Pukkelpop 2026

Goed voor pkp dat ze hem nog niet hadden aangekondigd, zijn DM van een paar pagina's terug + de aankondiging op Garnizoen doen wel uitschijnen dat hij daadwerkelijk gebookt was voor pkp.
Wel raar dat Garnizoen hem niet van de line-up haalt en Dour wel..

Wel raar dat Garnizoen hem niet van de line-up haalt en Dour wel..
Uit artikel van Humo:

"Pas na die aankondiging hoorde de organisatie van de beschuldigingen aan zijn adres, vertelt woordvoerder Frederik Luyten.
'De zaak zit nog in de onderzoeksfase', staat in de mededeling die hij naar onze redactie stuurde. 'Er is nog geen rechtszaak en er is nog geen uitspraak. Net omdat dit zo’n ernstige en delicate materie is, vinden we het belangrijk dat het verdere verloop via de bevoegde instanties gebeurt. Alleen een onderzoek op basis van feiten en bewijzen kan leiden tot duidelijkheid, verantwoordelijkheid en consequenties.'
‘We beseffen dat dit standpunt niet voor iedereen zal stroken met persoonlijke opvattingen. Zodra er een gerechtelijke uitspraak is of juridisch vastgestelde nieuwe elementen zijn, kunnen we dit standpunt opnieuw beoordelen.’ Ondertussen werden andere optredens van Odymel al geannuleerd, onder andere op Awakenings festival in Nederland en in Brussels Gate op 14 maart. Dat maakte organisator Hangar bekend."

Voor de mensen die het nu nog niet door hebben (maar vrij duidelijk 😂) ik ben ieder jaar geobsedeerd in de positieve zin van het woord door de Pukkelpop sticker omdat ik nu eenmaal een mega pkp fan ben en elk jaar super benieuwd ben naar het sticker ontwerp. het is momenteel toch stil rond nieuwe namen en omdat we de Pukkelpop 2026 sticker (nog) niet te zien krijgen ben ik maar genoodzaakt om samen met ChatGPT over het ontwerp van de sticker te speculeren. zo zou het eruit kunnen zien volgens ChatGPT 👇

Bekijk bijlage 18631
Jullie kunnen lachen maar ik vind dit bijna griezelig realistisch.
ik wil heel graag eens een biertje met jou doen, moet toch lukken op de weide ergens dit jaar.
jou enthousiasme vind ik echt geweldig😃😃

Ik verwacht eigenlijk dat er nog een grote elektronische naam aankomt voor de zaterdag. Ik denk dat deze tegelijkertijd gedropt gaat worden met de elektronische namen van Lowlands.

• Leuk
Waarderingen: davadude
Landmvrks is aangekondigd voor het Rock Werchter MainStage. Ze zouden naar verwachting de headliner zijn op de Backyard van Pukkelpop.

Garnizoen heeft Odymel van de line-up gehaald. Waarschijnlijk een terechte keuze.

Dan wel een beetje hypocriet om Lil Kleine wel een hoge spot te geven op PKP dit jaar gezien zijn verleden met huiselijk geweld

Garnizoen heeft Odymel van de line-up gehaald. Waarschijnlijk een terechte keuze.

Dan wel een beetje hypocriet om Lil Kleine wel een hoge spot te geven op PKP dit jaar gezien zijn verleden met huiselijk geweld
En gisteren zegt de woordvoerder nog in Humo dat ze het onderzoek gingen afwachten en op basis daarvan een beslissing gingen maken. Niet dus.

Wel mooi dat alle dagen goed verkopen. Gaat sowieso weer een topeditie worden.
Als elf duizend tickets het totaal aantal dagtickets zijn dan is Pukkelpop in maart al volledig uitverkocht zeker indien de btw op festival tickets op een april zou stijgen.

Zijn er plannen om dat nu per 1 april in te laten gaan?
Het is in onderhandeling. Een eerste voorstel van alles te verhogen van zes naar negen procent en van 21 procent naar 22 procent door NVA is afgewezen door MR. Stel dat de witte rook begin maart uit de wetstraat komt en men heeft een compromis dan zal het wel ingaan op 1 april. Zonder deal blijft alles zoals het nu is, zes procent voor festivaltickets. Het kan nog veel kanten uitgaan.

Users who are viewing this thread