Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geese als club-afsluiter als alternatief voor Yungblud vind ik wel zeer puik. Vooral de combo Turnstile - Geese en daar ergens nog Maribou State tussen <3
Voor vrijdag: zou Roxy Dekker opener zijn voor de main, en dan Major Lazer, Turnstile en Yungblud de laatste drie acts.
Dan Soulwax om Marquee af te sluiten met voorlaatste act Maribou State, en iets vroeger The Hives en in de namiddag bv om 15h Kelis. Geese als topact van een andere tent bv Club. Zou dit kunnen kloppen?
Is dit gebaseerd op reputatie van genre of van de artiest? Ze hebben de laatste jaren inderdaad annulaties van Asap Rocky en Travis Scott gehad. Maar een Tyler of Kendrick hebben helemaal niet de reputatie dat ze optredens cancelen. Ik vind Denzel Curry een mooie toevoeging op de zondag met Tyler, maar vraag me dus af of deze reactie gebaseerd is op de reputatie van de artiest zelf of op het genre?
Ja, die combinatie had mij wel overgehaald. Verwacht toch wel last-minute de zaterdag te gaan. Deftones en Underworld al zeer de moeite waard, Wet Leg en Wunderhorse wel interessant. Dijon en New Wave hopelijk in een tent, zodat ik daar niks van hoef mee te krijgen.
Dijon houdt het midden tussen Prince en MK.Gee, en torst een waanzinnig goeie livereputatie met zich mee. Voor de indie-liefhebber toch het enige lichtpuntje in deze drop.
Weet iemand hoe ver het effectief wandelen is van camping Relax tot de ingang? De site zegt vijf minuten maar is dat effectief zo? Ik heb altijd al op Chill gezeten, daarom de vraag.
Is dit gebaseerd op reputatie van genre of van de artiest? Ze hebben de laatste jaren inderdaad annulaties van Asap Rocky en Travis Scott gehad. Maar een Tyler of Kendrick hebben helemaal niet de reputatie dat ze optredens cancelen. Ik vind Denzel Curry een mooie toevoeging op de zondag met Tyler, maar vraag me dus af of deze reactie gebaseerd is op de reputatie van de artiest zelf of op het genre?
Dijon houdt het midden tussen Prince en MK.Gee, en torst een waanzinnig goeie livereputatie met zich mee. Voor de indie-liefhebber toch het enige lichtpuntje in deze drop.
Te veel soul/R&B in de sound van Dijon voor mijn smaak. Vind die zang ook echt afgrijselijk. Snap de vergelijking met Prince, maar die had veel meer power.
Eén clubnaam en nog geen liftnamen is wel opmerkelijk. Was het vorig jaar ook zo? Er zijn mensen die vrijwel uitsluitend naar hun twee podia gaan, dus niets aankondigen voordat de tickets in de verkoop gaan, is een vreemde strategie.
In de laatste aflevering van de Popcast doet Otto-Jan me daar een betoog voor deze band. Zelden iemand zo hard een artiest of show weten bejubelen als hem.
Kan Major Lazer niet op de mainstage staan/afsluiten gezien ze zo hoog op de site staan? Lijken mij toch zeker niet kleiner dan Chase & Status bijvoorbeeld
Trouwens drank/eetbonnen kosten in VVK 72 euro per 20, dus 3,60 per bon. Zal op de wei dan wel 3,80 zijn? En het blijven naar goede gewoonte papieren bonnetjes!
Trouwens drank/eetbonnen kosten in VVK 72 euro per 20, dus 3,60 per bon. Zal op de wei dan wel 3,80 zijn? En het blijven naar goede gewoonte papieren bonnetjes!