Pukkelpop 2026

Wow shit inderdaad. Wel raar dat ze hem dan toch nog geboekt hebben. Moeten via het management toch wel al op de hoogte zijn geweest?
Als je leest wat hij er over zegt, vind ik dat toch eerst het verdere onderzoek mag afgewacht worden vooraleer hem te cancelen. Verder ken ik de mens of zijn muziek niet.

• Leuk
Waarderingen: jarne
Florence was indrukwekkend inderdaad. In een festival-headlineset zou ze wel nummers als Ship To Wreck, en You've Got The Love mogen spelen.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Florence was indrukwekkend inderdaad. In een festival-headlineset zou ze wel nummers als Ship To Wreck, en You've Got The Love mogen spelen.
Snap ook niet waarom die niet in haar tour-setlist zitten. Hoop dat die er inderdaad nog bijkomen als ze aan haar festivalrondje begint.

• Leuk
Dat ze You've Got The Love niet speelt snap ik ergens nog gezien het een tour is rond het nieuwe album en omdat dat een cover is die ondertussen toch ook al meer dan 15 jaar oud is. Anderzijds is het ook wel haar doorbraaksingle en haar 2e meest gestreamde nummer.

Laat ons hopen dat we toch minstens Ship To Wreck, Rabbit Heart, What Kind Of Man ... krijgen op Pukkelpop. Als ze de setlist gewoon wat inkort en geen extra nummers toevoegt, ga ik op PKP misschien naar iets anders kijken, afhankelijk van de alternatieven.

• Leuk
Deze tour is meer dan ooit thematisch opgezet, wel benieuwd hoe zich dat naar de festivals gaat vertalen. In het Sportpaleis werkte dat perfect, maar kan mij inbeelden dat dit niet even goed gaat overkomen aan een veld vol feestneuzen. Al is het ook niet haar eerste rodeo uiteindelijk en heeft ze op festivals altijd wel een toegankelijkere set gespeeld. Komt goed!

• Leuk
Voor de mensen die het nu nog niet door hebben (maar vrij duidelijk 😂) ik ben ieder jaar geobsedeerd in de positieve zin van het woord door de Pukkelpop sticker omdat ik nu eenmaal een mega pkp fan ben en elk jaar super benieuwd ben naar het sticker ontwerp. het is momenteel toch stil rond nieuwe namen en omdat we de Pukkelpop 2026 sticker (nog) niet te zien krijgen ben ik maar genoodzaakt om samen met ChatGPT over het ontwerp van de sticker te speculeren. zo zou het eruit kunnen zien volgens ChatGPT 👇

A90C50B8-3157-4E95-BE12-C0AF100B4FCE.png
Jullie kunnen lachen maar ik vind dit bijna griezelig realistisch.

Laatst bewerkt:
En nee, bovenstaande foto in mijn vorige bericht is geen echte sticker voor wie dat toch dacht 🤣 laat je niet vangen door de vingers op de foto deze is wel degelijk gemaakt door ChatGPT het zijn voor alle duidelijkheid niet mijn vingers. ik zeg het je het ziet er super realistisch uit. Maar tot nog toe is de echte sticker nergens te bewonderen ☹️

Users who are viewing this thread