Pukkelpop 2025

Logische boeking met de nieuwe plaat en goede vondst van je. Al had ik ze zelf wel een jaartje kunnen missen, die zijn de laatste jaren echt veel gepasseerd.
Ja, je kon ze wel regelmatig zien. Gisteren was mijn 4de keer in de laatste 2 jaar.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik ze iedere keer beter vind. Gisteren was het echt fenomenaal.

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Intussen kijkende naar de andere festivals rond PkP nog wat namen op een die rond die tijd op tour zijn. Er zal vast al e.e.a. uitgesloten zijn waarvan ik niet op de hoogte ben (en dit is nogal gebaseerd op eigen smaak). Maar prima vermaak tussendoor drops.

Op welke tourende namen hopen jullie? Ook buiten die hieronder uiteraard.

King Krule
The Chats
Molchat Doma
MJ Lenderman
Maruja
The Murder Capital
October Drift
Somebody's Child
The Hunna
Geordie Greep
Kneecap
Alfie Templeman
Blossoms
Nilufer Yanya
Jake Bugg
Black Country, New Road
Warmduscher
Big Special
Yard Act
Jorja Smith
Empire of the Sun
SOFT PLAY
Been Stellar
Mannequin Pussy
Snayx
High Vis
Enter Shikari
Bilmuri
Pale Waves
Del Water Gap
Sea Girls
The Dare
Dry Cleaning
The Cribs
Everything everything
Sprints
Man/Woman/Chainsaw
Wild Pink
Tropical Fuck Storm

En uiteraard erbij te vermelden vanuit dit forum: DITZ

Logische boeking met de nieuwe plaat en goede vondst van je. Al had ik ze zelf wel een jaartje kunnen missen, die zijn de laatste jaren echt veel gepasseerd.
Mss maar steeds op plaatsen of tijdstippen die mij niet pasten…da’s in ieder geval 1 dikke must see erbij!

Gisteren een heerlijk concert van DITZ gezien in de Rotonde.

Ik mocht het eigenlijk niet zeggen van de tour manager maar ze hebben mij gezegd dat ze misschien op een festival staan dat jullie goed kennen.
Ook wel heel leuke en intieme zaal. Zanger liep ook effe heel het publiek rond. Ideaal voor in de Club ofzo.

• Leuk
Waarderingen: DontClingToLife
Gisteren een heerlijk concert van DITZ gezien in de Rotonde.

Ik mocht het eigenlijk niet zeggen van de tour manager maar ze hebben mij gezegd dat ze misschien op een festival staan dat jullie goed kennen.
Vorig jaar op Absolutely Free Festival gezien. Een van de beste optredens van dat jaar

Kan allemaal. Lijkt me wel dat ze vooral zondag nog iets nodig hebben om de verkoop een duwtje in de rug te geven. Maar toch wel gek dat ze met 36 namen dit realiseren.

• Leuk
Waarderingen: pop-lover
Blijf het raar vinden dat sommige dagen zo snel uitverkocht snel en anderen niet. Ik heb nu al per dag meerdere must-sees, is die zondag echt zo uit balans?

Vorig jaar kregen we in de vierde worp Folamour, Bad Nerves, Blondshell, Sylvie Kreusch, Solomun; YĪN YĪN, Nation of Language, Huson Mohawke, Nikki Hair, Barry Can’t Swim, Fat Dog, Motionless In White, Patrick Mason en Yussef Dayes.

Dat vierde pakketje kwam dus wel nog voor de start van de ticketverkoop toen. Nu kregen we slechts drie pakketjes voor de start.

Zullen we nu dus wat meer namen krijgen en wie denken jullie dat er allemaal bij gaat zitten?

Jamie xx zit nu wel echt met een Barn-waardige headline show. Qua set, productie en back catalogue. Alleen speelt hij natuurlijk geen RW.
Hopelijk komt de productie ook ten goede op Pkp. Want de show is de moeite.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan

Users who are viewing this thread