Pukkelpop 2025

Waarom begint alles zo laat? Het terrein is open vanaf 11u, ik kan me niet voorstellen dat er dan 3 uur lang geen muziek te horen is. Ik mag hopen dat de clashfinder niet volledig is.

Ik verwacht inderdaad nog een naam na Faisal voor zondag.

Mooi dat Pukkelpop de naam van de Dance Hall veranderde naar WAVE.
Met wat er staat zou ik VIBE (of VIBES) ook een gepaste naam gevonden hebben. SLAYGROUND was ook mooi geweest. Of ZOOM.
Maar soit, we surfen mee op de WAVE.

• Leuk
Waarderingen: yannickd en Pukkelpopper
Ligt het aan mij of zijn er nog mensen die vinden dat de mainstage op zaterdag vrij zwak is.
Heb enkele stukken van de liveshows van Macklemore bekeken en ik vind dat toch niet echt een geweldige show.
Joost kan ik mss nog verteren denk ik, is eerder een fout feestje met wat hardstyle invloeden...
Maar blijft een rare dag voor de mainstage.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ligt het aan mij of zijn er nog mensen die vinden dat de mainstage op zaterdag vrij zwak is.
Heb enkele stukken van de liveshows van Macklemore bekeken en ik vind dat toch niet echt een geweldige show.
Joost kan ik mss nog verteren denk ik, is eerder een fout feestje met wat hardstyle invloeden...
Zondag is het toch ook niet. Glintsal net op RW gezien en meer moet ook niet. The Beaches is ook maar zo zo. Zwangere Guy al tig keer gezien. Doechii is echt men ding niet (mede dankzij Gotye toen al verschrikkelijk en nu in de mashup komen de kriebels terug). En dan blijft QOTSA over. Die dan nog (naar waarschijnlijkheid) met Justice tegelijk spelen.
Toch blij dat ik geen dagticket genomen heb.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Main act cancelt (Amerikaanse rapper, was te verwachten zelfs los van Rihanna haar zwangerschap) + Chokri bookt een goedkoper outdated alternatief - zo gaat het toch elk jaar? 🫠

Ik heb nog eens alles proberen te vergelijken met vorig jaar.
Zou denken dat we toch nog een 7 a 8 namen moeten krijgen.

Enkele aanpassingen gedaan in de Clashfinder om het net wat logischer te maken.

DO
Marquee: 1 naam

VR
Club: 1 naam
Lift: 1 naam te veel?
Booth: 1 naam

ZA
Main: 1 naam
Wave: 1 naam
Backyard: 1 naam

ZO
Marquee: 1 naam te veel? Zal Main dus opheffen vermoedelijk.

Ik heb nog eens alles proberen te vergelijken met vorig jaar.
Zou denken dat we toch nog een 7 a 8 namen moeten krijgen.

Enkele aanpassingen gedaan in de Clashfinder om het net wat logischer te maken.

DO
Marquee: 1 naam

VR
Club: 1 naam
Lift: 1 naam te veel?
Booth: 1 naam

ZA
Wave: 1 naam

ZO
Marquee: 1 naam te veel? Zal Main dus opheffen vermoedelijk.
Thanks voor je werk!

• Leuk
Waarderingen: Kachelle
Kom maar door met Empire of the sun, gaat zeer waarschijnlijk alleen helaas niet een van de namen zijn.

• Leuk
Waarderingen: CSM
Zondag is het toch ook niet. Glintsal net op RW gezien en meer moet ook niet. The Beaches is ook maar zo zo. Zwangere Guy al tig keer gezien. Doechii is echt men ding niet (mede dankzij Gotye toen al verschrikkelijk en nu in de mashup komen de kriebels terug). En dan blijft QOTSA over. Die dan nog (naar waarschijnlijkheid) met Justice tegelijk spelen.
Toch blij dat ik geen dagticket genomen heb.
Hier blijven we ook twijfelen over een dagticket. Even nog tijdschema afwachten ... Maar: het programma neigt toch naar 'te weinig'.

Ik ben het er ook over eens dat met name op de zondag het hoofdpodium wat magertjes is overdag. Maar gelukkig is Pukkelpop zoveel meer dan alleen het hoofdpodium. Papa Roach, Aurora, Royel Otis, Kingfishr, De Ideale Wereld voormiddagsoiree, the Murder Capital, Altin Gun en nog veel meer is er op de andere podia te zien. Ik ga me alle dagen wel vermaken.

Ik vind die zondag al bijna die 135 euro waard door de combo QOTSA en Doechii alleen al. Lang geleden dat er op PkP nog eens 2 aaneensluitende co-heads stonden die me zoveel aanspreken.

Er lijkt nog plek voor Portugal. The Man, die niets te doen hebben tussen 14 (Portugal) en 22 (Zwitserland) augustus.

Users who are viewing this thread