Rock Werchter 2016 - Geruchten

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
nog helemaal geen spijt dat ik NOS Alive tickets heb gekocht.

Om eerlijk te zijn, komt buiten Paul geen enkele groep nog maar aan de voetzolen van een Radiohead / Arcade Fire live.
 

witteneger

Playlistbediener
13 jan 2014
18
0
Toch wel wrang...
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/muziek/1.2574305
Coldplay sluit Glastonbury af.. Helaas...
 

Kasper

Campingartiest
20 feb 2015
61
4
Blij met McCartney als headliner. Nou nog wat meer gitaren naar Werchter en ik ben blij.

Hoop op wat uit het rijtje Nothing but Thieves, Foals, Sterophonics, Metric, Kaleo, Parlor Mob (maar dat zal wel niet), Young the Giant.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Wanneer denken jullie dat de combitickets uitverkopen? Ik wil namelijk met een groep gaan maa r er twijfelen nog een paar.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.374
9.119
Wanneer denken jullie dat de combitickets uitverkopen? Ik wil namelijk met een groep gaan maa r er twijfelen nog een paar.
Zal nog wel eventjes duren. Ik verwacht dat de donderdag- en zaterdagkaarten sneller weg zullen zijn.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.198
1.225
nog helemaal geen spijt dat ik NOS Alive tickets heb gekocht.

Om eerlijk te zijn, komt buiten Paul geen enkele groep nog maar aan de voetzolen van een Radiohead / Arcade Fire live.

Rammstein wel, maar dat is in een ander segment.

Toch is het programma in de breedte nu al niet te onderschatten: PJ Harvey, New Order, Savages, Richard Hawley, Courtney Barnett, Gutterdämmerung, At the Drive-in, Band of Horses, Daughter, Tame Impala, Jamie XX, Robert Plant, The Last Shadow Puppets...

Graag hier nog een The National en vooral Beck bij aub :) Wat ook nog mag: Biffy Clyro, Beach House, Explosions in the Sky, The Cranberries, Mogwai, Dinosour Jr., Flogging Molly, SX, Blues Pills, Garbage, Kraftwerk, Iggy Pop, M83, Ghinzu, Rival Sons, K's Choice, Caribou, The Strypes, Primal Scream, Brian Wilson, Manic Street Preachers, The Stone Roses, Cold War Kids, Suede, Wolfmother, The Libertines, Massive Attack...

Als er vier uit bovenstaand lijstje komen, ben ik tevreden.

Maar vooral Beck dus :)
 

Joson

Nieuw lid
16 feb 2016
1
0
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_edities_van_Rock_Werchter

Editie 2016 even naar beneden scrollen :-D
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.632
632
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_edities_van_Rock_Werchter

Editie 2016 even naar beneden scrollen
1f600.png

Lol, sinds wanneer komt Paul McCartney uit de VS?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.423
653
Pearl Jam heeft een Amerikaanse show aangekondigd voor 9 juli. Dan zal het wel kloppen dat ze de Europese tour door een extra Amerikaanse leg vervangen hebben. Overigens komen Cage The Elephant en The Temperance Movement daar met hen mee.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.523
823
Pearl Jam heeft een Amerikaanse show aangekondigd voor 9 juli. Dan zal het wel kloppen dat ze de Europese tour door een extra Amerikaanse leg vervangen hebben. Overigens komen Cage The Elephant en The Temperance Movement daar met hen mee.

Jammer van Temperance Movement dat ze daar dan spelen. Wel leuk dat Pearl Jam Temperance Movement weer laat openen voor hun. Volgens mij opende ze ook de main stage voor Pearl Jam twee jaar geleden.
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
Arne wrote:
nog helemaal geen spijt dat ik NOS Alive tickets heb gekocht.

Om eerlijk te zijn, komt buiten Paul geen enkele groep nog maar aan de voetzolen van een Radiohead / Arcade Fire live.


Rammstein wel, maar dat is in een ander segment.

Toch is het programma in de breedte nu al niet te onderschatten: PJ Harvey, New Order, Savages, Richard Hawley, Courtney Barnett, Gutterdämmerung, At the Drive-in, Band of Horses, Daughter, Tame Impala, Jamie XX, Robert Plant, The Last Shadow Puppets…

Graag hier nog een The National en vooral Beck bij aub
simple-smile.png
Wat ook nog mag: Biffy Clyro, Beach House, Explosions in the Sky, The Cranberries, Mogwai, Dinosour Jr., Flogging Molly, SX, Blues Pills, Garbage, Kraftwerk, Iggy Pop, M83, Ghinzu, Rival Sons, K’s Choice, Caribou, The Strypes, Primal Scream, Brian Wilson, Manic Street Preachers, The Stone Roses, Cold War Kids, Suede, Wolfmother, The Libertines, Massive Attack…

Als er vier uit bovenstaand lijstje komen, ben ik tevreden.

Maar vooral Beck dus
simple-smile.png

Ga naar BKS dan heb je Beck :)
Wij gaan combo doen van BKS & NOS Alive.
Voor hetzelfde geld als RW heb je alle bands van RW (buiten de poppy rotzooi) + nog een hoop extra sterke headliners :)

Enkel Sigur Ros nog meepikken op Dour om het af te maken
 

RVH

Playlistbediener
21 jan 2016
18
0
Als je dacht dat Werchter een paar kutnamen bekend kon maken dan moet je op dit moment even kijken naar de Line up van Pinkpop hahaha!

Doe Maar op de dag van Rammstein en Lionel Richie op de dag van Paul McCartney.

En dat voor maar 200 euro xD
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Van de PP line-up zie ik nog naar Werchter komen: St. Paul and the Broken Bones, Parquet Courts, Bastille, James Bay. En veel meer dan dat denk (en hoop) ik niet.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.374
9.119
Oké, ik wil graag NIETS van Pinkpop doorsturen naar Werchter. De kutste lineup weer, die van Pinkpop. Hahaha!

De vergelijking dat Pinkpop zowat de Nederlandse Werchter is gaat echt niet meer op tegenwordig, als je die lineups vergelijkt.
 

RVH

Playlistbediener
21 jan 2016
18
0
Skunk mag op zich wel weer het publiek een beetje in de lucht krijgen! Blijft live goed!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken