Pukkelpop 2026

Dour is toch echt het festival waar ze dingen inplannen dat ze elders niet ingepland krijgen.
Een dag Dour krijg ik, na de weekends ervoor RW en daarvoor LiL voor Cave (beide nog niet vast) ook echt niet uitgelegd thuis. Mn vriendin zal me ook wel eens een weekendje willen zien. Een dagje Pukkelpop later in de zomer krijg ik nog wel uitgelegd.

Op dit punt hoop ik gewoon op een zaalshow van ze. Vorig jaar ook al België overgeslagen...

Een dag Dour krijg ik, na de weekends ervoor RW en daarvoor LiL voor Cave (beide nog niet vast) ook echt niet uitgelegd thuis. Mn vriendin zal me ook wel eens een weekendje willen zien. Een dagje Pukkelpop later in de zomer krijg ik nog wel uitgelegd.

Op dit punt hoop ik gewoon op een zaalshow van ze. Vorig jaar ook al België overgeslagen...
Ik kom vooral ook niet graag op Dour. In het verleden al geweest voor een paar artiesten die ik graag wou zien, en setting / enthousiasme klopte niet voor mij.

Nog 49 andere weekends dan die 3 he 😂

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM

Nieuwe namen oa Grace Jones en Lauryn Hill nu volledig finaal dagprogramma eind augustus meo kalorama festival portugal
Wie van hen gaan we terugzien op PKP behalve Deftones en Turnstile?
Interpol, Ravyn Lenae, Vince Staples en Freddie Gibs mogen doorkomen!

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje

Nieuwe namen oa Grace Jones en Lauryn Hill nu volledig finaal dagprogramma eind augustus meo kalorama festival portugal
Wie van hen gaan we terugzien op PKP behalve Deftones en Turnstile?
Van die vrijdag-line-up krijg je toch een instant whiplash! Grace Jones op Pukkelpop zou wel lachen zijn eigenlijk, maar ik acht de kans heel klein.

Voor mij mag PKP wachten tot volgende week met de volgende worp namen. Al veel te veel festivals die tegelijkertijd een aantal extra namen geven deze week.

• Leuk
Waarderingen: davadude

Users who are viewing this thread