Pukkelpop 2026

Het doet het niet voor mij. Ik mis iets.
Deftones en Turnstile op 1 dag was voor mij een no-brainer geweest. Nu ... weet ik het niet.
Zaterdag steekt er voor mij bovenuit, maar zo jammer van Turnstile dan. Combi zal het sowieso niet worden.

Geese, Dijon, Blood Orange en Wunderhorse waren toch zo wat de forum-darlings die ze zeker moesten hebben. Ze hebben ze alle vier en toch is hier maar matig enhousiasme voor?
Ja en leuk en terecht (!) dat ze er staan, ben ook fan van de muziek (op Wunderhorse na dan), maar pakweg 3-4 maanden geleden wel gedacht dat dit de mooie parels zouden zijn voor de verdere invulling.

• Leuk
Waarderingen: CSM
Nog steeds geen Lily Allen? Veel Rock Werchter 2025 herhalingen ook, met Soulwax, Maribou State, Purple Disco Machine, Wunderhorse, Wet Leg

Dijon wel erg leuk. Voor de rest toch weer veel mwa. Wat een verschil met vorig jaar zeg.
Live Nation heeft het nu helemaal voor het zeggen, dus dit is hun lakmoesproef. Als ze gewoon RW van 2025 opnieuw organiseren in Kiewit, één jaar later, dan zou het inderdaad erg teleurstellend kunnen worden. Uit deze worp kan ik wel enkele leuke optredens puren, maar meer ook niet.

Live Nation heeft het nu helemaal voor het zeggen, dus dit is hun lakmoesproef. Als ze gewoon RW van 2025 opnieuw organiseren in Kiewit, één jaar later, dan zou het inderdaad erg teleurstellend kunnen worden. Uit deze worp kan ik wel enkele leuke optredens puren, maar meer ook niet.
Wat een opmerking?
Wat heeft Live Nation daarmee te maken. Die hadden het al voor het zeggen hè. Invulling 2026 is op zelfde manier als alle andere jaren.

• Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo en elo
Ik blijf toch serieus op mijn honger zitten. Die combi koop ik sowieso wel omdat ik me vorig jaar super geamuseerd heb 4 dagen lang, maar voorlopig valt de line-up voor mij serieus tegen. Zowat alle indie-namen zijn groepen die elk jaar wel ergens te zien zijn en die ik dus al vaak gezien heb. Enkel Dijon is een lichtpuntje in deze drop.

Waar zouden ze Soulwax neerzetten? Hopelijk niet als Marquee head?

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Neen, ik ga dat niet zomaar zeggen hè. Was niks verzonnen aan. Maar hoe dat verder gelopen is, geen idee.
Is ze dan toch nog naar Werchter of een andere LN-festival verkast? Lijkt me wel echt heel raar dat die toch nog zomaar zou afspringen.

Ik blijf toch serieus op mijn honger zitten. Die combi koop ik sowieso wel omdat ik me vorig jaar super geamuseerd heb 4 dagen lang, maar voorlopig valt de line-up voor mij serieus tegen. Zowat alle indie-namen zijn groepen die elk jaar wel ergens te zien zijn en die ik dus al vaak gezien heb. Enkel Dijon is een lichtpuntje in deze drop.

Soulwax kan ook in Wave, daar hebben ze vroeger ook gestaan - toen het nog Dance Hall heette.

Sowieso afsluiter marquee of wave

• Leuk
Waarderingen: Kachelle
Deftones en Turnstile op 1 dag was voor mij een no-brainer geweest. Nu ... weet ik het niet.
Zaterdag steekt er voor mij bovenuit, maar zo jammer van Turnstile dan. Combi zal het sowieso niet worden.
Ja, die combinatie had mij wel overgehaald. Verwacht toch wel last-minute de zaterdag te gaan. Deftones en Underworld al zeer de moeite waard, Wet Leg en Wunderhorse wel interessant. Dijon en New Wave hopelijk in een tent, zodat ik daar niks van hoef mee te krijgen.

Ja en leuk en terecht (!) dat ze er staan, ben ook fan van de muziek (op Wunderhorse na dan), maar pakweg 3-4 maanden geleden wel gedacht dat dit de mooie parels zouden zijn voor de verdere invulling.
Maar dat zijn dus wel namen die ook een AFAS gaan vullen bijvoorbeeld. Idem voor Amyl & the Sniffers. Niet per se mijn ding hoor, maar logisch dat die nu een hogere spot krijgen al.

Wat een opmerking?
Wat heeft Live Nation daarmee te maken. Die hadden het al voor het zeggen hè. Invulling 2026 is op zelfde manier als alle andere jaren.
We zullen zien.
Het is nu volledig Live Nation, tot vorig jaar was dat niet het geval.

Ik moet toegeven dat ik enorm sceptisch ben over de overname van PKP, dus ik kijk met argusogen naar wat de affiche ons brengt.

Maar geen zorgen, zaterdag schaf ik mij zoals steeds een combi aan hoor.

Weet iemand hoe ver het effectief wandelen is van camping Relax tot de ingang? De site zegt vijf minuten maar is dat effectief zo? Ik heb altijd al op Chill gezeten, daarom de vraag.

Is niet alleen voor de line-up, maar ook voor de ervaring. Die is op PKP toch wel zeer goed, mede door de uitstekende organisatie.
Na +30 keer heb ik het wel gezien maar dit jaar ga ik eens overslaan, deze line-up zegt me totaal niks hoe leuk de ervaring ook mag zijn. :)

• Leuk
Waarderingen: Pieterjan

Users who are viewing this thread

• Jens