Rammstein

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
weet je als het 2 tickets per show is of 2 in totaal? anders kan ik wel 2 plaatsjes voor nederland missen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Eveline

Playlistbediener
1 sep 2022
6
1
Je krijgt via Rammstein zelf een link met code. Daar kun je dan zelf ik geloof maximaal 6 kaarten per venue bestellen. Wel even een Duits eventim account aanmaken. Geloof dat alle creditcards geaccepteerd worden. Ik heb even een screnshot bijgevoegd.
Ik haak hier even op aan. Ik heb al een lifad subscriptie maar nog nooit gebruikt, moet je via de Duitse Eventim kaarten bestellen en je code gebruiken?
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Ik haak hier even op aan. Ik heb al een lifad subscriptie maar nog nooit gebruikt, moet je via de Duitse Eventim kaarten bestellen en je code gebruiken?
Via de presale link kom je voor de Duitse concerten op de Duitse Eventim pagina. Hier kan je met je Eventim.nl gegevens NIET op inloggen. Dus schrijf je vooraf in bij de verkoper van de tickets. Dat scheelt een hoop stress als je die teller ziet aflopen van de tijd dat je tickets gereserveerd blijven.
 

Eveline

Playlistbediener
1 sep 2022
6
1
Via de presale link kom je voor de Duitse concerten op de Duitse Eventim pagina. Hier kan je met je Eventim.nl gegevens NIET op inloggen. Dus schrijf je vooraf in bij de verkoper van de tickets. Dat scheelt een hoop stress als je die teller ziet aflopen van de tijd dat je tickets gereserveerd blijven.
Dank je, geld dat dan ook voor de Nederlandse concerten of gaat dat weer anders
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Mmmm oke, dus via Eventim.nl log ik in en daar kan ik als ik op Groningen klik de code gebruiken van LIFAD? Voel me echt heel sneu dat ik het niet snap
Vorig jaar werd ik inderdaad doorgestuurd naar Eventim NL. Je krijgt een mailtje, waar als het goed is Groningen in zou moeten staan onder een kopje genaamd LIFAD. Zodra je daar op klikt, moet het goed gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Doom010

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Is dat KBS in Brussel nou echt zo vreselijk?
Wil persé een stadionoptreden zien volgend jaar. Voorkeur gaat uit naar Berlijn, maar dat zal de meest populaire locatie zijn. Veel verder weg hoeft voor mij niet (geen Budapest bijvoorbeeld).
Nee hoor, niet zo vreselijk. Wel nog maar één keer naar een optreden geweest daar (Rammstein in 2019). Moet zeggen dat veel meer mensen daar een beter zicht hadden dan in Oostende. In Oostende stond het podium in de lengte van het veld. Voordeel in het Koning Boudewijnstadion is dat het podium in de breedte van het veld stond. Ook qua geluid was het goed hoor (ik had staanplaatsen)
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Eveline

Playlistbediener
1 sep 2022
6
1
Vorig jaar werd ik inderdaad doorgestuurd naar Eventim NL. Je krijgt een mailtje, waar als het goed is Groningen in zou moeten staan onder een kopje genaamd LIFAD. Zodra je daar op klikt, moet het goed gaan.
Net even geprobeerd, als ik op de link ‘Zum ticketshop’ via de Duitse mail van LIFAD klik, kom ik op Eventim.nl. Daar zou ik dan, denk ik, als de lijnen opengaan de code in kunnen zetten.
 

Bijlagen

  • 459EDFCA-F164-469F-A18F-F3529131882E.png
    459EDFCA-F164-469F-A18F-F3529131882E.png
    829,2 KB · Weergaven: 27
  • Leuk
Waarderingen: Doom010

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Mmmm oke, dus via Eventim.nl log ik in en daar kan ik als ik op Groningen klik de code gebruiken van LIFAD? Voel me echt heel sneu dat ik het niet snap
Lol. Nee. In de mail staat als het goed is een code en een link. Code ff copy pasten. Op link klikken en als het goed is kom je bij eventim Deutschland uit. Daar inloggen met je Duitse account (Nederlands eventim gegevens werken niet) code invoeren , kaarten kiezen en duimen
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Dus gewoon een eventim account aanmaken als je die niet hebt. Link klikken en deine kanone lassen sehen
 

Eveline

Playlistbediener
1 sep 2022
6
1
Lol. Nee. In de mail staat als het goed is een code en een link. Code ff copy pasten. Op link klikken en als het goed is kom je bij eventim Deutschland uit. Daar inloggen met je Duitse account (Nederlands eventim gegevens werken niet) code invoeren , kaarten kiezen en duimen
Dank je, als je op de link klikt kom je op de Duitse Eventim, klik je op Groningen kom je weer in de Nederlandse. Klopt dat wel?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken