Pukkelpop 2026

ben ik de enige die t vreemd vind dat ze dit jaar op de 1e dag van de bekendmaking, de namen voor de zondag bekend maken?!

t is al jaren : 1e dag : vr. 2e dag : za en de 3e dag : zo
Gewoon de grootste headliner als eerste lossen.

Ik heb helemaal niets met Zara Larsson maar ik denk dat Tyler en Sombr héél degelijke boekingen zijn.

Gok dat vrijdag dag turnstile - deftones - dj wordt, wat voor 2026 doorsnee pukkelpopfan niet het grote trio is,
Voor mezelf wel top!
Denk ik ook want de zondag speelt Deftones al in de UK. Gewoon donderdag Cabaret en dan vrijdag PKP.

Dagje met Florence wordt misschien nog het interessantst en minst voorspelbaar hoe ze die gaan invullen.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Denk ik ook want de zondag speelt Deftones al in de UK. Gewoon donderdag Cabaret en dan vrijdag PKP.
Vraag me af hoe Lowlands daar dan in past.

Donderdag Cabaret, vrij-zat op PkP-LL en daags nadien alweer de UK zou lekker volgepland zijn.

Vraag me af hoe Lowlands daar dan in past.

Donderdag Cabaret, vrij-zat op PkP-LL en daags nadien alweer de UK zou lekker volgepland zijn.

Verwacht niet dat Deftones op zowel PKP als Lowlands gaan staan. Zou een behoorlijk volle planning zijn.
Ik verwacht Deftones dan eerder op Pukkelpop op de vrijdag. Volgens mij staat Deftones vrijwel overal op de mainstage, iets wat op Lowlands waarschijnlijk niet zou werken

Zara Larsson is voor mij de bekendste naam; niet dat ik grote fan ben, maar ik ken tenminste enkele liedjes. Dat optreden zal ik desondanks niet gaan bekijken.
SOMBR kende ik dus nog niet, maar de eerste songs die ik van hem hoorde, overtuigen mij niet echt. Weinig kans dat ik in de massa zal gaan staan.
Tyler, The Creator is mij niet onbekend maar daar moet ik me toch nog eens in verdiepen. Lijkt me wel een interessante afsluiter van het festival.

Zouden ze dit jaar de boiler weer wat voller durven steken? Het is nog van 2023 geleden dat ik vond dat de boiler echt elke dag goed was...

• Leuk
Waarderingen: DDave
Zouden ze dit jaar de boiler weer wat voller durven steken? Het is nog van 2023 geleden dat ik vond dat de boiler echt elke dag goed was...
Er touren echt belachelijk veel goede DJs die periode, maar met zoveel andere elektronische festivals in BE die enorm gegroeid zijn de laatste jaren (Paradise City, Wecandance, zelfs Ostend Beach) wordt er veel weggekaapt.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Waar ik het meest blij mee ben is dat de kaartverkoop op 14 februari is. Dan heb ik late dienst en kan ik dus rustig in de ochtend klaarzitten achter mijn laptop. Het zal wel weer snel gaan met de kaartverkoop.

• Leuk
Waarderingen: DirkG
De Boiler was de afgelopen twee jaar naar mijn mening teleurstellend en ik hoop op een betere, fatsoenlijke line-up dit jaar. Misschien zien we ook een andere indeling.

Mijn grootste hoop is dat de Booth weer dezelfde indeling krijgt als in 2024 (maar dan groter). De indeling van vorig jaar heeft het verpest; het ging van het beste podium naar het slechtste.

Wat de Boiler-dj's betreft, ik ben er vrij zeker van dat Josh Baker en Chris Stussy zullen draaien tijdens de housemuziekavond.

Tyler gezien in een fluojasje op BKS enkele jaren geleden. Niets voor mij. Andere namen zeggen mij ook niets. Ik zal het maar nog een kans geven, zeker.
Hopelijk komen de andere voorspellingen +- ook uit.

Fantastische headliner met Tyler + 2 artiesten die ik nog nooit gezien heb, maar gemakkelijk kan skippen afhankelijk van de rest van de programmatie. Uitstekend begin dus, combi hier nu al zo goed als zeker.
Zo denk ik er ook over. Wegens gezinsuitbreiding eind juni dit jaar eens geen gmm en enkel zondag rw dus alweer een opportuniteit om mijn horizon te verbreden op pukkelpop. Als ze er deftones en turnstile bijgooien op een andere dag, laat ik mij verder graag verrassen.

Users who are viewing this thread