Pukkelpop 2025

Ik gok: niks.
Ofwel is het een klein opstapje naar de uitbreiding van Pukkelpop naar 4 volwaardige festivaldagen in de toekomst. Eerst slechts een kleine pre-party, dan de helft van het terrein met meerdere artiesten, sinds kort de uitbreiding met de Marquee op donderdag...als ze er nu ook nog de Main Stage bijnemen, is de stap naar een vierde volledige dag PKP steeds kleiner aan het worden.

Maar ik geloof het eerlijk gezegd evenmin.

Was Nina Black nu al aangekondigd voor de donderdag? Ze staat wel op de site, maar kan me niet herinneren dat ze bekend was gemaakt.

Catalina die nu erbij staat op zaterdag zat ook nog niet in een aankondiging, maar is door Nina Black nu ook tevoorschijn gekomen op de site bij de vergelijkbare artiesten.

Volgens google images is de foto 4u geleden toegevoegd op de site.

Bijlagen

• IMG_3681.jpeg
    IMG_3681.jpeg
    366,3 KB · Weergaven: 40
Bazart, Roxy Dekker, Kaat Van Stralen, Nicky Du Soleil en ECHT!

Doe daar nog iets à la Warhaus/Sylvie Kreusch, Haunted Youth, Jean Valery, Kids With Buns, Bluai en Isaac roux bij en dat zal het dan wel zo wat zijn voor de niet-dj gerelateerde donderdagnamen.

Vooral benieuwd of er nu effectief iets klopt van dat mainstage-gerucht!
Hopelijk toch ook wat zwaarder werk om de donderdag te openen…

En wat goeie dj’s in de verschillende tenten

Deze naam staat inderdaad al op donderdag bij de line-up waarschijnlijk een foutje om dat nu al erop te zetten dus morgen de donderdag namen nu ben ik er 99,99% zeker van.IMG_4135.png

Laatst bewerkt:
Zijn we zeker dat er iets komt vandaag?
Geen teaser, heel stil vind ik...
Hopelijk wel, want het mag wel eens 🤞

Hopelijk iets vergelijkbaars met de door Radio Soulwax gecureerde avond die we hadden op PKP 2015 (die ik heb gemist!)

• Wow
Waarderingen: Kachelle
Op donderdag komen er alvast een hele lading namen bij. Zo komt ook Roxy Dekker, die in Nederland maar liefst vijf nummer 1-hits heeft, langs. Ook van de partij zijn Eefje de Visser, J. Bernardt, Kaat Van Stralen, No Prisoners, ECHT!, ZEP, Nicky du Soleil XXL Royal, Skyve: the last dance ft. Flo Windey, Eva De Roo & Gunther D, Omdat Het Kan & Average Rob, Nina Black, Portex, Kwijt Trek System, Kenny Montana, Samm, Poleen, Hindu Radio DJ’s, Lolalita, Trillosta, Miamor, kleinefrigo en Maraschino.

46 nieuwe namen​

Een dag later mogen we dan weer de Amsterdamse Milolaathetlukken verwelkomen. Die laatste krijgt op zijn beurt gezelschap van Franck, Jeroen Delodder, Alycia Bezgo, Hoge Druk, DJ St Paul, O’SIMMIE, She The DJ, South Arcade en Slow Crush.

Ook nog toegevoegd op zaterdag? Kraantje Pappie, Eppo Janssen & Friends, Flavour Drop en de Limburgse DJ Ava Eva.
HEISA, LAURAVIOLI with Divine MC, NMSS, Prinsezy, The Whatevers, Stijn Van de Voorde & Thibault Christiaensen, Faisal en Sasha Keable sluiten het Hasseltse festival dan weer mee af op zondag

Users who are viewing this thread