Radiohead en aanverwante projecten

Ook een flink aantal optredens gezien maar "mis" toch nog wel wat nummers, oa: Last flowers, Wolf at the door, Codex, Life in a glasshouse, Like spinning plates, Down is the new up.... dusse van mij mogen ze komen.
awatd & lsp speelden ze nochtans regelmatig, lsp op pukkelpop 2006
Andere ook nog niet live gezien

Een betrouwbare bron zou ook 4 shows in Bologna bevestigd hebben. Unipol Arena.
Vermoedelijk 13-14 & 16-17 November

Voelt voor mij wel een beetje kortdag als ze in November gaan touren en er nog niks over bekend is? Maar misschien komt dat ook omdat ik tegenwoordig gewend ben dat je een jaar van te voren al kaarten moet kopen voor sommige concerten.

Hier ook één van de eerste artikels waar er gesproken wordt over een Radiohead (amerikaanse) tour in 2026:

"HERE WE ARE: And while we’re on the subject, we note that major conversations are underway among agents, promoters and managers for 2026 tours by, among others, Travis Scott, Drake, Bruno Mars, Zach Bryan, Justin Bieber, BTS, Doja Cat, Nine Inch Nails, My Chemical Romance, Ariana Grande, Bon Jovi, System of a Down, Radiohead, Foo Fighters and Oasis. "

inderdaad.
Geen idee waarom Bologna, Jonny woont niet al te veraf in Marche en het is iets centraler dan Milaan?
Op zich niet heel gek, omdat er al discussie was over het Unipol Forum in Assago (bij Milaan). Als het dan nu de Unipol Arena wordt, blijven ze bij dezelfde organisatie. En voor velen is de afstand Milaan-Bologna wel te doen natuurlijk.

Wil je echt een man van 55+ die puberale tekst horen kwelen?
Ja, ja heel graag zelfs!
Zo gek is dat toch niet als je naar een concert gaat en hoopt dat de artiest de grootste hit(s) spelen?

In het algemeen geldt dat bij een concert het publiek grotendeels bestaat uit ‘casual fans’, die waarschijnlijk voor het eerst de artiest live zien en alleen de grote hits kennen omdat die op de radio worden afgespeeld. Zou toch leuk zijn om dat deel van het publiek iets van herkenning te geven.

En ik snap heel goed dat hier op het forum heel fanatieke fans zitten die RH al tientallen keren live hebben gezien en veel liever wat deep cuts horen, maar we moeten niet vergeten dat het leeuwendeel van het publiek bestaat uit casual fans.

Volgens mij zijn de enige steden die ergens door een "bron" momenteel bevestigd zouden zijn, Madrid, Bologna & Londen.

Parijs & Amsterdam worden vaak toegevoegd omwille van de tours in het verleden.

Ja, precies. België zou handig zijn maar als het moet trek ik er wel voor naar Berlijn of Madrid desnoods. Enige band waar ik dat voor zou doen.
zaalshow in BE dit jaar is echt 1% kans :D
Werchter of aparte Werchterdag lijkt mij wel kanshebber

Users who are viewing this thread