Pukkelpop 2025

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
562
547
In het Werchter 2025 forum hebben ze het over Michael Kiwanuka die is van mij altijd welkom op de pukkelpop line-up, volgende editie is het inmiddels 10 jaar geleden (2015) dat hij er stond. Wat mij betreft veel te lang geleden Ik ga 1 maart naar een concert van hem in vorst nationaal maar hij verveelt nooit dus Chokri & co jullie weten wat jullie te doen staat.
 
Laatst bewerkt:

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
476
267
Queens of the Stone age is alive and kicking. Ze kondigden pas een nieuw festival SICK NEW WORLD FEST aan op 12 april 2025 in de Verenigde Staten. Lijkt erop dat ze drie maanden (april tem 21 juni) gaan touren in de Verenigde Staten om nadien in Europa te touren. Wie maakt het meeste kans op QOSA in 2025 : Rock Werchter of Pukkelpop? en wie weet zal na haar huidige een jaar durende live pauze Florence and the Machine ook terug zomerfestivals doen in 2025 en hun last minute aflasting van Pukkelpop zo goed maken.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.492
6.299
Queens of the Stone age is alive and kicking. Ze kondigden pas een nieuw festival SICK NEW WORLD FEST aan op 12 april 2025 in de Verenigde Staten. Lijkt erop dat ze drie maanden (april tem 21 juni) gaan touren in de Verenigde Staten om nadien in Europa te touren. Wie maakt het meeste kans op QOSA in 2025 : Rock Werchter of Pukkelpop? en wie weet zal na haar huidige een jaar durende live pauze Florence and the Machine ook terug zomerfestivals doen in 2025 en hun last minute aflasting van Pukkelpop zo goed maken.
Normaal geen Pkp
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken