Radiohead en aanverwante projecten

Oke, ik begrijp dat de registratie vrijdag opent, en dan een unieke code krijgt om daarmee een ticket te halen volgende week woensdag, he? Vanuit de registratie wordt dan willekeurig personen gekozen, of is het 'wie het eerst registreert, wie het eerst maalt'?

Het zal mijn eerste concert buiten (de ring) Nederland worden, na de cancelation van Brockhampton, ook in Berlijn.

Oke, ik begrijp dat de registratie vrijdag opent, en dan een unieke code krijgt om daarmee een ticket te halen volgende week woensdag, he? Vanuit de registratie wordt dan willekeurig personen gekozen, of is het 'wie het eerst registreert, wie het eerst maalt'?

Het zal mijn eerste concert buiten (de ring) Nederland worden, na de cancelation van Brockhampton, ook in Berlijn.
Volgens mij heb je een kans dat je een code krijgt, en is die kans groter als je een code aanvraagt voor de shows die volgens Radiohead voor jou het dichtstbijzijnd zijn.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
De ticketstess bij mij is enorm. Als ik kijk naar de concerten en gebieden, zakt de moed mij enigszins in de schoenen...

Het is moeilijk een idee over de animo te krijgen.

Is groot Brittannië (natuurlijk vanuit de band gezien) niet erg in het voordeel?

Logisch beredeneerd gaan ze natuurlijk volgend jaar gewoon weer op tournee. Kan me echt niet voorstellen dat het bij deze concerten blijft en dat ze dan weer van het toneel verdwijnen. Vorige tour gaven ze ook concerten 3 jaar achter elkaar.

Logisch beredeneerd gaan ze natuurlijk volgend jaar gewoon weer op tournee. Kan me echt niet voorstellen dat het bij deze concerten blijft en dat ze dan weer van het toneel verdwijnen. Vorige tour gaven ze ook concerten 3 jaar achter elkaar.
Dat zullen ze wel met nieuwe muziek willen doen. Wellicht eerst album opnemen en daarna weer touren.

Gezien al een grote reis in het najaar ga ik deze met pijn in het hart laten passeren. Zullen volgend jaar wel langs de lage landen passeren als get lot ons gunstig gezind is.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Gisteren een weekendje Berlijn verkocht thuis. Meteen hotelletje geboekt. (Nu weet ik extra goed waarom ik met die geweldige vrouw ga trouwen.)

Nu nog aan die tickets geraken. :)
heerlijk he
zo een partner
ik heb hier al een Rome weekend verkocht moest oasis effectief naar daar gaan in 2026

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en mattman

Users who are viewing this thread