DE Rock am Ring / Rock im Park 2016

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
NOFX is altijd vet, lijkt me inderdaad een mooie naam voor Rock am Ring. Wij zijn ook al de eerste plannen aan het maken voor volgend jaar, en Rock am Ring staat weer op de planning. Is me vorig jaar geweldig goed bevallen.
Hier zijn de tickets al binnen. Ben benieuwd wanneer de volgende lichting komt, vorig jaar zat er 1 maandje tussen. Vorig jaar was me overigens zeer goed bevallen, daarom dit jaar. Bij de Duitse acts is Heiskalt ook wel een aanradertje.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Tenacious D er ook bij, daar ben ik wel blij mee.

mooi, toch..
http://www.tenaciousd.com/tenacious-d-to-play-germanys-rock-am-ring-rock-im-park-june-3-5-2016/
NOVEMBER 20, 2015
TENACIOUS D TO PLAY GERMANY’S ROCK AM RING & ROCK IM PARK (JUNE 3 – 5, 2016)!
Tenacious D is coming to Germany this summer! The band’s exact show dates will be announced at a later date. For more info on these two shows, visit:



Rock am Ring – rock-am-ring.com/tickets

Rock im Park – rock-im-park.com/tickets
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
Nog een klein vraagje, als je tickets koopt via rock-am-ring.de dan kan dit alleen gedaan worden als je in Duitsland woont? Op eventim.de en ticketmaster.de kan dit wel gewoon. Alleen bij deze sites kan je geen Beck Bier in de voorverkoop halen. Is dit alleen mogelijk als Duitser zijnde?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Dit kan een leuk interview worden....
http://www.eurosonic-noorderslag.nl/en/news/conference/article/keynote-interview-with-marek-lieberberg-at-eurosonic-noorderslag/
 

Ingelke

Playlistbediener
20 nov 2014
42
7
@rutger vorig jaar was er gewoon koud bier in de lidl te koop, dus wij zijn gewoon elke dag daar koud bier gaan halen.

Blij met Tenacious D :-D
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
@rutger vorig jaar was er gewoon koud bier in de lidl te koop, dus wij zijn gewoon elke dag daar koud bier gaan halen.

Blij met Tenacious D
1f600.png

Sta je wel een halfuur te wachten. Vind ik persoonlijk nog wel te doen hoor, maar goed. Ik neem zelf weer wat pils mee.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Ingelke wrote:
@rutger vorig jaar was er gewoon koud bier in de lidl te koop, dus wij zijn gewoon elke dag daar koud bier gaan halen.

Blij met Tenacious D
1f600.png



Sta je wel een halfuur te wachten. Vind ik persoonlijk nog wel te doen hoor, maar goed. Ik neem zelf weer wat pils mee.

gewoon je bier ingraven is ook een optie of koelbox vullen met water (is alleen een stuk zwaarder)
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
http://www.rock-am-ring.com/2016/news/rock-am-ring-und-rock-im-park-im-fokus-des-festivalsommers

o.a
Wirtz, Breaking Benjamin, Foals, Panic! At The Disco, Killswitch Engage, ONE OK ROCK, Skillet, Rival Sons, RAF Camora, DCVDNS, Shinedown, Graveyard en Walk The Moon.

Geen geweldige namen imo.
 

Verwijderd lid 1447

Campingartiest
22 okt 2015
76
0
Ik heb mijn ticket.
Ik vind dat er genoeg toffe acts tussen staan. Ik kan niet alles tegelijk zien.
Alleen de elektronica acts zijn wel wat zwak. Ik hoop toch op nog wat leukere acts, misschien Pendulum of Prodigy zou nog wel een leuke toevoeging zijn.
 

Jasper1617899554

Nieuw lid
19 jan 2016
2
0
Prodigy kun je wel vergeten, die zijn vorig jaar nog geweest. Erg sterke show voor slechts een klein publiek. De Duitsers stonden hoofdzakelijk bij K.I.Z.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik heb mijn ticket.
Ik vind dat er genoeg toffe acts tussen staan. Ik kan niet alles tegelijk zien.
Alleen de elektronica acts zijn wel wat zwak. Ik hoop toch op nog wat leukere acts, misschien Pendulum of Prodigy zou nog wel een leuke toevoeging zijn.
Birdy Nam Nam is wel dope hoor.
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
Ik denk dat we Puscifer met potlood kunnen opschrijven, doen festivals, nog geen Duitse datum en zitten tussen 2 juni (Frankrijk) en 6 juni (Zwitserland) in de buurt.
Ik hoop er in ieder geval op.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Ik ben dit jaar misschien van plan te gaan, op filmpjes ziet het er altijd zo massaal kollosaal uit (tov andere festivals die misschien evengroot zijn)

Kan iemand me vertellen hoe het is? :) Qua indeling van de podia, hoe is de camping etc.

@gloeilamp jij gaat elk jaar toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken