Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Al de augustus festivals zijn wel een weekje verplaatst, zou dit niet kunnen betekenen dat er een grote naam tourt (Radiohead) dan een tour; Sziget, Pukkelpop, Lowlands, R&L, Oya, Way Out West doet
Al de augustus festivals zijn wel een weekje verplaatst, zou dit niet kunnen betekenen dat er een grote naam tourt (Radiohead) dan een tour; Sziget, Pukkelpop, Lowlands, R&L, Oya, Way Out West doet
Zou dat niet gewoon komen doordat festivals gewoon weer een keer week verspringen omdat ze altijd bijvoorbeeld derde week augustus zitten? Dit jaar 15 het vroegst mogelijke moment en volgend jaar weer het laatst mogelijke moment.
Ik weet niet hoe met de andere festivals zit, maar Lowlands schuift niet per se op. Ze pakken altijd het 3e (volledige) weekend van augustus en dat valt in 2026 weer laat. In 2015 en de verloren editie van 2020 stonden vergelijkbare data omdat de start van de maand daar ook halverwege het weekend viel.
Zou dat niet gewoon komen doordat festivals gewoon weer een keer week verspringen omdat ze altijd bijvoorbeeld derde week augustus zitten? Dit jaar 15 het vroegst mogelijke moment en volgend jaar weer het laatst mogelijke moment.
Exact dit. Het verschuiven van alle festivals heeft niets te maken met één of andere grote naam. Als ze nooit zouden verschuiven zitten de augustus-festivals binnen 40 jaar bij wijze van spreken in het laatste weekend van juni.
Alsjeblieft geen Goffertpark zeg... Wat een waardeloos geluid daar - die paar keer dat ik er ben geweest althans - dat zou de minst geschikte locatie zijn wat mij betreft. Nee, doe maar lekker twee keer Ziggo ofzo. Misschien dat ik er dan wel allebei de avonden bij ben.
Ligt dat slechte geluid aan het Goffertpark? Toen Radiohead op BKS speelde was ook het geluid dik in orde. Waarom zou dat wel bij de Beekse Bergen en niet in het Goffertpark kunnen?
Met een galmend voetbalstadion is dat natuurlijk anders. Radiohead in de Gelredome was een mismatch; waarschijnlijk het minste concert dat ik van ze gezien heb.
Ligt dat slechte geluid aan het Goffertpark? Toen Radiohead op BKS speelde was ook het geluid dik in orde. Waarom zou dat wel bij de Beekse Bergen en niet in het Goffertpark kunnen?
Met een galmend voetbalstadion is dat natuurlijk anders. Radiohead in de Gelredome was een mismatch; waarschijnlijk het minste concert dat ik van ze gezien heb.
Ik heb het idee dat de positionering van de geluidstorens in combinatie met een maximumvolume en wind in het Goffertpark elke keer dat ik er was zorgde voor slecht geluid.
Volledig eens overigens dat een galmend voetbalstadion potentieel nóg slechter zou zijn! Hoewel ik me niet meer goed kan herinneren dat dat bij Roger Waters in het Gelredome zo slecht was.
Ik heb het idee dat de positionering van de geluidstorens in combinatie met een maximumvolume en wind in het Goffertpark elke keer dat ik er was zorgde voor slecht geluid.
Volledig eens overigens dat een galmend voetbalstadion potentieel nóg slechter zou zijn! Hoewel ik me niet meer goed kan herinneren dat dat bij Roger Waters in het Gelredome zo slecht was.
Gelredome is een beetje hit or miss, Iron Maiden en Green day daar gezien met goed geluid terwijl Toto Arena niveau slecht geluid was. Toto was dan ook de enige op de tribune.
Echt heel erg tof nieuws dit! Toch wacht ik de exacte details nog even af (ticketprijs, locatie) want ik ben bang dat de prijzen wel rond de 150€ liggen, en dat vind ik toch wel erg veel geld, vooral omdat ze geen Creep meer spelen
Echt heel erg tof nieuws dit! Toch wacht ik de exacte details nog even af (ticketprijs, locatie) want ik ben bang dat de prijzen wel rond de 150€ liggen, en dat vind ik toch wel erg veel geld, vooral omdat ze geen Creep meer spelen
Is het gek als mijn antwoord hierop volmondig Ja is
Niet mijn favoriete nummer van Radiohead, maar zou het toch wel is een keer live willen horen. Eén van de nummers die mij richting de wat alternatievere muziek heeft geduwd en qua tekst kan je je soms nog steeds een "Creep" voelen, al ben je 20, 40 of 60.
Maar FPT wordt ook vrij zelden gespeeld, zo spijtig want voor mij met voorsprong één van de beste nummers.
Op 16 optredens maar eenmalig meegemaakt En dan nog op een festival PKP 2006
Maar FPT wordt ook vrij zelden gespeeld, zo spijtig want voor mij met voorsprong één van de beste nummers.
Op 16 optredens maar eenmalig meegemaakt En dan nog op een festival PKP
Op 16 optredens maar eenmalig meegemaakt En dan nog op een festival PKP 2006
Ook een flink aantal optredens gezien maar "mis" toch nog wel wat nummers, oa: Last flowers, Wolf at the door, Codex, Life in a glasshouse, Like spinning plates, Down is the new up.... dusse van mij mogen ze komen.
Ook een flink aantal optredens gezien maar "mis" toch nog wel wat nummers, oa: Last flowers, Wolf at the door, Codex, Life in a glasshouse, Like spinning plates, Down is the new up.... dusse van mij mogen ze komen.