Pukkelpop 2025

Ze hebben eens in de 26 jaar op een Belgisch podium gestaan. Jammer dat ze niet geboekt worden voor Pukkelpop.

Eén voor Lokerse waarschijnlijk?

Bijlagen

• FB_IMG_1740672492534.jpg
    FB_IMG_1740672492534.jpg
    124,3 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
Die undercard gaat weer heerlijk worden.
Zeg dat, MJ Lenderman, King Krule, Maruja, The Chats, Molchat Doma, BC,NR, Geordie Greep, The Murder Capital volgens mij allemaal in de buurt en nog niet uitgesloten?

Ook de zaterdag is al voor 70% uitverkocht, hun 2 standaard campings bijna vol.

Als een speer weer hoor, in Limburg.

Alleen de zondag blijft, zoals verwacht, achter.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Vorig jaar was er zeer weinig overlap tussen beide festivals.
De route tussen Wales en Europa is nogal moeilijk om dit in één weekend te combineren.
Dat MJ Lenderman op de zaterdag van Green Man staat, betekent voor mij dat hij zo goed als uitgesloten is.
Niet per se uitgesloten toch? Vorig jaar is het o.a. Sampha, Mount Kimbie, bar italia en zelfs de Amerikanen van Big Thief gelukt achtereenvolgende dagen op Green Man en Pukkelpop/Lowlands te spelen. Alleen alle drie spelen lijkt me echt niet leuk voor hem 😌.

Reading and Leeds festivals have announced 30+ more bands for the paired events, which take place on the bank holiday weekend of Thursday 21st to Sunday 24th August 2025 at Little Johns Farm, Richfield Avenue, Reading, Berkshire, and Bramham Park, Leeds, West Yorkshire.

The announced acts are:

Reading Friday/Leeds Saturday: Badger, Been Stellar, Good Health Good wealth, Glixen, Heartworms, High Vis, Jasmine.4.T , Nemzzz, Red Rum Club, The Royston Club, Snayx, Sofia Isella.

Reading Saturday/Leeds Sunday: Limp Bizkit, Bakar, Blaming Tiger, Bilmuri, Blanco, Ecco Vandal, Example, Good Neighbours, House of Protection, Jazzy, Mouth Culture, Origami Angel, Pozer, Rifle, Vlure, Voila

Reading Sunday/Leeds Friday D-Block Europe, Aviva, Balu-Brigada, Matilda Mann, Nell Mescal

Reading and Leeds festivals have announced 30+ more bands for the paired events, which take place on the bank holiday weekend of Thursday 21st to Sunday 24th August 2025 at Little Johns Farm, Richfield Avenue, Reading, Berkshire, and Bramham Park, Leeds, West Yorkshire.

The announced acts are:

Reading Friday/Leeds Saturday: Badger, Been Stellar, Good Health Good wealth, Glixen, Heartworms, High Vis, Jasmine.4.T , Nemzzz, Red Rum Club, The Royston Club, Snayx, Sofia Isella.

Reading Saturday/Leeds Sunday: Limp Bizkit, Bakar, Blaming Tiger, Bilmuri, Blanco, Ecco Vandal, Example, Good Neighbours, House of Protection, Jazzy, Mouth Culture, Origami Angel, Pozer, Rifle, Vlure, Voila

Reading Sunday/Leeds Friday D-Block Europe, Aviva, Balu-Brigada, Matilda Mann, Nell Mescal
Ben even naar die volledige lineup gaan kijken. Wat een nachtmerrie is dat daar. Dan mogen wij onze beide handjes kussen met die voorlopige line-up van PKP hoor.

• Leuk
Waarderingen: DDave en mattman
Ben even naar die volledige lineup gaan kijken. Wat een nachtmerrie is dat daar. Dan mogen wij onze beide handjes kussen met die voorlopige line-up van PKP hoor.
Ik vind die lineup eigenlijk wel gaaf met Bloc Party, Soft Play, The Chats, Mannequin Pussy, Hig Vis, Snayx, Limp Bizkit, BMTH, Wunderhorse, Enter Shikari, Bilmuri, House of Protection, Lambrini Girls, Pale Waves, Amyl and the Sniffers, Suki Waterhouse, Del Water Gap, The Dare, Sea Girls.

Zou op Pukkelpop niet misstaan, zijne het dat veel namen uitgesloten zijn.

SummerSonic Japan in weekend Pukkelpop --> afvallers

Porter Robinson had wel eens mogen doorkomen van mij.

Bijlagen

• afvallers.jpg
    afvallers.jpg
    163,8 KB · Weergaven: 64
Gisteren een heerlijk concert van DITZ gezien in de Rotonde.

Ik mocht het eigenlijk niet zeggen van de tour manager maar ze hebben mij gezegd dat ze misschien op een festival staan die jullie goed kennen.
Logische boeking met de nieuwe plaat en goede vondst van je. Al had ik ze zelf wel een jaartje kunnen missen, die zijn de laatste jaren echt veel gepasseerd.

Users who are viewing this thread