Radiohead en aanverwante projecten

Ik denk dat er gewoon meer aanmeldingen zijn geweest dan waar ze het systeem op hebben kunnen testen. Ben bang dat sommigen daarom uiteindelijk zonder een SMS/mail gaan zitten.

Uiteindelijk opnieuw aangemeld maar nog steeds niets ontvangen. Het registratie systeem werkt onbedoeld als een dubbele loterij

Moeten we even samen een lijst maken van hoeveel tickets iedereen zoekt en voor waar? Kunnen we elkaar helpen.

Coaster2 ticketsBerlijn
...

• Leuk
Waarderingen: Cel

Podcast met Colin Greenwood over o.a. aankomende tour (opgenomen in april). Korte samenvatting met dank aan ChatGPT:
  • Colin en Jonny maken hebben geen aandeel bij het opstellen van setlists, ze zijn wat "besluiteloos".
  • Er gaan nummers gespeeld worden van alle albums, dwars door elkaar. Men heeft zo'n 70 nummers gerepeteerd.
  • Ze spelen geen nieuw materiaal deze tour.

• Leuk
Waarderingen: DonGulii en zero
Het systeem wordt ook al meteen getackeld door het gedrag van veel personen. Alleen hier op dit forum zie ik er al een paar die hun vader, hun broer, hun tante en hun cavia ook laten meedoen voor zichzelf.

• Leuk
Waarderingen: DonGulii
Het systeem wordt ook al meteen getackeld door het gedrag van veel personen. Alleen hier op dit forum zie ik er al een paar die hun vader, hun broer, hun tante en hun cavia ook laten meedoen voor zichzelf.
Mja, dit is volgens mij altijd wel zo. Ik ben in elk geval niet anders gewend dan dat we met verschillende accounts/devices in een wachtrij aansluiten om tickets te scoren voor schaarse events.

Mja, dit is volgens mij altijd wel zo. Ik ben in elk geval niet anders gewend dan dat we met verschillende accounts/devices in een wachtrij aansluiten om tickets te scoren voor schaarse events.
Klopt inderdaad, en dit gedrag houdt zichzelf ook in stand. Iedereen doet het dus als je er niet aan meedoet is voor jou de kans kleiner dat je naar een zeer geliefd concert of festival kunt.

Je zult bijna echt een digitaal paspoort moeten invoeren, waarmee je je aanmeldt. Mocht je dan eruit worden geloot, dan moet je verplicht zelf mee + maximaal nog drie mensen uitzoeken die zelf niet hebben "gewonnen". En dan bij de ingang hierop controleren, zodat je onmogelijk twee shows kunt bezoeken als persoon. (al kun je je nog altijd uitgeven voor een ander als je een gelijkende foto hebt, maar dan doe je wel wat meer fout dan alleen 2x naar een show gaan)

Ja... in dit geval logisch toch? Doe je het niet dan doen anderen het wel en heb je minder kans.

Zo'n paspoort is een goed idee en zal inderdaad een hoop oplossen! Werkt bij bv Glastonbury ook erg goed (al kun je daar ook voor max 5 andere personen halen).

Ik heb wel een sms gekregen maar geen e-mail. Zou graag 2 tickets hebben voor Berlijn of Copenhagen 🤞

Ik heb mij gisteren geregistreerd, kreeg snel een SMS en ook snel daarna een mail.
Blijkbaar wordt dit een loterij; als je niet meteen mag meedoen kom je op een wachtlijst waardoor je toch nog kans maakt.
Geen paniek dus.

Ze geven 20 concerten. De gemiddelde capaciteit is ongeveer 15 tot 20.000 tickets per concert. Er zijn dus grofweg 400.000 tickets beschikbaar voor fans over heel Europa. Het laatste optreden is bijna 8 jaar geleden en het is nog maar de vraag wat ze hierna gaan doen. Zeker geen reden tot paniek 😬

Ik heb mij gisteren geregistreerd, kreeg snel een SMS en ook snel daarna een mail.
Blijkbaar wordt dit een loterij; als je niet meteen mag meedoen kom je op een wachtlijst waardoor je toch nog kans maakt.
Geen paniek dus.
Het gaat op 5min uitverkocht zijn hoor. Maar blijf maar hopen 😅

Ze geven 20 concerten. De gemiddelde capaciteit is ongeveer 15 tot 20.000 tickets per concert. Er zijn dus grofweg 400.000 tickets beschikbaar voor fans over heel Europa. Het laatste optreden is bijna 8 jaar geleden en het is nog maar de vraag wat ze hierna gaan doen. Zeker geen reden tot paniek Alle reden tot paniek dus.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Cel en Joslittel
Die kaarten gaan eruit zo snel als het systeem aan kan ja.

Inmiddels ook de sms en mail gekregen... Duurde eventjes en was dit weekend sowieso zonder verbinding.

Ik vraag me af hoeveel registraties er gedaan zouden zijn hiervoor.

Werd een tijdje geleden weggewuifd toen ik zei dat het een loterij zou worden de dag dat Radiohead weer shows aankondigen, denk nog steeds dat het er effectief eentje wordt.

Ik heb nog altijd geen SMS gehad, vrijdag meteen aangemeld. Gisteren toch maar opnieuw aangemeld. Gelukkig heb ik meer vrienden die het gaan proberen, maar wel enorm vervelend dat dit niet gewoon lekker loopt. Ik vrees voor de daadwerkelijke verkoop.

het wordt één grote loterij.
Doordat Berlijn, omwille van vakantie, een no-go is voor mij, heb ik toch ook wat vrienden ingeschakeld als support voor madrid/bologna tickets.

Nu hopen op de codes deze week.
Daarna stressen voor de effectieve verkoop.

Toch teleurgesteld dat het effectief een random allocatie gaat worden en ze geen rekening houden met meer specifieke fan-parameters waar Openstage met overweg kan (newsletter registratie, spotify, eerdere aankopen, ..)

• Leuk
Toch teleurgesteld dat het effectief een random allocatie gaat worden en ze geen rekening houden met meer specifieke fan-parameters waar Openstage met overweg kan (newsletter registratie, spotify, eerdere aankopen, ..)
Ja dan was het een pak makkelijker geweest gok ik. Waste heeft al mooi verdiend aan mij...

Maar snap ook dat ze ook een kans willen geven aan nieuwe fans.

• Leuk

Users who are viewing this thread