Radiohead en aanverwante projecten

Die sms heb ik ook nog niet gezien inderdaad. Heb me naast Berlijn ook nog ingeschreven voor London en Kopenhagen. En dan maar hopen dat ze mij er bij 1 van de 3 uit plukken en dat ik daarna op 12 september ook nog raak grijp.

Wel vervelend dat Radiohead sinds enkele maanden onder jongeren populairder is geworden. Maakt de kans voor ons als de boomergeneratie kleiner dat we geselecteerd worden. Jammer dat je niet je Spotify account kunt koppelen voor meer kans. Ik heb al een paar jaar op rij staan dat ik meer Radiohead luister dan 99.999% van de mensen of iets in die richting.

• Leuk
Waarderingen: Cel
Wel vervelend dat Radiohead sinds enkele maanden onder jongeren populairder is geworden. Maakt de kans voor ons als de boomergeneratie kleiner dat we geselecteerd worden. Jammer dat je niet je Spotify account kunt koppelen voor meer kans. Ik heb al een paar jaar op rij staan dat ik meer Radiohead luister dan 99.999% van de mensen of iets in die richting.
Hahaha dit heeft Blawan bij de pre-registratie voor zijn concert tijdens ADE. Was ook gewoon verplicht om spotify of Apple music te koppelen.

Ik merk nu ook, met mijn account waar ik waste historie heb moest ik geen city & names invullen.
Voor mijn broer, die dit niet heeft, moest ik het wel doen.

Dus de waste data zit zelfs in het systeem al :)

Done. Nu het grote wachten en duimen tot woensdagavond 23 uur (gek moment eigenlijk) wie er allemaal codes hebben. De misses en mijn ouders ook maar ingeschakeld om zich in te schrijven. Meer kans!

Ik merk nu ook, met mijn account waar ik waste historie heb moest ik geen city & names invullen.
Voor mijn broer, die dit niet heeft, moest ik het wel doen.

Dus de waste data zit zelfs in het systeem al :)
Da's dan vooral jammer voor mij 😄. Heb bijna alles van RH op cd en vinyl liggen maar nooit via waste gekocht. Maakt me niet minder fan, maar zorgt misschien wel voor minder kans op tickets 😔

Done. Nu het grote wachten en duimen tot woensdagavond 23 uur (gek moment eigenlijk) wie er allemaal codes hebben. De misses en mijn ouders ook maar ingeschakeld om zich in te schrijven. Meer kans!
Ja, wil ik ook doen, maar hoe gaat het dan met namen? (er staat bij dat die gecheckt kunnen worden?)

Ik heb me ook ingeschreven, daarna radiostilte. (no pun..)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ja, wil ik ook doen, maar hoe gaat het dan met namen? (er staat bij dat die gecheckt kunnen worden?)

Ik heb me ook ingeschreven, daarna radiostilte. (no pun..)
Ja goede vraag. Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik denk dat je bij de aanschaf de namen moet doorgeven van de mensen die gaan?

Ook ingeschreven voor Berlijn en Londen (daarvoor valt agendatechnisch nog wel te schuiven) maar ik krijg er inderdaad ook Taylor Swift-vibes bij, dus ik hou mijn hart vast :(

Dit is dus helemaal klote hé. Heb geen telefoonnummer van hier, dus kon me alleen opgeven met m'n Nederlandse nummer, wat betekent dat ze me aanzien als een Nederlander (en dus Berlijn) en niet als een Noor (en geen Kopenhagen). Als je dan wil dat iedereen naar de dichtstbijzijnde locatie gaat, laat mensen dan hun adres invullen. Godver.

SMS trouwens wel zojuist ontvangen.

• Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: zero en Joslittel
SMS is ook binnen. Vervolgens krijg je een e-mail waarin je registratie wordt bevestigd, maar daar moet je ook weer op wachten :unsure: fingers crossed!

Users who are viewing this thread