Pukkelpop 2025

Will Smith zal niet in de DH spelen. De menigte zou enorm zijn.

Ik zie het nu Main Stage, laat in de middag 'Summertime' zingen met een biertje in mijn hand en de zon schijnt op mijn gezicht.
Voila , daar zie ik hem nu ook staan. Licht beschonken moet Gettin' Jiggy en Miami er wel door kunnen 🥳
De mens is natuurlijk immens populair , maar dan vooral door zijn acteerwerk. Hem in een tent zetten , zou opstootjes opleveren zoals we er al gezien hebben door Iggy Pop in de (toen) te kleine barn te zetten op RW.

Voila , daar zie ik hem nu ook staan. Licht beschonken moet Gettin' Jiggy en Miami er wel door kunnen 🥳
De mens is natuurlijk immens populair , maar dan vooral door zijn acteerwerk. Hem in een tent zetten , zou opstootjes opleveren zoals we er al gezien hebben door Iggy Pop in de (toen) te kleine barn te zetten op RW.
Ik ken ook exact die twee nummers, maar heeft de man verder nog veel muziek gemaakt? Waar vult die mens een set van een dik uur mee, vraag ik me af.

Ik ken ook exact die twee nummers, maar heeft de man verder nog veel muziek gemaakt? Waar vult die mens een set van een dik uur mee, vraag ik me af.
Ja versta ik wel. Zoals ik al zei is hij meer acteur dan zanger , maar ongetwijfeld zal die wel zijn 'soundtrack' nummers doen zoals 'Bad Boys, Wild Wild West,MIB en de Fresh Prince. Doe daar nog wat gelul op het podium bij en nog wat duetjes zoals die met Jazzy Jeff , Summertime gedaan heeft. Geen muziek waar iemand wild van wordt maar dat word ik ook niet van Macklemore en die zette de wei van RW wel op stelten.

MIB, Freakin this, Summertime, Gettin Jiggy With It, Nod Ya Head (Black suits are coming), Just the two of us, Wild wild west, Switch, Fresh prince of bel air, Miami, Will 2k
Ja als we de Men In Black of Fresh Prince dingen er al moeten bij rekenen. Maar goed, dan liever een echte hiphop naam niet?

Getting' Jiggy With It wel een geestig nummertje.

Ja als we de Men In Black of Fresh Prince dingen er al moeten bij rekenen. Maar goed, dan liever een echte hiphop naam niet?

Waarom zou je dat niet meerekenen?

Omdat het van een filmsoundtrack is, heeft het geen waarde ofzo?

Onze vriend Will was al aangekondigd in het Romeins theater van Orange (9.000 plaatsen) op 31 juli en (nieuw) op 1 augustus 2025. Goedkoopste betere plaatsen starten vanaf 99 Euro, zitplaatsen tot 150 euro. Dan krijg je voor minder dan 80 euro nog oa The Last Dinner Party en Idles gratis erbij in Cabaret Vert festival. Wie weet zien we hem nog terug op de Lokerse Feesten.

• Leuk
Waarderingen: jova en koolket
4 solo-albums, 5 samen met Jazzy Jeff. Heeft genoeg materiaal om een hele dag te vullen.

• Haha
Waarderingen: elo
Het voelt heel erg aan als de artiest die de boeking voor CV heeft geïnitieerd, zoals in 'Ik ben beschikbaar'. Ik bedoel, welk festival in 2025 zou hem actief zoeken voor een boeking? Misschien biedt hij zichzelf aan op festivals om zijn reputatie nieuw leven in te blazen. Ik denk dat Pukkelpop daar meer bij zou helpen dan een eigen avondje Lokerse? Ik vermoed het gewoon.

Nee, ik zou dit echt wel een leuke boeking vinden.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Nee, ik zou dit echt wel een leuke boeking vinden.
Niet als je er minstens een subpositie aan kwijt bent en zijn gage op maat van een Hollywoodster is.

Zo'n "grappig om eens gezien te hebben" acts zijn altijd welkom. Clouseau, Sugababes en Willy Sommers hebben al bewezen dat dat ook werkt. Maar dan graag in de marge van de affiche.

Niet als je er minstens een subpositie aan kwijt bent en zijn gage op maat van een Hollywoodster is.

Zo'n "grappig om eens gezien te hebben" acts zijn altijd welkom. Clouseau, Sugababes en Willy Sommers hebben al bewezen dat dat ook werkt. Maar dan graag in de marge van de affiche.
Denk wel dat zijn hoogdagen al lang voorbij zijn en dat hij daardoor niet zo duur hoeft te zijn.

Users who are viewing this thread