Radiohead en aanverwante projecten

Ik baal toch wel behoorlijk dat ze niet gewoon een show in Nederland of België doen. Voor mij is Berlijn of Kopenhagen toch echt te ver weg (zeker als vader van een dochter van 1,5). Kan helaas niet zomaar een weekend weg.

Hoop echt heel erg dat ze volgend jaar ergens in NL staan, waar ik naar toe kan gaan zoals een LL, Pinkpop of BKS.

ik hoop ook op iets lokaals want met een baby onderweg en net (als in net) een bod aanvaard op een herenhuis in stad Antwerpen...
zal er niet veel ruimte zijn buiten een oasis move om dingen te doen in het buitenland

Ik baal toch wel behoorlijk dat ze niet gewoon een show in Nederland of België doen. Voor mij is Berlijn of Kopenhagen toch echt te ver weg (zeker als vader van een dochter van 1,5). Kan helaas niet zomaar een weekend weg.

Hoop echt heel erg dat ze volgend jaar ergens in NL staan, waar ik naar toe kan gaan zoals een LL, Pinkpop of BKS.
Voor mij (dochters van 1 en 4) ook niet te doen helaas. Scheelt voor mij ergens toch ook wel dat ik Radiohead al 4 keer heb gezien; mocht het er niet van komen, dan is het maar zo.

Maar ja, heel graag volgend jaar nog in NL. BKS was prachtig en natuurlijk zou ik blij zijn als ze daar zouden staan (kans lijkt me miniem, maarja). Anderzijds vind ik het ook wel mooi om die herinnering uit 2017 gewoon zo te laten.

Ik hoop daarom meer op een aparte festival/concertdag, los van een van de bestaande festivals, met twee of drie passende voorprogramma's.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Wij proberen hier ook voor 4 of 5 december tickets te scoren in Kopenhagen. Hopelijk lukt het vlot om aan een code te geraken vanuit België!

Ik vind het onduidelijk of je nu voor slechts 1 of voor meer locaties je mag laten registreren. Mijn voorkeur gaat uit naar Berlijn, maar ook Londen of Kopenhagen zou ik niet heel erg vinden.

Zo'n zin hier in. Luister niet meer dagelijks naar radiohead maar de keer dat ik ze gezien heb op rw was zo goed dat ik hier wel een reisje voor wil maken. Ook gewoon een goed excuus voor een kleine roadtrip.

Ik ga het samen met een vriend proberen. Een van ons schrijf zich in voor berlijn en een ander voor kopenhagen. Zo hopen we de kansen wat te spreiden.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik vind het onduidelijk of je nu voor slechts 1 of voor meer locaties je mag laten registreren. Mijn voorkeur gaat uit naar Berlijn, maar ook Londen of Kopenhagen zou ik niet heel erg vinden.
Je mag je voor meer locaties registreren. De kans is groter dat je tickets krijgt voor locaties waar je dichterbij woont (volgens hun indeling).

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Ik voel voor je, maar toch fijn om iemand in hetzelfde schuitje te hebben, haha..

Overigens wil ik ook wel een poging wagen voor de mensen die naar Berlijn/Kopenhagen willen, weet niet welke vraag hier groter is?

Ik voel voor je, maar toch fijn om iemand in hetzelfde schuitje te hebben, haha..

Overigens wil ik ook wel een poging wagen voor de mensen die naar Berlijn/Kopenhagen willen, weet niet welke vraag hier groter is?
Denk dat Kopenhagen het fijnst is. Vooral omdat we uit Nederland naar BErlijn worden verwezen en er daarom minder codes voor Nederlanders beschikbaar zijn voor Kopenhagen.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Ook wel benieuwd naar setlistvariaties gezien de 4 nachten per stad

"Can I go to more than one show? How many tickets can I purchase?

You will be allowed one purchase of up to 4 tickets for one night in the city you receive your unlock code for. Any bookings for more than one night may be cancelled."

Setlistvariatie is op zich niet nodig,aangezien het niet de bedoeling lijkt dat er veel mensen meer dan 1 avond aanwezig zijn. (Ik snap wel dat je met 4 wel degelijk 4 nachten kan gaan als je geluk hebt ;)) Maar bon, zoals @Joris hierboven al zei, varieert Radiohead standaard wel in hun setlist. Ik verwacht niet dat dat nu anders zal zijn dan bij vorige tours.

Ik vraag mij af of je een prio kan aanduiden bij de locaties. Ofdat het gewoon aanduiden is wat u past.

gsm nr en bevestiging via gsm nodig.
Niet mogelijk prio door te geven van locatie.
A confirmation text message will be sent to your mobile/cell phone. Because of a high volume of registrations, it could take up to a few hours for your message to arrive.

Kan nog wel even duren voor je een bericht krijgt. Krijg Taylor Swift vibes van dit soort preregistreren om een kans te maken op tickets.

Users who are viewing this thread