Pukkelpop 2026

Deafhaven zal er wel bij zitten deze keer, zeker? Verder hoop ik op een herhaling van Wisp (vorige keer gemist) en voor de rest laat ik me graag verrassen.

Precies, ik gok dat ze gewoon het grote deel lossen en daarna met de beentjes op het bureau gaan zitten. Zal hierna wel een poos duren voor we weer wat horen.

Deafhaven zal er wel bij zitten deze keer, zeker? Verder hoop ik op een herhaling van Wisp (vorige keer gemist) en voor de rest laat ik me graag verrassen.
Wisp was, hoe zal ik het zeggen-en ze zal het niet graag horen, "schattig". 😇 Stevige shoegaze maar dan gebracht door een giechelende tiener.
Quasi iedereen stond toen in de Marquee maar ik dus niet.

Ik kan persoonlijke alle dagen al een leuke route opstellen (als de timetable gunstig is), dus alles was er nu nog bijkomt is mooi meegenomen!

Earl Sweatshirt, Maruja, Baxter Dury, Jalen Ngonda, Sef, Nu Genea. Het druppelt wel aardig vol.

De zondag ook wel wat bijgebeend voor mij. Jammer genoeg geen tickets meer te koop voor die dag.

Wauw wat een drop weer! Basement, Maruja, Sprints, Earl Sweatshirt met MIKE, Hudson Freeman, Deafheaven. In combinatie met de al bevestigde namen word ik hier heel blij van!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Users who are viewing this thread