Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die sms heb ik ook nog niet gezien inderdaad. Heb me naast Berlijn ook nog ingeschreven voor London en Kopenhagen. En dan maar hopen dat ze mij er bij 1 van de 3 uit plukken en dat ik daarna op 12 september ook nog raak grijp.
Wel vervelend dat Radiohead sinds enkele maanden onder jongeren populairder is geworden. Maakt de kans voor ons als de boomergeneratie kleiner dat we geselecteerd worden. Jammer dat je niet je Spotify account kunt koppelen voor meer kans. Ik heb al een paar jaar op rij staan dat ik meer Radiohead luister dan 99.999% van de mensen of iets in die richting.
Wel vervelend dat Radiohead sinds enkele maanden onder jongeren populairder is geworden. Maakt de kans voor ons als de boomergeneratie kleiner dat we geselecteerd worden. Jammer dat je niet je Spotify account kunt koppelen voor meer kans. Ik heb al een paar jaar op rij staan dat ik meer Radiohead luister dan 99.999% van de mensen of iets in die richting.
Ik merk nu ook, met mijn account waar ik waste historie heb moest ik geen city & names invullen.
Voor mijn broer, die dit niet heeft, moest ik het wel doen.
Done. Nu het grote wachten en duimen tot woensdagavond 23 uur (gek moment eigenlijk) wie er allemaal codes hebben. De misses en mijn ouders ook maar ingeschakeld om zich in te schrijven. Meer kans!
Ik merk nu ook, met mijn account waar ik waste historie heb moest ik geen city & names invullen.
Voor mijn broer, die dit niet heeft, moest ik het wel doen.
Da's dan vooral jammer voor mij . Heb bijna alles van RH op cd en vinyl liggen maar nooit via waste gekocht. Maakt me niet minder fan, maar zorgt misschien wel voor minder kans op tickets
Done. Nu het grote wachten en duimen tot woensdagavond 23 uur (gek moment eigenlijk) wie er allemaal codes hebben. De misses en mijn ouders ook maar ingeschakeld om zich in te schrijven. Meer kans!
Ook ingeschreven voor Berlijn en Londen (daarvoor valt agendatechnisch nog wel te schuiven) maar ik krijg er inderdaad ook Taylor Swift-vibes bij, dus ik hou mijn hart vast
Dit is dus helemaal klote hé. Heb geen telefoonnummer van hier, dus kon me alleen opgeven met m'n Nederlandse nummer, wat betekent dat ze me aanzien als een Nederlander (en dus Berlijn) en niet als een Noor (en geen Kopenhagen). Als je dan wil dat iedereen naar de dichtstbijzijnde locatie gaat, laat mensen dan hun adres invullen. Godver.
Bij Afas een paar jaar geleden werd alleen de hoofdboeker gecontroleerd, de aanhang kon er gewoon op aanwijzing achteraan. Overigens werden we toen 2x gecheckt op paspoort en ticket