DE Rock am Ring / Rock im Park 2016

Verwijderd lid 1447

Campingartiest
22 okt 2015
76
0
Ik heb gehoord dat op de Duitse fora het gerucht gaat dat de er nog geen nieuwe namen zijn omdat ze wachten tot ze Pendulum mogen aankondigingen. Lijkt me een leuke toevoeging.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik heb gehoord dat op de Duitse fora het gerucht gaat dat de er nog geen nieuwe namen zijn omdat ze wachten tot ze Pendulum mogen aankondigingen. Lijkt me een leuke toevoeging.
Ringrocker? Daar lullen ze ook maar een eind weg!

Duurt wel lang voordat we nieuwe namen gaan krijgen. Al ben ik al vrij tevreden met de huidige line-up.
 

Verwijderd lid 1447

Campingartiest
22 okt 2015
76
0
Line-up compleet (of niet, de tekst is een beetje vaag, en mijn Duits slecht)

Met nieuwe namen als: The BossHoss, Puscifer, 257ers, Caliban, Labrinth, Henning Wehland, Walking On Cars, We Are Scientists, Lonely The Brave, ebetta, Britta Arnold, Dirty Doering, Kid Simius, Lexer, Madmotormiquel, Markus Kavka, Niconé, Sascha Braemer en Schlepp Geist.

We are Scientist kan ik eindelijk van mijn lijstje afstrepen. Puscifer lijkt me wel leuk, de rest spreekt me niet zo aan. Ik ben wel teleurgesteld over wat (zo te zien) het programma voor later in de nacht zal zijn. Dan maar ouwehoeren op de camping.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Zit voor mij toch wel weer wat leuks bij hoor de laatste lichting. Je moet alleen even die deephouse dj's wegdenken van stage. Cane Hill is tof imo.

Gaat weer een leuk weekend worden!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Black Sabbath speelt op de volgende dagen op RaR/Rip
http://www.blacksabbath.com/events.html
Jun 3 Rock am Ring Mendig, Germany
Jun 5 Rock im Park Nuremberg, Germany

Met Volbeat op 5 juni op FortaRock is de volgorde van headliners bekend imo...
RaR headliners 3-6 Black Sabbath / 4-6 Volbeat / 5-6 RHCP
RiP headliners 3-6 Volbeat / 4-6 RHCP / 5-6 Black Sabbath
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Walk The Moon vervangen door Irie Révoltés.

Jammer had wel even willen kijken wij Walk The Moon.
 

Verwijderd lid 1447

Campingartiest
22 okt 2015
76
0
Ik zag op de website van Distured dat ze 3 Juni op de RIng staan en 4 Juni dus op Park.
Deftones staan 4 Juni op Ring en 5 Juni op Park.
Amon Amarth, 3 juni RIng, 4 Juni Park.

Ik kan nog wel even doorzoeken, maar Rock Am Ring/Rock im Park is wel erg traag met het vrijgeven van het programma.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik zag op de website van Distured dat ze 3 Juni op de RIng staan en 4 Juni dus op Park.
Deftones staan 4 Juni op Ring en 5 Juni op Park.
Amon Amarth, 3 juni RIng, 4 Juni Park.

Ik kan nog wel even doorzoeken, maar Rock Am Ring/Rock im Park is wel erg traag met het vrijgeven van het programma.
Ik had dit destijds van Ringrocker gehaald:

Vrijdag:
Amon Amarth
Disturbed
Lexy & K-Paul
Miliarden
One Ok Rock
Panic! At The Disco
Schnipo Schranke
Shinedown
Tenacious D
The Amity Affliction
Volbeat

Zaterdag:
Architects
Deftones
Foals
Frittenbude
Halestorm
Heaven Shall Burn
Red Hot Chili Peppers
Sixx: A.M.
Wage War
We Are Scientists

Zondag:
Biffy Clyro
Birdy Nam Nam
Black Sabbath
Grabeyard
Rival Sons
Rudimental
Skillet
The BossHoss
Uncle Acid And The Deadbeats
Wirtz

Maar ze mogen wel met de officieele tijdschema komen.
 

Verwijderd lid 1447

Campingartiest
22 okt 2015
76
0
Daar is het dan http://www.rock-am-ring.com/spielplan

Voor mij zitten er best een hoop vervelende clashes tussen. Met name die van Killiswitch Engage en Billy Talent. en RHCP/Bulllet for my valentine. (ik ga wel naar de 013 dan)

Wel leuk dat alle headliners voor 2 uur staan. Dat zal vast wel tof worden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ja en Black Sabbath / Biffy is ook jammer. Maar dat gaat Black Sabbath worden.

Mijn schema dit jaar:


Vrijdag; We Came As Romans, Of Mice & Men, Amon Amarth, Cane Hill, Breaking Benjamin, Disturbed, Puscifer, Tenacious D, Volbeat, (stukje Major Lazer), Shinedown, One Ok Rock

Zaterdag: The Struts, Starset, Foals, (stukje The Amity Affliction), Deftones, Billy Talent (misschien nog stukje Killswitch Engage), Red Hot Chili Peppers (en als het kut is wijk ik uit naar Heaven Shall Burn/Bullet For My Valentine), The Bosshoss

Zondag:
Trümmer, Beach Slang, Rival Sons, Heisskalt, Uncle Acid And The Deadbeats, Bring Me The Horizon, Korn, Black Sabbath, Fettes Brot.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Die van mij:

Vrijdag: Of Mice & Men - Amon Amarth - Breaking Benjamin - Disturbed - Puscifer - Tenacious D - Volbeat - Architects - Shinedown

Zaterdag: The Struts - Irié Revoltés - Foals - The Amity Affliction - Deftones - Billy Talent - Heaven Shall Burn - Red Hot Chili Peppers - Bullet for My Valentine

Zondag: Beach Slang - Bring Me the Horizon - Sixx;AM - Graveyard - Black Sabbath - Fettes Brot

Jammer van die zondag, die ziet er toch wat magertjes uit in vergelijking met de eerste twee dagen.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Die van mij:

Vrijdag: Of Mice & Men – Amon Amarth – Breaking Benjamin – Disturbed – Puscifer – Tenacious D – Volbeat – Architects – Shinedown

Zaterdag: The Struts – Irié Revoltés – Foals – The Amity Affliction – DeftonesBilly Talent Heaven Shall Burn – Red Hot Chili Peppers – Bullet for My Valentine

Zondag: Beach SlangBring Me the Horizon – Sixx;AM – Graveyard – Black Sabbath – Fettes Brot

Jammer van die zondag, die ziet er toch wat magertjes uit in vergelijking met de eerste twee dagen.
Ja idd, zondag is de minste dag. Had Bring Me The Horizon eigenlijk liever in het donker gezien mja het is niet anders.
 

Verwijderd lid 1447

Campingartiest
22 okt 2015
76
0
Ik vanwege clashes heb ik vandaag een ticket gekocht voor Killswitch Engage en Bullet for my Valentine im de 013, verder had ik al een ticket voor shinedown in Doornroosje dus die skip ik ook. (Ik ga ook naar Billy Talent in de Melkweg, maar dat is mijn favoriete band, dus die wil ik altijd zien.) Mijn lijst wordt dan:

Vrijdag:

We came as Romans, Of Mice & Men, Amon Amarth, Breaking Benjamin, Tenacious D, Panic at the disco!(twijfel gevalletje), Volbeat, Major lazer, Rudimental.


Zaterdag:

We are scientist, The amity Afliction, Deftones, Billy Talent, Red Hot Chilli Peppers, The BossHoss, Lexy& k-Paul

Zondag:

Rival Sons, Bring me the Horizon, Korn, Black Sabbath, Fettes Brot.

Die zondag is echt een beetje jammer. Wel tof dat er redelijk veel langere sets zijn. Misschien dat ik nog even naar Billy Clyro en Sixx;AM ga tussen door, die wilde ik eigenlijk ook wel zien.
 

Verwijderd lid 1447

Campingartiest
22 okt 2015
76
0
Wij vertrekken ook donderdag. Omdat ik het niet erg vind lekker extra vroeg. Alles ligt zo'n beetje wel klaar. Alleen nog een plastic fles voor de wodka regelen.

Het weer gaat alleen niet echt mee zitten zo te zien, we maken er het beste van.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken