Pukkelpop 2024

CoinPeter

Playlistbediener
22 feb 2024
29
12
Voor donderdag: vermoedelijk Pommelien Thijs die een redelijk hoge spot zal krijgen a la Blackwave. vorig jaar :)
 

Jaulez

Playlistbediener
11 aug 2022
39
30
Op eFestivals beweert iemand (die in het verleden juiste inside info had) dat de snelle uitverkoop van combitickets betekent dat voor wat nog rest vooral nog kleine en/of Belgische bands & DJs gebookt worden.
 

Postmaster

Nieuw lid
26 jan 2023
3
5
De meeste artiesten zijn al geboekt voor de verkoop startte. Lowlands is uitverkocht en daar programmeren ze ook enkele mooi extra namen. Ik hoop op Nova Twins, Still Corners en Manchester Orchestra maar die laatste lijkt wel onhaalbaar. Jammer dat Lana Del Ray niet past in het pukkelpop plaatje net zoals guilty pleasure Rita Ora.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruberto

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Op eFestivals beweert iemand (die in het verleden juiste inside info had) dat de snelle uitverkoop van combitickets betekent dat voor wat nog rest vooral nog kleine en/of Belgische bands & DJs gebookt worden.
Dat lijkt me vrij grote quatsch.

Voor donderdag: vermoedelijk Pommelien Thijs die een redelijk hoge spot zal krijgen a la Blackwave. vorig jaar :)
Ik schat dat als ze speelt dat het mainstage/marquee zal zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
In de podcast van lowlands vertelde ze dat, als ik het goed heb, 80% van de acts al vastlag. Dat zal bij Pukkelpop toch ook gewoon zo zijn?!
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
100
65
Wat is volgens jullie dan het 'grootste' dat we nog zouden mogen verwachten bij de overige namen? Zou zo'n Charli XCX of Louis Tomlinson er nog kunnen staan of is dat zelf te 'hoog' gegrepen?
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
335
270
Wat is volgens jullie dan het 'grootste' dat we nog zouden mogen verwachten bij de overige namen? Zou zo'n Charli XCX of Louis Tomlinson er nog kunnen staan of is dat zelf te 'hoog' gegrepen?
Nee, louis Tomlinson zal er wel kunnen staat gok ik. Charli Xcx lijkt me niet, meer qua tourschema
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
100
65
Nee, louis Tomlinson zal er wel kunnen staat gok ik. Charli Xcx lijkt me niet, meer qua tourschema
Louis mogen we ondertussen al in potlood opschrijven dan denk ik. Ben benieuwd waar ze nog die mainstage en die paar andere hogere plekken mee gaan vullen.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Wat is volgens jullie dan het 'grootste' dat we nog zouden mogen verwachten bij de overige namen? Zou zo'n Charli XCX of Louis Tomlinson er nog kunnen staan of is dat zelf te 'hoog' gegrepen?
- Nog iemand voor The Offspring op de Main Stage op zondag
- Grootste namen Marquee kennen we.
- Dance Hall: echt wel koffiedik kijken wat daar nog gaat bijkomen. Brutalismus 3000 en Overmono als "headliner" van deze stages zou toch wel wat gewaagd zijn. Dat zijn acts die in de AB speelden, vorig jaar had je met Bicep een lotto arena act. DJ Fresh en Bobobo schat ik groter in dan B3000 en Overmono.
- Club: met Romy en Crystal Fighters kennen we 2 afsluiters denk ik,, maar voor de club zijn er nog maar 3 namen bekend. Daar kan nog heel veel moois bijkomen.
- Baxkyard: met Enter Shikari en Motionless In White hebben we 2 van de 3 afsluiters denk ik.

Ik had ergens gelezen dat Louis Tomlinson enkel nog op zaterdag een optie is, maar de Main Stage is al redelijk gevuld op die dag.

Edit: Net gecheckt => Louis Tomlinson zou enkel op zaterdag er bij kunnen, vrijdag in Oostenrijk en zondag in Noord-Frankrijk. Belgiƫ is wel haalbaar op die dag, maar die kan enkel op de Main denk ik, dan moet die tussen Goldband en Floggin Molly gezet worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonveras

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
100
65
- Nog iemand voor The Offspring op de Main Stage op zondag
- Grootste namen Marquee kennen we.
- Dance Hall: echt wel koffiedik kijken wat daar nog gaat bijkomen. Brutalismus 3000 en Overmono als "headliner" van deze stages zou toch wel wat gewaagd zijn. Dat zijn acts die in de AB speelden, vorig jaar had je met Bicep een lotto arena act. DJ Fresh en Bobobo schat ik groter in dan B3000 en Overmono.
- Club: met Romy en Crystal Fighters kennen we 2 afsluiters denk ik,, maar voor de club zijn er nog maar 3 namen bekend. Daar kan nog heel veel moois bijkomen.
- Baxkyard: met Enter Shikari en Motionless In White hebben we 2 van de 3 afsluiters denk ik.

Ik had ergens gelezen dat Louis Tomlinson enkel nog op zaterdag een optie is, maar de Main Stage is al redelijk gevuld op die dag.
Klopt, Tomlinson staat de 16de in Oostenrijk en de 18de in Frankrijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

pavaha

Playlistbediener
25 aug 2019
24
22
De verwachting van wie?
Gisteren vond je het nog gewoon 'denk ik een goeie toevoeging'
Nee ik heb geen inside info, mijn verwachting inderdaad. Zou prima passen op zondag!
In een mail naar Pukkelpop met wat algemene vragen en wat wensen kwam als reactie wel, "vraag je om meer rock op zondag? ;)" dat verraad wel dat er meer komen gaat.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Nee ik heb geen inside info, mijn verwachting inderdaad. Zou prima passen op zondag!
In een mail naar Pukkelpop met wat algemene vragen en wat wensen kwam als reactie wel, "vraag je om meer rock op zondag? ;)" dat verraad wel dat er meer komen gaat.
Dat is wel interessant ja.

Maar Fall Out Boy doet enkel Download midden juni, Evanescence tourt enkel tot midden juni in Europa. Ik zou er niet op hopen.

Ik zou dus niet op een festivalforum zeggen dat je ze verwacht, want sommige users hier hebben ondertussen de leeftijd waar ze op hun bloeddruk moeten letten.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken