Pukkelpop 2026

Basement, Deafheaven, Show Me The Body, ... Waren allemaal zekerheidjes maar blijft lekker.

Wat doet Violet Grohl daar trouwens zo hoog?

• Leuk
Waarderingen: Ploegie
Basement, Maruja, Baxter Dury, Deafhaven, Show Me The Body, Earl Sweetshirt, Gurriers, Jalen Ngonda, Sprints, Trash Talk,….!!! Pleasure overload

Denk dat die nog aan de site aan het shuffelen zijn? Lijkt me een naampje voor ergens in de namiddag in de Club.
Mja, ze wordt ook als eerste genoemd in het persbericht. En zeggen er nog eens bij dat ze klaar is voor de grote podia. Hopelijk is het een verkeerde indruk.

• 100
Waarderingen: jimmywe
Baxter Dury, Ravyn Lanae, Basement, Deafheaven, Show Me The Body, Sprints, top top top. Wat een lekkere worp.

Mja, ze wordt ook als eerste genoemd in het persbericht. En zeggen er nog eens bij dat ze klaar is voor de grote podia. Hopelijk is het een verkeerde indruk.
Zou raar zijn. Ken het niet echt hoor, heeft ook nog maar twee liedjes uit zie ik?

Merol is van 2024 geleden maar het voelt inderdaad alsof ze er vorig jaar stond.
Artiesten die er in 2024 ook stonden is ook op herhaling voor mij bij Pukkelpop, want weinig festivals boeken zo breed als Pukkelpop, dus ze kunnen perfect een aantal jaar wachten met artiesten opnieuw te boeken. Dan kan je wat mij betreft Merol nog eens een jaartje thuis laten.

Show Me The Body zal wel een pakketje met Deafheaven geweest zijn zeker?

Violet Grohl staat inderdaad zeer hoog momenteel, dat is alleen te verantwoorden als daddy mee komt drummen.

Maar kijk, elke reden om Bazart richting een lagere plek te verdrijven is een goede reden.

• Leuk
Waarderingen: bartv
Eefje De Visser, Sef, New Wave, Maan, IJSLAND, KI/KI, Roxy Dekker, S10, Elmer, MEROL,... er staan volgens mij bijna meer Nederlandse acts op Pukkelpop dan op Lowlands. 😅

Sprints en Basement zijn alvast mooie toevoegingen. Vrijdag blijft toch echt met elke drop beter en beter worden.

• Leuk
Waarderingen: Lisa23
Damn, de Backyard is nog eens vanouds goed! Wat een affiche zeg, en het blijft maar komen. Heel blij met mijn impulsief gekocht vrijdagticket!

• Leuk
Waarderingen: Lisa23

Users who are viewing this thread