CLASHFINDER UPDATE! Heb het op basis gedaan van gevoel, ik weet niet of alle tijdslotten kloppen, maar de volgorde en de plek per artiest klopt nu. Je kunt dus nu al eventuele clashes bekijken. Mocht je aanpassingen hebben, hoor ik het graag. Kan het zo aanpassen!
P.S Aan de donderdag durfde ik mij trouwens nog niet te wagen, geen idee hoe dat eruit gaat zien. Slots lijken anders dan vorig jaar.
-Enkele punten-
Vrijdag
- Balu Brigada lijkt verplaatst van Mainstage naar Lift. Hierdoor komt het aantal acts op de mainstage/lift overeen met vorig jaar, dus dat klopt!
- De backyard lijkt 7 namen te hebben. Dat is 1 meer dan vorig jaar. Ik kom daar niet uit, omdat de Backyard afwisselend speelt met de mainstage en dit met 7 Backyard namen niet uitkomt.
- Club had vorig jaar 8 namen, nu tot nu toe maar 7
> Denk dat er dus met de club en backyard nog wat geschoven gaat worden. Verder lijkt de vrijdag lineup
compleet!
Zaterdag
- DJVT gaat zeker niet de mainstage openen, doen maar 2 Exclusieve shows. DTRH en PKP, dus die pakken die hoogste spot in Marquee. Hierdoor is de verdeling ook weer normaal. Ronnie Flex met band openden ook de mainstage op Pinkpop, dus zie dat wel gebeuren.
- Mist nog 1 openingsslot in de Dance Hall (Wave)
-Boiler/booth tijden zijn heel wisselend, dus heb daar overal hetzelfde gedaan, lijkt er nu op dat er pas 5 slots gevuld zijn.
- Lijkt op zaterdag nog een Lift naam te missen.
Zondag
- Lijkt nog een naam in de Dance Hall (Wave) en op de Backyard te missen