, Ghost en Slaves. Ik hoop dat Werchter vrijdag met een mooi pakket namen komt op Pinkpop nog een extra hak te zetten: Beck, Tenacious D, The National, zoiets :)
 

Kasper

Campingartiest
20 feb 2015
61
4
Nothing But Thieves, De Staat, Major Lazer of Kygo en misschien Ghost overnemen van Pinkpop. Daar ben ik wel voorstander van.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
ik benieuwd waar Rock Werchter vrijdag qua namen mee komt, zo vlak voor de kaartverkoop van pinkpop. Misschien een momentje om nog eens extra duidelijk te maken hoe groot het verschil in line-up is? Zijn er trouwens namen die vrijdag verwacht worden of al met dikke potlood staan opgeschreven?
 

Poulske

Playlistbediener
9 nov 2015
47
1
Worden er vrijdag nieuwe namen bekend gemaakt dan? Ik was eigenlijk van plan om naar Pinkpop te gaan, maar denk dat ik nu de switch naar Werchter maak.
 

Je Moeder

Playlistbediener
4 jan 2016
31
5
Zijn er trouwens namen die vrijdag verwacht worden of al met dikke potlood staan opgeschreven?

Ik denk dat The Sore Losers, Iggy Pop, ev Flume en Bastille dikke-potlood-namen zijn.
Al mag die laatste gerust thuis blijven van mij.
 

Iceman

Playlistbediener
8 mrt 2014
32
0
Wat mij betreft mogen: De Staat, Nothing but Thieves, en Bastille naar Werchter komen van de lijst die PinkPop bekend heeft gemaakt. Lijken me alle drie ook wel redelijke zekerheidjes overigens.
 

MeukiJam

Randprogramma
13 dec 2013
162
0
"Bruce Springsteen komt naar TW Classic op 9 juli. Ook Lana Del Rey, Lionel Richie, Simply Red, The Van Jets en CC Smugglers zijn bevestigd"

aldus StuBru..


Bruce Springsteen dus officieel op TW Classic! Wel jammer van Lana Del Rey, had beter op RW gepast lijkt me!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
Belachelijk slecht die line up van Pinkpop, het enige wat ze wat mij betreft mogen doorsturen is The Sore Losers... en dat zijn dan nog belgen.

Met deze TW Classic bekendmking lacht Werchter Pinkpop gewoon weg
 

Kasper

Campingartiest
20 feb 2015
61
4
“Bruce Springsteen komt naar TW Classic op 9 juli. Ook Lana Del Rey, Lionel Richie, Simply Red, The Van Jets en CC Smugglers zijn bevestigd”

aldus StuBru..

Bruce Springsteen dus officieel op TW Classic! Wel jammer van Lana Del Rey, had beter op RW gepast lijkt me!

Stukje beter dan de beste Pinkpop-dag. Al is Simply Red niet mijn ding en heb ik Springsteen als eens gezien, dus ik ben er wel blij mee dat dit niet een normale Werchter-aankondiging is.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
Vorig jaar nog zeggen dat ze op verjonging gaan inspelen (oké dat sloeg enkel op Rock Werchter en niet de andere festivals er rond).
Maar dit jaar kan je wel 5 van de grootste muzikale iconen uit de 70s op de Werchter weide zien: Paul Mccartney, Bruce Springsteen, Lionel Richie, Robert Plant en AC/DC.
New Order zou daar dan ook nog bijna bij kunnen gezet worden, aangezien dat veel Joy Division fans trekt + wetende dat Iggy Pop dan ook nog een gerucht is...

Zouden ze geleerd hebben van hun fouten? Of is het gewoon toeval dat het aanbod zo groot is voor oudere bands dit jaar?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken