Rammstein

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.410
4.539
Is dat KBS in Brussel nou echt zo vreselijk?
Wil persé een stadionoptreden zien volgend jaar. Voorkeur gaat uit naar Berlijn, maar dat zal de meest populaire locatie zijn. Veel verder weg hoeft voor mij niet (geen Budapest bijvoorbeeld).
denk dat er wel wat overdreven wordt, al bij al valt het wel goed mee maar je kan in geen enkel stadium verwachten dat je een geluid zal krijgen als in de ab bijvoorbeeld
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
233
Is dat KBS in Brussel nou echt zo vreselijk?
Wil persé een stadionoptreden zien volgend jaar. Voorkeur gaat uit naar Berlijn, maar dat zal de meest populaire locatie zijn. Veel verder weg hoeft voor mij niet (geen Budapest bijvoorbeeld).
Dat hangt ook vrij hard af van waar je zit/staat.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.373
10.208
Zitplaatsen zijn wel tof, alleen ik neem aan dat je zo belachelijk ver weg zit, aangezien het achter de staanplaatsen is.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Zitplaatsen zijn wel tof, alleen ik neem aan dat je zo belachelijk ver weg zit, aangezien het achter de staanplaatsen is.
+1
En vond 't in Oostende al ver weg als je niet in de Feuerzone stond. Want veel schermen om de livefeed te bekijken nemen ze ook niet mee met hun podium (al kunnen ze dat wel aanpassen, natuurlijk).
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.153
3.672
Ik hoop inderdaad op schermen bij de volgende tour. Feuerzone is niks voor mij qua drukte, dus sta graag iets meer achteraan.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.648
796
Is er bij zo`n lifad lidmaatschap geen minumu periode dat je lid moet zijn eer je kaarten kaarten kan kopen>
Bij PJ mag je, volgens mij, geen lid meer worden als de tour eenmaal aangekondigd is bijv.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.209
+1
En vond 't in Oostende al ver weg als je niet in de Feuerzone stond. Want veel schermen om de livefeed te bekijken nemen ze ook niet mee met hun podium (al kunnen ze dat wel aanpassen, natuurlijk).
Ja was wel balen laatste keer in Nijmegen dat we de eerste helft van het optreden geen scherm hadden door de zon.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Is er bij zo`n lifad lidmaatschap geen minumu periode dat je lid moet zijn eer je kaarten kaarten kan kopen>
Bij PJ mag je, volgens mij, geen lid meer worden als de tour eenmaal aangekondigd is bijv.
Volgens mij niet. Maar zoals ik al zei. De vorige keer ging dat zo hard met de Lidmaatschappen dat ze het toen tijdelijk stop hebben gezet.
 

Laetitia1983

Nieuw lid
1 sep 2022
1
1
Je krijgt via Rammstein zelf een link met code. Daar kun je dan zelf ik geloof maximaal 6 kaarten per venue bestellen. Wel even een Duits eventim account aanmaken. Geloof dat alle creditcards geaccepteerd worden. Ik heb even een screnshot bijgevoegd.
Wanneer krijg je deze mail met de code? Heb wel al de nieuwsbrief ontvangen. Is de eerste keer dat ik zou bestellen via LIFAD
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Heb de code voor de pre sale
Codes zijn persoonlijk en maximaal 2 tickets per LIFAD lidmaatschap. Mocht je voor de andere kant van Europa tickets nodig hebben kan ik je wel helpen. Want die sla ik toch over ;).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken