Pukkelpop 2026

De vraag is of met de overname er nu ook meer losse events komen op de wei van Kievit

Er staan juist teveel "grote" namen in dat rijtje.
Vorig jaar had je toch ook OATW, Chappell, Chase & Status, IDLES, A$AP Rocky, Doechii en QOTSA aan de bovenkant?

Ik denk dat Chappell, A$AP Rocky en QOTSA een pak duurder zijn dan Florence, Lorde en Tame Impala?

RAYE, Olivia Dean en Yungblud zijn misschien wel te duur/groot als sub/co-head, daar heb je gelijk in.

Vorig jaar had je toch ook OATW, Chappell, Chase & Status, IDLES, A$AP Rocky, Doechii en QOTSA aan de bovenkant?

Ik denk dat Chappell, A$AP Rocky en QOTSA een pak duurder zijn dan Florence, Lorde en Tame Impala?

RAYE, Olivia Dean en Yungblud zijn misschien wel te duur/groot als sub/co-head, daar heb je gelijk in.
Daarbij vraag ik mij wel af of zo'n Yungblud echt groot genoeg is om zelf een hele dag te trekken.

Desondanks zou de combo RAYE - Olivia Dean wel heel mooi zijn, maar dan moeten wellicht heel wat puzzels juist ineen vallen (financieel, tourplanning, spreiding over het weekend,…). Ach ja, dromen staat vrij. 🙃

Daarbij vraag ik mij wel af of zo'n Yungblud echt groot genoeg is om zelf een hele dag te trekken.
Ik twijfel daar, eerlijk gezegd, niet echt aan. Dude doet het echt goed bij de jongeren, heeft z'n authentieke en eerlijke persoonlijkheid ook mee - toch eens iets anders in het wereldje dan zo'n omhooggevallen figuur als Alex Turner.

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Ben ook geen fan, maar zie die wel werken als headliner voor Pukkelpop. Stond onlangs ook nog in een uitverkocht vorst

Yungblud liet op Rock Werchter echt wel zien dat hij klaar is al headliner. Denk dat dit op Pukkelpop nog beter gaat werken.

Eerste keer dat APE een headliner 2 dagen heeft?

Tyler zou wel mega zijn voor PkP. Vette undercard ook.
Super vette undercard! Kom maar door Turnstile, Rex Orange Country, Clipse, Ravyn Lenae, Vince Staples, Daniel Caesar, Baby Keem, Dijon en Quadeca!

Super vette undercard! Kom maar door Turnstile, Rex Orange Country, Clipse, Ravyn Lenae, Vince Staples, Daniel Caesar, Baby Keem, Dijon en Quadeca!
Clipse springt er hier wel echt uit voor mij. Zou echt een dikke naam zijn voor in die dance tent.

Toch wel veel mogelijkheden. Vooral hiphop en r&b. Maar daar knelde het schoentje toch wel wat de laatste jaren. Dus ik zie wel kansen. Persoonlijk zie ik graag Danny Brown, Syd, Vince Staples, Ravyn Lenae en Jean Dawson overkomen. En Turnstile uiteraard, maar zou me verbazen dat ze niet op Werchter staan.

Het zou natuurlijk geniaal zijn als Tyler op PKP staat maar ik durf er niet eens op te hopen - bang voor teleurstelling.

Users who are viewing this thread