Pukkelpop 2026

Oprecht benieuwd wel of er terug een rush zal zijn. Ik ga uit van wel. Maar even goed zie je hetzelfde fenomeen als bij DTRH en Lowlands.
Combi's zie ik de dag zelf toch wel weer uitverkopen. Qua dagtickets denk ik dat de zondag misschien wel het best gaat verkopen.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Oprecht benieuwd wel of er terug een rush zal zijn. Ik ga uit van wel. Maar even goed zie je hetzelfde fenomeen als bij DTRH en Lowlands.
Ik zie het toch weer relatief snel uitverkopen, het festival heeft nog wel steeds een momentum bij de jeugd lijkt me. Maar de vraag is inderdaad hoe lang dat gaat blijven. Dour was tijd geleden ook aan het boomen en draait nu slecht, pkp had ook paar heel slechte edities voor covid.

Hier sowieso een combi: met Turnstile, Deftones, Amyl, Denzel (jawel), Tyler, Wunderhorse, Blood Orange, Geese al heel wat must sees of toch ten minste heel interessant. Kelis wil ik evt ook nog eens meepikken, was een dik feest vorige keer ook al was het meer een medley dan een volwaardig concert. Sowieso moeten de meeste of misschien wel alle acts van mijn habitat nog worden aangekondigd dus komt goed!

• Leuk
Waarderingen: Golski
Ik ga zaterdag een hoop tickets kopen, voor de hele vriendengroep. Iemand enig idee of ik buiten de naam nog andere info zal nodig hebben? Rijksregisternummer? Adres?

Ik ga zaterdag een hoop tickets kopen, voor de hele vriendengroep. Iemand enig idee of ik buiten de naam nog andere info zal nodig hebben? Rijksregisternummer? Adres?
Idem hier! Normaal heb je naam, geboortedatum en adres nodig. Ik heb alle gegevens van mijn vrienden alvast opgevraagd. 😅

Ik heb voor het zekerste toch ook hun e-mailadres gevraagd haha.

Idem hier! Normaal heb je naam, geboortedatum en adres nodig. Ik heb alle gegevens van mijn vrienden alvast opgevraagd. 😅

Ik heb voor het zekerste toch ook hun e-mailadres gevraagd haha.
Adres niet echt uit eigenlijk, kan je gewoon je eigen adres op zetten. Belangrijkste is naam en geboortedatum, want ze controleren met je id aan de ingang, en daar stata je adres sowieso niet op. Email adres is voor het ontvangen van de tickets, ook hier kan je gewoon 1 mail adres gebruiken voor alle tickets en ze zelf doorsturen.

rijksregister was volgens mij niet nodig vorige jaren. Naam en geboortedatum is enige dat je nodig hebt.

Ik zie het toch weer relatief snel uitverkopen, het festival heeft nog wel steeds een momentum bij de jeugd lijkt me. Maar de vraag is inderdaad hoe lang dat gaat blijven. Dour was tijd geleden ook aan het boomen en draait nu slecht, pkp had ook paar heel slechte edities voor covid.
Zouden ze ook niet morgen nog een klein pakketje namen droppen? Dag voor verkoop, even nog aanwakkeren.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Vergeet niet hun volledige naam te vragen, dus hoe deze in hun paspoort of identiteitsbewijs staat. Dus geen Jan de Vries invullen wanneer ze Johannes Maria Gerardus de Vries officieel heten.
Vergis je niet in het werk, want je bent er nog wel eventjes mee bezig. Daarnaast kon je volgens mij maximaal 6 tickets bestellen.

• Leuk
Waarderingen: Bungle Jungle
Vergeet niet hun volledige naam te vragen, dus hoe deze in hun paspoort of identiteitsbewijs staat. Dus geen Jan de Vries invullen wanneer ze Johannes Maria Gerardus de Vries officieel heten.
Vergis je niet in het werk, want je bent er nog wel eventjes mee bezig. Daarnaast kon je volgens mij maximaal 6 tickets bestellen.
Het zijn geen vliegtuig tickets, zo extra namen zijn echt niet belangrijk. Heb die nog nooit ingevuld voor iemand en nog nooit problemen gehad. Vorig jaar had ik zelfs een typo in mijn voornaam, een r waar een n moest zijn en hebben ze ook niks van gezegd aan de kassa.
Gewoon eerste voornaam en achternaam is voldoende hoor.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Geen idee. Ze controleren in ieder geval wel je naam en ze schrijven wel dat je dat zo moet doen. Dus ik doe dat maar braaf.

Geen idee. Ze controleren in ieder geval wel je naam en ze schrijven wel dat je dat zo moet doen. Dus ik doe dat maar braaf.
Ja, zonder id kom je er niet in natuurlijk, maar zolang voor en achternaam min of meer correct zijn is het in orde hoor. Maar niks mis met het braaf helemaal invullen natuurlijk.

Maar voor de zekerheid: maximaal 6 tickets per persoon vorige jaren. Zal denk ik nu niet anders zijn.

Hopelijk heeft belfius niet weer een infarct bij het openen van de shop. Vorig jaar lukte het pas na uren om binnen te geraken

Iemand ervaring met recente live optreden van Kelis?
Heeft 15 à 16 jaar geleden ( ongeveer) een pak hits gescoord... Als ze deze hits nog brengt, lijkt me dat mss wel een must see op vrijdag.
Ik heb haar denk ik zo'n vijf keer gezien. Als ze met een volledige band speelt, is ze geweldig. Met een dj en backing tracks, een stuk minder. De laatste keer dat ze op Pukkelpop speelde, gaf ze een vrij saaie set, dus zijn we naar Charli gegaan, die op hetzelfde moment speelde en de boel helemaal op z'n kop zette in de DH.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun

Users who are viewing this thread