Radiohead en aanverwante projecten

Ook na alle reacties hier toch een ticket gekocht voor vrijdag. Super veel zin!

En ik laat mijn jas en tas maar in het hotel als ik dat zo lees haha

• Leuk
Waarderingen: Cel
Snap mensen wel niet die tassen groter dan a5 meezeulen naar concerten. Niet aangenaam voor de andere concert gangers en vaak last voor uw eigen

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Snap mensen wel niet die tassen groter dan a5 meezeulen naar concerten. Niet aangenaam voor de andere concert gangers en vaak last voor uw eigen
Dan horen ze dat wel van te voren duidelijk te communiceren. Op de site staat niet groter dan handtas, zonder een formaat te benoemen. Dus dan moeten ze niet ineens bij de ingang met een a5 briefje gaan wapperen.

Er waren echt vele mensen om mij heen die of bij de entree werden weggestuurd, of zelfs erger, al door de ticketscan heen waren en dan bij de bagagecontrole alsnog werden teruggestuurd.
Dan schiet je mooi in de stress met wat je moet doen.

Gisteren was top! Erg goed geluid (op het eerste nummer na) en ze hadden er duidelijk zin in. Heel blij dat ik vanavond weer kan, staat nog meer dan voldoende op de setlist om naar uit te kijken.

Trein komt toe 17u30 a 18u, zal dus haasten worden als ik nog langs hostel moet passeren, maar komt normaalgezien wel goed! Al de hele treinrit aan het inluisteren, crazy veel zin in!
Gisteravond kon je ook op het laatste moment nog een goed plek krijgen mocht je een staanplaats hebben. Het was ook niet volgepakt.

• Leuk
  • Pray
Waarderingen: nathanvdk en mattman
Fijn te lezen dat het geluid goed en het een relatief kleine zaal is, ik ga het donderdagavond beleven. Erg veel zin in!!

Trein komt toe 17u30 a 18u, zal dus haasten worden als ik nog langs hostel moet passeren, maar komt normaalgezien wel goed! Al de hele treinrit aan het inluisteren, crazy veel zin in!
Veel plezier! Hopelijk heb je een geweldige avond.

Net mss de beste 2 uur van mijn leven meegemaakt, hier had ik zo lang van gedroomd en het was nog zoveel beter dan ik verwacht had. Zo dankbaar dat ik zowel htdc als street spirit mogen horen heb, die songs betekenen zeer veel voor me
Hier kan ik mij alleen maar bij aansluiten. Wat was het goed. Voor mij ook een eervolle vermelding voor Bodysnatchers.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik ben zowel gisteren als eergisteren gegaan, en beide was geweldig! Dat ze how to disappear completely speelde was ook een mooie verrassing!

Voor de jassen en lockers; ik ben beide avonden met het OV vanaf Ostbahnhof gekomen. Mijn spullen (jas en eventueel tas) heb ik bij onderstaand hotel gedropt, daar hadden ze goedwerkende en grote kluisjes voor maar 4 euro!

• Leuk
Waarderingen: noid en JP5
Kijk, dat zijn nog eens de tips :). Ik ga morgen, beetje bang voor de eventuele treinvertragingen... dan kan dit wel eens uitkomst bieden mochten we aan de late kant zijn.

• Leuk
Waarderingen: emilejol
Net mss de beste 2 uur van mijn leven meegemaakt, hier had ik zo lang van gedroomd en het was nog zoveel beter dan ik verwacht had. Zo dankbaar dat ik zowel htdc als street spirit mogen horen heb, die songs betekenen zeer veel voor me
Zeer jaloers dat ik htdc niet heb mogen aanhoren :p
Maar cutw maakt het wel deels goed

• Geweldig
Waarderingen: nathanvdk
Gisteren en eergisteren geweest en nu aan het nagenieten in de trein terug tussen een hoop andere Radioheadgangers! Voor mij was de tweede avond de beste, met uitschieters Pyramid Song, HTDC en Exit Music!

Na bij het eerste concert eerst nog drie kwartier in de rij hebben moeten staan om de tas in te leveren, ben ik gisteren zonder tas geweest en daardoor geen gedoe gehad.

Heel veel plezier voor degenen die nog gaan!

Users who are viewing this thread