Pukkelpop 2026

Plekje in de Marquee, zou ik wel nog verwachten. Echter best een zouteloze show op BKS een tweetal jaar geleden.
Die staat op All Points East op dezelfde grootte als Zara Larsson, plekje in de Marquee lijkt me een onderschatting. Zeker nu End Of Beginning jaren na de release weer overal op 1 staat. Voor mij hoeft ie niet te komen, die plaat een aantal keer beluisterd en doet me weinig.

Die staat op All Points East op dezelfde grootte als Zara Larsson, plekje in de Marquee lijkt me een onderschatting. Zeker nu End Of Beginning jaren na de release weer overal op 1 staat. Voor mij hoeft ie niet te komen, die plaat een aantal keer beluisterd en doet me weinig.
Late Marquee of in de namiddag op de Main lijkt me. Welke plaat bedoel je? Vond die laatste toch lekker wegluisteren, zeker met de toevoeging van die deluxe-versie.

Iemand enig idee of die pre pitched tenten ( 2 pers) het geld waard is?
Door werkomstandigheden kan ik dit jaar enkel op vrijdag gaan, en zou mss de donderdag meepikken.
Voor 1 overnachting scheelt dit een pak gesleur- en opzetwerk.
Wel vrij prijzig voor 1 nachtje vrees ik dan.
Ik vind de vis-a-vistent voor 4 personen het geld waard. Stahoogte en genoeg ruimte.
Ik vind de kleinere 2persoonstenten behoorlijk klein. Uiteraard geen stahoogte. Wel heb je 2 luchtbedden, dus je hoeft allen een slaapzak of iets dergelijks mee te nemen.

Vorig jaar was de 4persoonstent 330 euro voor 4 nachten.
Het 2persoonstentje op 170 euro, dus behoorlijk veel voor 1 nacht.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Eerlijk gezegd, gewoon op 'meer.' Wat er nu staat is al erg degelijk in mijn ogen, zou fijn zijn om een pakketje met meer middel/middelsemigrote namen te krijgen, mogelijk met een klein beetje meer indie en niet-boiler elektronisch?
Hopelijk kunnen ze ons eens verrassen met enkele middelgrote namen die we nog niet zagen aankomen.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Ik vind de vis-a-vistent voor 4 personen het geld waard. Stahoogte en genoeg ruimte.
Ik vind de kleinere 2persoonstenten behoorlijk klein. Uiteraard geen stahoogte. Wel heb je 2 luchtbedden, dus je hoeft allen een slaapzak of iets dergelijks mee te nemen.

Vorig jaar was de 4persoonstent 330 euro voor 4 nachten.
Het 2persoonstentje op 170 euro, dus behoorlijk veel voor 1 nacht.
O ja, dan vergeet ik er nog bij te zetten dat je ook nog campingkaarten nodig hebt, dus voor 2 personen komt er nog 80 euro bij.

Geen idee of ze touren in augustus maar een naam die ik nog niet zo vaak zag terugkomen en ik ook graag wil zien: Yung Lean & bladee!

• Geweldig
Waarderingen: Special Monkey
Uit betrouwbare bron vernomen dat Westside Cowboy ook van de partij zal zijn op PKP. Ze staan in het voorprogramma van Geese in de Botanique, dus zou logisch zijn.
Tot daar de betrouwbare bron zeker? Westside Cowboy net aangekondigd voor RW.

Deftones prijkt op veel plekken op dezelfde dag als Turnstile op het affiche. Doet je dan toch vermoeden dat dat initieel het plan was voor die vrijdag. Yungblud later pas een optie en Deftones naar de zaterdag geschoven?

Deftones prijkt op veel plekken op dezelfde dag als Turnstile op het affiche. Doet je dan toch vermoeden dat dat initieel het plan was voor die vrijdag. Yungblud later pas een optie en Deftones naar de zaterdag geschoven?
Dat en de fout op de site, lijkt me inderdaad het initiƫle plan te zijn geweest. Volgens mij is Yungblud pas veel later in het verhaal gekomen.

Als we de leak van Yungblud op Parklife enigszins geloven en dat daar maar 6 bands staan.

Yungblud valt in voor een artiest die is weg gevallen (Lorde?) lijkt me dan.

Users who are viewing this thread