Pukkelpop 2026

Maandag teaser, dinsdag, woensdag donderdag headliners, vrijdag pakketje
Zoiets? Ik verwacht ze komende week wel
zou kunnen ja of de teasser vandaag (maar die kans acht ik zeer klein) die kwam vorig jaar voor de eerste namen op zaterdag 1 februari aan de hand van die QR-codes op verschillende plekken in Hasselt centrum maar ik verwacht in ieder geval ook wel dat de eerste namen deze maand nog worden bekend gemaakt.

Laatst bewerkt:
Net even gecheckt. De krokusvakantie valt ook best vroeg dit jaar en denk niet dat de start van de verkoop in de vakantie gaat vallen. Dan zou het dus zaterdag 7 februari of zaterdag 28 februari zijn. Dan denk ik toch de 7de. In dat opzicht zou het dus wel degelijk kunnen dat ze er de komende week gaan invliegen!

Ik vrees ervoor dat er volgende week nog niks gaat komen van namen want we hebben nog geen teasser gekregen. hopelijk de week daarna dan anders is het zoals anders in februari of maart.
Voorbije twee jaren was het toch altijd eind januari dat de eerste headliner(s) PKP werden aangekondigd? Wellicht dan woensdag 28 januari, donderdag 29 januari en vrijdag 29 januari dit jaar. En daags nadien start voorverkoop.

Voorbije twee jaren was het toch altijd eind januari dat de eerste headliner(s) PKP werden aangekondigd? Wellicht dan woensdag 28 januari, donderdag 29 januari en vrijdag 29 januari dit jaar. En daags nadien start voorverkoop.
Vorig jaar had je de eerste week de headliners en dan vervolgens twee weken een pakketje namen. Ze gaan de ticketverkoop niet starten met enkel de headliners die gekend zijn.

Vorig jaar had je de eerste week de headliners en dan vervolgens twee weken een pakketje namen. Ze gaan de ticketverkoop niet starten met enkel de headliners die gekend zijn.
Dus als de ticketverkoop dit jaar effectief vroeger start (zoals ikzelf ook gehoord heb) én ze volgen hetzelfde stramien als volgend jaar, dan zou dit de werkwijze moeten zijn:

• 20/21/22 januari: de headliners
  • woensdag 28 januari: pakketje namen
  • woensdag 4 februari: pakketje namen
  • zaterdag 7 februari: start ticketverkoop

Dus ofwel starten ze de ticketverkoop dit jaar met iets minder namen (headliners + 1 pakketje?), ofwel starten ze de ticketverkoop pas na de krokusvakantie (zaterdag 28 februari) wat ik persoonlijk zeer vreemd zou vinden want dat is nog later dan vorig jaar (22 februari).

Dus als de ticketverkoop dit jaar effectief vroeger start (zoals ikzelf ook gehoord heb) én ze volgen hetzelfde stramien als volgend jaar, dan zou dit de werkwijze moeten zijn:

• 20/21/22 januari: de headliners
  • woensdag 28 januari: pakketje namen
  • woensdag 4 februari: pakketje namen
  • zaterdag 7 februari: start ticketverkoop

Dus ofwel starten ze de ticketverkoop dit jaar met iets minder namen (headliners + 1 pakketje?), ofwel starten ze de ticketverkoop pas na de krokusvakantie (zaterdag 28 februari) wat ik persoonlijk zeer vreemd zou vinden want dat is nog later dan vorig jaar (22 februari).
inderdaad, 28 februari de ticketverkoop starten gaan ze niet doen want dat is een dag (1 maart) voordat de 12% btw - verhoging geleidelijk aan begint dus lijkt mij in dat opzicht 7 of 14 feb logischer.

inderdaad, 28 februari de ticketverkoop starten gaan ze niet doen want dat is een dag (1 maart) voordat de 12% btw - verhoging geleidelijk aan begint dus lijkt mij in dat opzicht 7 of 14 feb logischer.
Maar 14 februari is de start van de krokusvakantie dus dat lijkt me al zeker niet logisch?

Benieuwd of een krantenbron binnen het forum al kan bevestigen of er vandaag een nieuwsbericht onder embargo klaarligt over de
eerste headliner(s) van Pukkelpop.

Denk je niet dat RW eerst hun lineup zal willen afronden voor PkP eraan begint?
Of toch wat meer aanvullen. Zal allemaal wel niet te lang meer duren vooraleer het festijn der aankondigingen weer losbarst. Al is het daarom nog niet per se deze week.

Of toch wat meer aanvullen. Zal allemaal wel niet te lang meer duren vooraleer het festijn der aankondigingen weer losbarst. Al is het daarom nog niet per se deze week.
Deze week pakketje van 25 namen, volgende week de Slope namen, week erna, mooi in het begin van februari, begint PkP eraan. Dat is m'n droomscenario. :)

Deze week pakketje van 25 namen, volgende week de Slope namen, week erna, mooi in het begin van februari, begint PkP eraan. Dat is m'n droomscenario. :)
Dan zou Pukkelpop zijn ticketverkoop of in de krokusvakantie moeten starten, of een week later dan vorig jaar en dat zie ik beiden niet gebeuren eerlijk gezegd.

Users who are viewing this thread