Pukkelpop 2026

Yungblud - Tama Impala
Florence and the Machine - The XX
Tyler the Creater

zo iets?
Waarom zou The XX opeens niet meer gewoon Werchter doen? Zou toch veel logischer zijn.

Tyler The Creator zeker welkom wat mij betreft. Al heeft PKP wel een bedenkelijk verleden met hiphop-headliners...

Laatst bewerkt:
Pommelien gaat natuurlijk wel terugkeren op een moment, net als Zwangere Guy met nieuw album. Maar gok eerder dat die beide overal gaan staan komend jaar en dan het jaar daarna weer "exclusief" op PKP bijv.

Ik gok zoiets:
Olivia Dean - Turnstile - Tyler, The Creator
RAYE - Florence + The Machine - Charlotte De Witte
Micheal Kiwanuka - Yungblud - Tame Impala

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Impact Live Nation is er al jaren. Nooit anders geweten zelfs. En dat heeft Pkp nog nooit last bezorgd, in tegendeel zelfs.
Was dat niet sinds de storm van 2011 dat LN hen enorm heeft geholpen en het daarmee bij hen allemaal wat is begonnen?

Met het (matig verrassende) Pukkelpop-nieuws vandaag, toch nog eens getriggerd om een gokje te wagen:

Olivia Dean - Yungblud / Lorde (schrappen wat niet past; kan niet kiezen) - Milk Inc.

Triggerfinger - Turnstile - Tyler, The Creator

Big Thief - Florence & The Machine - Tame Impala
Ben meer getriggerd doordat ik Milk Inc zie in dat lijstje.

Aangevuld met wat recent nieuws, hier teken ik wel voor.

Olivia Dean > Tame Impala
Twenty One Pilots > Lorde
Turnstile > Yungblud
Turnstile kan in se ook naar Werchter en The XX kan hier ook gewoon de mainstage afsluiten à la dance-act zoals in 2017.

Ben wel benieuwd wanneer Turnstile eens ergens aangekondigd word. Je ziet zo nog niet op de hard rock festivals in juni dus ben benieuwd of ze dan alleen main stream festivals gaan doen of dat ze in augustus touren

I’d say this mornings announcements have certainly made it more certain that Florence will do Werchter and Lorde will do Pukklepop. I personally thought it would be the other way around

Ben wel benieuwd wanneer Turnstile eens ergens aangekondigd word. Je ziet zo nog niet op de hard rock festivals in juni dus ben benieuwd of ze dan alleen main stream festivals gaan doen of dat ze in augustus touren
Turnstile lijkt me het momentum te nemen om de grote mainstream festivals aan te doen om extra zieltjes te winnen. Vorige festivaltour ging bij ons toch al langs Graspop dus denk dat het nu gewoon Werchter op een hoge spot zal worden.

Frequency Festival
Lorde én Twenty One Pilots dus in Europa in augustus!

Twenty One Pilots hebben data in juni en augustus dus dat kan ook nog Werchter worden.

En Lorde zou op PKP wel een hele spot kunnen krijgen.

Olivia Dean - Florence and the Machine
Yungblud - Tame Impala
RAYE - Lorde

En Twenty One Pilots misschien in de plaats van Florence dan?

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
I’d say this mornings announcements have certainly made it more certain that Florence will do Werchter and Lorde will do Pukklepop. I personally thought it would be the other way around
Zou toch wel ergens jammer zijn dat Florence haar show niet eerst haar PKP-show zou komen inhalen...

Lorde én Twenty One Pilots dus in Europa in augustus!

Twenty One Pilots hebben data in juni en augustus dus dat kan ook nog Werchter worden.

En Lorde zou op PKP wel een hele spot kunnen krijgen.

Olivia Dean - Florence and the Machine
Yungblud - Tame Impala
RAYE - Lorde

En Twenty One Pilots misschien in de plaats van Florence dan?
Er ontbreekt nog een grote naam

Die hebben nog tickets voor hun arenatour te verkopen

Users who are viewing this thread