Pukkelpop 2024

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Hoezo zou je als organisatie maar 2 namen bekend maken? Lowlands dropt meteen 49 stuks.

(Het is strategie i know)

Maar wat is de gedachte erachter?
Nu al zorgen dat je een grote naam deelt die Lowlands (vooralsnog) niet heeft. Lowlands gaat dit weekend uitverkopen, dan gaan mensen toch naar alternatieven kijken. En dan komt Pukkelpop met grotendeels dezelfde line-up een week later. Meeliften op de hype van Lowlands.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Ik ben al meer dan een uur in vergadering, verdomme! De eerste gedachte is... Boek Sugababes! Ik zou blij zijn met de Lowlands line up + Pulp om daar iets speciaals aan toe te voegen. Ik vraag tegenwoordig niet veel.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
Ik word toch niet echt enthousiast van de lading die Lowlands heeft vrijgegeven.

Om terug te komen naar mijn reactie: het is vooral Goldband die mijn enthousiasme weghaalt.
Ik hoop echt niet dat ze een grote spot op de Main Stage krijgen.
De interessante rocknamen van Lowlands staan op Alcatraz (Spiritbox) of hebben niet lang geleden op PKP gestaan (Wargasm, Bob Vylan).

De elektronische namen van de Lowlandsdrop zijn dan wel weer goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Om terug te komen naar mijn reactie: het is vooral Goldband die mijn enthousiasme weghaalt.
Ik hoop echt niet dat ze een grote spot op de Main Stage krijgen.
De interessante rocknamen van Lowlands staan op Alcatraz (Spiritbox) of hebben niet lang geleden op PKP gestaan (Wargasm, Bob Vylan).

De elektronische namen van de Lowlandsdrop zijn dan wel weer goed.
Het is een goed begin in mijn ogen. De elektronische line-up is geweldig en daar halen we het meeste uit. Hoop dat Nas is geboekt. Pukkelpop zal nog veel meer rockbands hebben als aanvulling op QOTSA. Misschien wel de beste Pukkelpop-line-up sinds 5 jaar.
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Als ik naar de namen van LL kijk ben ik teleurgesteld: enkel QOTSA en Nas kunnen mij bekoren. Maar ik weet dat pukkelpop mij vaak nog verbaasd dus ik wacht rustig af. Ben ondertussen ook al bijna 20 jaar naar festivals aan het gaan dus heb ook al heel veel gezien. Ik ga graag naar rock werchter voor de grote bands maar pukkelpop wint het qua sfeer!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.469
1.621
Ik hoop heel erg op de combi Death Cab en the Postal Service hier. Die All Points East lineup is mooi, maar liever ook aan deze kant van het kanaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
362
290
Mogen toch best tevreden zijn al? 2 (verwachte) headliners samen op 1 dag, dus nog genoeg ruimte voor is anders. Zie al best veel geklaag op social media
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken