Radiohead en aanverwante projecten

Als het dan toch op een festival moet dan BKS. Passen ze het best. Ook al weet ik dat de kans nihil is maar goed in 2017 was het ook onmogelijk toch?!

Als het dan toch op een festival moet dan BKS. Passen ze het best. Ook al weet ik dat de kans nihil is maar goed in 2017 was het ook onmogelijk toch?!
Kunnen natuurlijk een eigen concert geven op de locatie van een festivalterrein. Gebeurt wel vaker.

Maar waarom kan Radiohead in 2017 wel op BKS en in 2025 niet meer?
Denk dat BKS en DTRH de grootste kanshebbers zijn. LL zou ik zelf ook vet vinden, aangezien ik daar elk jaar wel te vinden ben.

En bij Pinkpop zie ik het toch niet helemaal matchen met het publiek. Gaat daar denk ik niet goed uit de verf komen.

Maar waarom kan Radiohead in 2017 wel op BKS en in 2025 niet meer?
Denk dat BKS en DTRH de grootste kanshebbers zijn. LL zou ik zelf ook vet vinden, aangezien ik daar elk jaar wel te vinden ben.

En bij Pinkpop zie ik het toch niet helemaal matchen met het publiek. Gaat daar denk ik niet goed uit de verf komen.
Omdat BKS zelf hebben gezegd dat we grote namen in de toekomst wel kunnen vergeten, right?

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Omdat BKS zelf hebben gezegd dat we grote namen in de toekomst wel kunnen vergeten, right?
Dat is zeker zo. Zou ook niet goed zijn voor het festival. Radiohead neemt
zo’n hap uit het budget bij een festival voor 25:000 mensen. Blijft er weinig over voor de rest van het programma.

In 2017 was het geweldig maar dat was een andere tijd.

Maar even... waar komt opeens dit gedoe vandaan dat Radiohead op een Nederlands festival gaat staan? Da's echt enorm wishful thinking allemaal.

Maar even... waar komt opeens dit gedoe vandaan dat Radiohead op een Nederlands festival gaat staan? Da's echt enorm wishful thinking allemaal.
Volgens mij zijn er een aantal forumleden met een hint van jou aan de haal gegaan...

Ik zou zelf overigens Radiohead echt veel liever op een eigen event zien (bijvoorbeeld in het Goffertpark) dan op een van de festivals. Radiohead op BKS was heel bijzonder, maar ik zie ze nu liever met hun eigen set.

• Haha
Waarderingen: wenteldave
Nog wat geruchten verkregen via vroegere At Ease forum members:
  • Aankondiging zou 9 september zijn, sale start 12 sept. Kan natuurlijk ook altijd vroeger ;)
  • start in Movistar arena in Madrid
  • Limitering voor fans van 1show per stad
  • 2 tickets pp
  • Meer focus op fan sale, samenwerking via Openstage
    • meer proof hiervan, openstage staat sinds paar weken in signature van waste e-mails
    • Enkele fans hebben pagina ontdekt ivm presale info via openstage voor radiohead shows
na al die info toch 95% zekerheid dat november tour is going to happen.

Volgens mij zijn er een aantal forumleden met een hint van jou aan de haal gegaan...

Ik zou zelf overigens Radiohead echt veel liever op een eigen event zien (bijvoorbeeld in het Goffertpark) dan op een van de festivals. Radiohead op BKS was heel bijzonder, maar ik zie ze nu liever met hun eigen set.
Ik kan geen enkel festival in Nederland bedenken waar Radiohead nog kan Ʃn een goede match is met het publiek. Gaat volgens mij dus echt niet gebeuren. Werchter is wat betreft het enige festival in de Benelux waar ze nog zouden passen.

Alsjeblieft geen Goffertpark zeg... Wat een waardeloos geluid daar - die paar keer dat ik er ben geweest althans - dat zou de minst geschikte locatie zijn wat mij betreft. Nee, doe maar lekker twee keer Ziggo ofzo. Misschien dat ik er dan wel allebei de avonden bij ben.

Edit:

• Limitering voor fans van 1show per stad

That didn't age well :ROFLMAO:

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Raskolnikov en Davidd
whisful thinking volgens post hier op de vorige pagina van een zekere W.D.

zeker moest BE er nu niet bij zitte en dan in 2026 mogelijk wel zou dat het een het ander kunnen verklaren.
of een sportpaleis maar dat moet je echt niet willen

• Leuk
Waarderingen: Matthijs

Users who are viewing this thread