Pukkelpop 2026

Doen ze dat vaak niet gewoon samen: laatste namen, eventueel wat annulaties plus vervanging bekend maken en timetable
Vorig jaar alleszins donderdagnamen apart (juni ergens?) en timetable in augustus. Nu zijn ze wel later met die donderdag maar veronderstel dat ze daar toch 2 aandachtsmomenten van willen maken.

Verse Pukkelpop foto’s van de opbouw.

IMG_4813.jpeg
⬆️Op deze plek hebben ze staalplaten gelegd waar voorgaande jaren de speciale bieren stand was tussen Backyard en de lift (vermoedelijk dit jaar opnieuw)
IMG_4814.jpeg
⬆️Aan de Achterkant van de main stage op het uiterste einde van de weide hebben ze bij het grind/zand wegje staalplaten gelegd.
IMG_4816.jpeg
⬆️Op de plek waar de boiler afgelopen jaren stond zijn ze ook begonnen met werken vermoedelijk komt opnieuw die stage daar het is inmiddels al jaren de vaste plek.

Wat mij wel opvalt en daar kun je niet naast kijken is dat het gras door de droogte er helaas verschrikkelijk slecht uitziet, hopelijk komt daar tot aan het festival verandering in met regelmatig voldoende regen in ieder geval voor eind komende week is op dit moment wat regen voorspeld maar i know dat verandert nog goed of slecht dat valt af te wachten. De gehele natuur snakt naar regen.
IMG_4817.png

Verse Pukkelpop foto’s van de opbouw.

Bekijk bijlage 21762
⬆️Op deze plek hebben ze staalplaten gelegd waar voorgaande jaren de speciale bieren stand was tussen Backyard en de lift (vermoedelijk dit jaar opnieuw)
Bekijk bijlage 21763
⬆️Aan de Achterkant van de main stage op het uiterste einde van de weide hebben ze bij het grind/zand wegje staalplaten gelegd.
Bekijk bijlage 21764
⬆️Op de plek waar de boiler afgelopen jaren stond zijn ze ook begonnen met werken vermoedelijk komt opnieuw die stage daar het is inmiddels al jaren de vaste plek.

Wat mij wel opvalt en daar kun je niet naast kijken is dat het gras door de droogte er helaas verschrikkelijk slecht uitziet, hopelijk komt daar tot aan het festival verandering in met regelmatig voldoende regen in ieder geval voor eind komende week is op dit moment wat regen voorspeld maar i know dat verandert nog goed of slecht dat valt af te wachten. De gehele natuur snakt naar regen.
Bekijk bijlage 21765
Ik hou ervan hoe gepassioneerd je elk jaar bent!

Volle vertrouwen in de festivalbouwers dat dat goed komt; maar ik als leek krijg toch stress in hun plek van hoe leeg die weide nog is!

Volle vertrouwen in de festivalbouwers dat dat goed komt; maar ik als leek krijg toch stress in hun plek van hoe leeg die weide nog is!
Het zijn nog 5 volle weken + de week van PKP.

Als ze morgen beginnen bouwen, wat 99% zeker gaat gebeuren gezien het verdwijnen van de prikkeldraad rond de wei en de plaatsing van de rijplaten, dan hebben we dezelfde planning als de afgelopen 10 edities.

Ik heb een misschien wel een intressant nieuwtje, ik weet een van de donderdagnamen (die ik niet ga lossen met rede van mijn bronnen te vriend te houden) maar de manager van die groep zei me net dat die pas midden juli gelost zou worden

Hopelijk vroeger maar is een héél betrouwbaar contact dus zal wel zo zijn
Als dit daadwerkelijk klopt wat ik pas geloof als ik het zie is volgende week (woensdag) eindelijk de donderdag namen week.

Blijf toch nog steeds nadenken over die grote klepper voor de donderdag die Jimmywe noemde. Pommelien lijkt me toch te groot inmiddels voor de Marquee? Dat gaat toch problemen geven qua drukte? Maar wie dan wel ...

Hoor net dEUS op de radio. Net een concert gehad op Rock Zottegem. Zou voor de donderdag toch wel een grote naam zijn. Ik juich het toe.

• Leuk
Waarderingen: yannickd

Users who are viewing this thread

• JP5