Pukkelpop 2025

Ik verwacht Kneecap. Kwestie van er toch één must see bij te krijgen. En voor de rest hoop ik op enkele spannende Backyard en Club namen. Voor de Lift zal het nog wat vroeg zijn denk ik

snelle voorspelligen

Doechii, The Chats, Suki Waterhouse, Nieve Ella, Suki Waterhouse, Black Country, New Road, CMAT, Sharon Van Etten & The Attachment Theory, Luvcat, Soft Play plus een paar namen voor de Backyard en Boiler waarvan ik waarschijnlijk nog nooit heb gehoord :)
Je wou zo graag Suki dat het gelukt is ;-)

• Haha
Waarderingen: DDave
In elk geval, per toeval het lijstje doorgespeeld krijgen, u niet kunnen inhouden en dan zo opzichtig Loreen en Murder Capital teasen (alle, je kan het zelfs niet meer teasen noemen). Niet het beste idee. Want het is wel degelijk opgemerkt.
Ik ben niet zo thuis in het wereldje, maar is dat nu een groot drama dat er enkele minuten voor de officiële worp al enkele namen circuleren? Het meeste is nu eenmaal geen rocket science, gewoon kijken wie wanneer op tour is en dan beginnen afvinken.

Ik ben niet zo thuis in het wereldje, maar is dat nu een groot drama dat er enkele minuten voor de officiële worp al enkele namen circuleren? Het meeste is nu eenmaal geen rocket science, gewoon kijken wie wanneer op tour is en dan beginnen afvinken.
Gaat over betrouwbaarheid bepaalde partners.

Mooie drop, vooral omdat dit is waar de drops vorig jaar steeds zwakker werden voor mijn smaak. Mall Grab, The Chats, Yussef Dayes zijn de beste voor mij, ook Mogwai. Had Mogwai helemaal niet verwacht. Club headliners waarschijnlijk?

Erg verrast dat er tot nu toe geen Doechii is.

Yow mannen als ge toch mee aant lezen zijt: Luude vergeten in het vet te zetten in jullie nieuwsartikel op de site. Ook een leuk dropje! Willen jullie MJ Lenderman & Sharon Van Etten in de volgende drop steken (moesten ze geboekt zijn?). Dank u!

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Mogwai zeg…dat zal dan wel de Club headliner voor vrijdag zijn. Top alternatief voor wie niet geïnteresseerd is in de Mainstage namen. En High Vis blijft een oerdegelijke live band, zelfs op herhaling. De vrijdag ziet er meteen een pak mooier uit!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en DDave

Users who are viewing this thread