Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
4/10 Ik denk dat dit nummer mooi kan zijn als je die stem mooi vindt. Ik ben echter van haar stem niet gechameerd dus. Wel een pluspuntje omdat de 2de helft wat leuker wordt.
@John nice! Probeer Mouse On The Keys, Badbadnotgood, Medeski, Martin & Wood, Jizue, Romain Collin Trio, Vijay Iyer Trio, Tortoise, Jaga Jazzist en Aaron Parks eens. Vanuit daar is er vast nog een hoop meer te vinden.
OT: Brrrr niet mijn ding. Allemaal net wat te cliché. 3/10
@John nice! Probeer Mouse On The Keys, Badbadnotgood, Medeski, Martin & Wood, Jizue, Romain Collin Trio, Vijay Iyer Trio, Tortoise, Jaga Jazzist en Aaron Parks eens. Vanuit daar is er vast nog een hoop meer te vinden.
Thanks! Die komen bij m'n lange lijst van artiesten die je eerder al had aangeraden
Ik vind je nummer zeker niet vervelend om te luisteren, maar het wordt wel een beetje saai na een paar minuten. 5je
Iets te censored en iets te Brits voor mij. Ik zie dat het goed is maar niet echt iets voor mij.
http://youtube.com/watch?v=tm3ZSXNs6J0
Om maar even in het thema van LGW te blijven he, dat is hét festival van het moment! Ook al is het pinkpopforum zelfs nu populairder, maar ach. Het intro is een beetje traag dus als je daar geen zin in hebt ff op 1:00 beginnen, enjoy!
Boven de balk waar je tekst in zet staan een aantal van de knopjes. Een daarvan is een youtube knopje. Simpelweg daar even op klikken en de url in het nieuw verschenen balkje plaatsen.
Behoorlijk onbekende dude die het voorprogramma van Frank Turner zal gaan doen in TivoliVredenburg. Ik vond het wel een aangename verassing. Will Varley met een middelvinger naar David Cameron.
Die rebelse linkse 'alle politici zijn boze rijke kapitalisten' was in de jaren '80 eigenlijk al redelijk achterhaald, maar hij heeft er wel de stem voor dus 3/10 voor de moeite.
Die rebelse linkse ‘alle politici zijn boze rijke kapitalisten’ was in de jaren ’80 eigenlijk al redelijk achterhaald, maar hij heeft er wel de stem voor dus 3/10 voor de moeite.