Pukkelpop 2025

Eigenlijk had ik wel liever Jamie xx gehad ipv macklemore (zoals eerder besproken is fka twigs te klein, en ze stond toch net op dour)

Ik quote even Lowlands op Instagram:

'Luister mee achter de schermen! In de nieuwste LLowcast vertelt programmeur David wat er gebeurde toen A$AP Rocky afzegde en welke acts er als vervanger in beeld waren. Na een flinke puzzel vervangt FKA twigs A$AP Rocky en omdat haar epische show het allerbeste tot zijn recht komt in het donker, speelt ze in Bravo in plaats van in Alpha. Als gevolg daarvan is Jamie xx doorgeschoven naar de vrijgekomen Alpha-plek van A$AP Rocky. #LL25'

Denk dat dat FKA Twigs wel de vervanger is :P
Ja leuk tekstje, maar ze vervangt in ieder geval zijn spot niet, dat doet Jamie.

Stond inderdaad al op Dour maar verder wel een catch. Ik denk niet dat er heel veel mensen het vervelend zouden vinden als ze ook op Pukkelpop had gestaan, gezien het grote aantal andere podia op Pukkelpop voor wie iets anders wil zien. En ik denk dat wie haar al op Dour zag, mogelijk ook gewoon nog eens wil gaan, met alle vrienden erbij. :)

Maar goed, of je nu FKA Twigs of Jamie XX als vervanger ziet voor Asap Rocky op Lowlands, beide zijn minder groot. Maar wat maakt het uit: ik wil een blokkenschema voor Pukkelpop!

• Leuk
Waarderingen: Kachelle
Ja leuk tekstje, maar ze vervangt in ieder geval zijn spot niet, dat doet Jamie.

Ja dat is wat in dat leuk tekstje staat, om er voor te zorgen dat de set van de vervanger beter tot recht komt. Hoe kun je tegenargumenten geven voor iets wat de organisatie letterlijk zelf post haha

hopelijk 🤞 morgen de timetable (het begint serieus te kriebelen bij mij). nu zal het wel niet lang meer duren, ik verwacht ze ieder moment alleen zal het niet meer voor vandaag zijn.

• Leuk
Waarderingen: Tompax

Users who are viewing this thread