Roadburn 2026

Dat zou echt een droom zijn. Het scheelt dat de band tussen Aaron Turner en Roadburn vrij goed is.
Dat ook maar de band met Neurosis is natuurlijk ook gewoon super, vorig jaar stond Steve von Till er nog 3 keer bijvoorbeeld en ieder zij project heeft er wel gestaan met de band zelf ook een aantal keer met in 2016 zelfs de jubileum shows

• Leuk
Waarderingen: teunajax
Ik sta er eigenlijk nu pas bij stil hoe kut die overlap van Agriculture en Heaven in Her Arms is. Het is maar 20 minuten, maar beide zijn een volledige albumset en dan moet je ook nog helemaal naar de spoorzone lopen. Ik wil Heaven in Her Arms eigenlijk wel vanaf het begin meemaken. Maar hoe moet je in hemelsnaam eerder weglopen bij Agriculture.......

Iemand gooide gister ook nog het volgende op, namelijk dat heel Birds in Row natuurlijk gewoon aanwezig is op het festival als onderdeel van Pain Magazine. Zeker geen garantie natuurlijk, maar.... het zou wel kunnen!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik sta er eigenlijk nu pas bij stil hoe kut die overlap van Agriculture en Heaven in Her Arms is. Het is maar 20 minuten, maar beide zijn een volledige albumset en dan moet je ook nog helemaal naar de spoorzone lopen. Ik wil Heaven in Her Arms eigenlijk wel vanaf het begin meemaken. Maar hoe moet je in hemelsnaam eerder weglopen bij Agriculture.......

Iemand gooide gister ook nog het volgende op, namelijk dat heel Birds in Row natuurlijk gewoon aanwezig is op het festival als onderdeel van Pain Magazine. Zeker geen garantie natuurlijk, maar.... het zou wel kunnen!
Ik vind het ook een verschrikkelijke clash. While halo is echt een fantastisch album, maar the spiritual sound was mijn favoriet album van 2025. Super lastig, zeker omdat ik the spiritual sound zo'n goed einde heeft. Hoe snel sta je eigenlijk in de koepelhal? Want zou misschien wel het laatste nummer van Heaven in her arms willen meepikken (want dat is net mijn favoriet).

Ik vind het ook een verschrikkelijke clash. While halo is echt een fantastisch album, maar the spiritual sound was mijn favoriet album van 2025. Super lastig, zeker omdat ik the spiritual sound zo'n goed einde heeft. Hoe snel sta je eigenlijk in de koepelhal? Want zou misschien wel het laatste nummer van Heaven in her arms willen meepikken (want dat is net mijn favoriet).
Ligt er aan hoe snel je bent, als je een beetje opschiet en goed doorloopt ben je er wel in 6 minuten denk ik? Als het stoplicht meezit dan haha. Of denk ik er nu te makkelijk over?

Je zou zeker nog wel makkelijk een 20 minuten mee kunnen pakken lijkt me. Dat is, als de koepelhal niet vol is. Maar dat valt misschien wel mee met de Agriculture clash.

• Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre
offroad is online;

bandjes:

Cul de sac
Zaterdag:
18:45–19:30 | Windup Space
20:45–21:30 | Pacemaker

Kafee ‘t Buitenbeetje

Zaterdag:
16:00 – 16:30: To Adelaide
18:00 – 18:30 Taupe
200 – 20:30: 30.000 Monkies
Lochal
donderdag:
20.00-21.00 Frimangron

Shouwburg

Donderdag
8 PM-9 PM: Jana Jacuka – H

LOC brouwerij:
vrijdag:
22:00: CENTREPIECE COLOURISED
zaterdag:
22:00: Jesus & the Fishsticks
De Buizerd
nog geen tijden
vrijdag:
Portray
noah's ore
troubled

zaterdag:
clearly confused
r.c. sullivan
yesterday's news

St. jozefkerk
donderdag:
19:00-22:00: Het Concreet – Composition 1960 #7 van La Monte Young

• Leuk
Waarderingen: teunajax en Fluxion
En nog de metal factory samenwerking, klinkt goed;

RB26_Tria-Nema-350x438.jpg

Schermafbeelding 2026-03-30 131837.jpg
zover ik kan zien nog niet op het schema maar lijkt de donderdag te worden

Relevant nieuws: Warning announce first album in 20 years

Iedereen al een beetje aan het voorbereiden? Hier wilt het nog niet echt landen dat het volgende week al is, gedeeltelijk omdat ik eerst nog Rewire moet overleven waar ik wel mooi Mandy Indiana kan zien, ook al skip ik ze daar ze staan in de zomer nog op het Valkhof fka de affaire festival, dus ik kan eindelijk Portrayal of Guilt zien na eindeloze gemiste kansen.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave en teunajax

Iedereen al een beetje aan het voorbereiden? Hier wilt het nog niet echt landen dat het volgende week al is, gedeeltelijk omdat ik eerst nog Rewire moet overleven waar ik wel mooi Mandy Indiana kan zien, ook al skip ik ze daar ze staan in de zomer nog op het Valkhof fka de affaire festival, dus ik kan eindelijk Portrayal of Guilt zien na eindeloze gemiste kansen.
Mijn clashfinder is helemaal ingekleurd. Nu de laatste clashes achter elkaar aan het luisteren om knopen door te hakken. Al kunnen secret sets alsnog de hele planning in de war schoppen.

• Leuk
Waarderingen: residentalien

Druk met werk, volgende week gewoon lekker richting Tilburg en het ondergaan 🙂

• Leuk
Waarderingen: residentalien
Hoe is de ingang geregeld ? Kan je aan elke venue je ticket inwisselen voor een polsbandje of moet je daarvoor eerst langs een specifieke locatie?

Hoe is de ingang geregeld ? Kan je aan elke venue je ticket inwisselen voor een polsbandje of moet je daarvoor eerst langs een specifieke locatie?
Ticket wordt gescand en daarvoor krijg je een polsbandje. Vaak een tent op de parkeerplaats tegenover ABN AMRO. Zit op de route tussen spoorzone en 013. Met het polsbandje kom je alle locaties binnen.

• Leuk
Waarderingen: johanra
wat the black zegt; Het is eigenlijk lopen naar de spoorzone, +-5-7 minuten vanuit station en dan moet je het kruispunt oversteken en daar staan ze met het tentje voor polsbandjes.

• Leuk
Waarderingen: johanra
Hoe kom ik er trouwens achter waar en wanneer een secret show wordt gespeeld? Buiten het checken van dit forum.

Hoe kom ik er trouwens achter waar en wanneer een secret show wordt gespeeld? Buiten het checken van dit forum.
Je hebt bij de ingang naar de koepelhal/engine room zo'n fontein achter iets staan. Daar hangt het meestal op aangeplakt.

En volgens mij wordt de TMSQR app ook bijgewerkt, maar daar ben ik niet zeker van.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Je hebt bij de ingang naar de koepelhal/engine room zo'n fontein achter iets staan. Daar hangt het meestal op aangeplakt.

En volgens mij wordt de TMSQR app ook bijgewerkt, maar daar ben ik niet zeker van.
Ja worden bijgewerkt+zelfs push berichten daarop. Vaak de handigste manier om te volgen naast hun insta of de discord groep

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
Er zijn nu nog een paar acts toegevoegd in de app zie ik.

- The Mon (Ufomammut bassist) op vrijdag in Hall of Fame
- KMRU op zondag in Next

Er zijn nu nog een paar acts toegevoegd in de app zie ik.

- The Mon (Ufomammut bassist) op vrijdag in Hall of Fame
- KMRU op zondag in Next
Verbaasde me dat de The Mon er nog niet stond, stond vrijdag nog in eindhoven
KMRU staat op rewire en ze zeggen dat ze het voor zichzelf moesten houden dus zal daarom wel pas zo laat aangekondigd mogen worden. Erg vette toevoeging wel en ga er zeker proberen bij te zijn

• Leuk
Waarderingen: teunajax

Users who are viewing this thread