Radiohead en aanverwante projecten

Spijtig dat we dit weekend op verlof vertrekken, anders sowieso nog één van de verzette concerten in Copenhagen meegenomen.
Wie ze nog niet heeft gezien, echt niet twijfelen.

• Leuk
Waarderingen: nathanvdk
En dan een mooie toevoeging in de Uber Arena saga. Alle negatieve reviews over de zaal de afgelopen dagen zijn inmiddels niet meer inzichtelijk op Google Maps (wat tot gisteravond wel nog was, want ik heb ook gewoon 9 likes op mijn review gekregen)

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Pfoe, nog wel even kijken wat ik dan met mn jas doe. Zonder jas naar buiten in de winter is niet echt wenselijk. Dan maar de hele tijd bij mij houden?

Ik ben zowel gisteren als eergisteren gegaan, en beide was geweldig! Dat ze how to disappear completely speelde was ook een mooie verrassing!

Voor de jassen en lockers; ik ben beide avonden met het OV vanaf Ostbahnhof gekomen. Mijn spullen (jas en eventueel tas) heb ik bij onderstaand hotel gedropt, daar hadden ze goedwerkende en grote kluisjes voor maar 4 euro!

Deze tip gebruiken

Pfoe, nog wel even kijken wat ik dan met mn jas doe. Zonder jas naar buiten in de winter is niet echt wenselijk. Dan maar de hele tijd bij mij houden?
Ik vond het met het weer prima te doen zonder jas. Met een dikke trui aan en wellicht een regenjasje komt het wel goed

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
En dan een mooie toevoeging in de Uber Arena saga. Alle negatieve reviews over de zaal de afgelopen dagen zijn inmiddels niet meer inzichtelijk op Google Maps (wat tot gisteravond wel nog was, want ik heb ook gewoon 9 likes op mijn review gekregen)
Wajoo dat is wel heel matig van ze.

Even kleine check aan diegenen die al geweest zijn deze week, gaan de deuren inderdaad 18.00 al open en begint het al om 19.30? Voelt zo vroeg.

Was er om 19h45 aan ingang, 20h binnen, ideale staanplekken nog
Het is ook best niet te dicht te staan, maar pakweg 10m afstand voor goed geluid boxen
Zijn het vanavond dezelfde timings? Zie op de website van de Uber Arena dat het om 19.30 begint.

Is hele tour al hetzelfde. 19:30 is 'lights out', maar er gebeurd dan nog weinig. Stipt half 9 staan ze op het podium.
Ok, dus mikken op 8u is gewoon ok. Bizar dat overal alleen ‘begin 19.30’ gecommuniceerd wordt. Sta je een uur op voorhand in die zaal te koekeloeren. 😅

Wij kwamen beide dagen pas om 20u15 aangelopen en dat was echt helemaal perfect. Direct doorlopen en nog steeds topplekken. De vloer staat ook niet stampvol en met de huidige setup sta je eigenlijk per definitie dicht bij het podium.

20251209-223700.jpg

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en mattman

Users who are viewing this thread