Pukkelpop 2025

Zowat 70% komt naar Pukkelpop voor de camping + boiler + dancehall + eventueel een headliner op de mainstage, en heeft eigenlijk geen notie van wat er de rest van het weekend geprogrammeerd staat. Kneecap is volgens mij absoluut geen gekende naam bij het gros van de aanwezigen, en kan gerust in de Marquee ofzo gezet worden. Backyard is wel echt te klein.
Beetje vreemde redenering. Als er elke dag 60.000 bezoekers zijn en 70% daarvan heeft geen benul van wie of wat Kneecap is, waarom zou je die dan in een tent met 12.000 plaatsen programmeren? Dan gaan er veel lege plekken zijn. Hadden we maar een Shelter of zo hé...

• Leuk
Waarderingen: Sam Timmermans
Kneecap is wel populair door hun film en nu nog extra door heel hun heisa op Coachella. Maar verwacht ze toch ook eerder in de marquee dan main. Backyard lijkt me te klein

Kneecap is wel populair door hun film en nu nog extra door heel hun heisa op Coachella. Maar verwacht ze toch ook eerder in de marquee dan main. Backyard lijkt me te klein
hopelijk komen we dat snel te weten, tot die tijd moeten we daarover blijven discussiëren daar zit niets anders op 😅

Als die verhuisd gaan worden, gaat dat allereerst naar de Dance Hall zijn, bij de rest van de hip hop acts.

• Leuk
Waarderingen: LanderV
Morgen om 10 uur de eerste namen van Crammerock. Weer niets dan voor Pukkelpop of hoeven zij daar geen rekening mee te houden?

Tot nu toe is er geen enkele aanwijzing dat ze morgen nieuwe namen bekend gaan maken, hoe lang kunnen ze ons nog laten wachten. ik ben het wachten spuug maar dan ook spuugzat, 7 weken ondertussen is echt wel de druppel 😜😂. Maar ik ga de moed nog niet laten zakken tot morgen 11u gepasseerd is zoals de voorbije weken die vol teleurstelling waren.

Ik heb ook al nieuws opgepikt van het zaterdag openingsslot in de Marquee

Een Belgische Nederlandstalige artiest is special guest dus ik verwacht een 2e atomic orchestra

Meer over die artiest kan ik echt niet kwijt 🤐🤐🤐

• Leuk
Waarderingen: Kachelle en Gigi21
Ik heb ook al nieuws opgepikt van het zaterdag openingsslot in de Marquee

Een Belgische Nederlandstalige artiest is special guest dus ik verwacht een 2e atomic orchestra

Meer over die artiest kan ik echt niet kwijt 🤐🤐🤐
Ey, op festileaks worden er leaks verwacht he kameraad

Users who are viewing this thread